+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

چیدمان اتاق خواب به سبک فنگ شویی

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/22

در علم فنگ شویی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در خانه اتاق خواب است، چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم است و باید نکات زیادی را رعایت کنید. یک اتاق خواب که بر طبق اصول فنگ شویی چیده شده باشد بسیار آرامش بخش است و به شما احساس شادی و امید و زندگی شاد را می‌دهد. یک اتاق خواب زیبا روی رابطه ی شما و همسرتان تاثیر گذار است و می‌تواند باعث مستحکم‌تر شدن روابط شود. بنا براین در این مقاله همراه ما شوید تا شما را با علم فنگ شویی و چیدمان اتاق خواب به سبک فنگشویی بیشتر آشنا کنیم.

چیدمان اتاق خواب به سبک فنگ شویی

فشنگ شویی چیست؟

فنگ شویی به معنی باد و آب می‌باشد و برای یافتن چیدمانی متناسب برای اشیاء و دکوراسیون داخلی در اماکن کاربرد دارد. اگر در دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاق خواب و تمام قسمت‌های منزل از اصول فنگشویی استفاده کنید همواره انرژی و موفقیت را در خانه خود منعکس می‌کنید. در قانون فنگ شویی دو اصل مهم وجود دارد. این دو اصل عبارتند از اجتناب از هرگونه بی نظمی و آشفتگی و در نظر داشتن جهت‌ها و موقعیت‌های مناسب برای چیدمان وسایل اتاق خواب.

فنگ شویی اتاق خواب چیست؟

همانطور که گفتیم اتاق خواب در علم فنگ شویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه است بنابراین شما باید به این بخش از خانه دقت زیادی داشته باشید. چرا که این محل نقطه ای از خانه است که زمان زیادی را در آن جا صرف می‌کنید.

شما زمان زیادی را در اتاق خواب خود سپری می‌کنید و می‌خوابید بنابراین اگر اصول فنگ شویی را در اتاق خواب خود به کار ببرید اتاقی پر از آرامش و صمیمت خواهید داشت.

نکات فنگ شویی اتاق خواب

  1. اگر تخت خواب را کنار دیوار قرار داده اید حدود پنج سانتی متر باید از دیوار فاصله داشته باشد. علت این کار این است که انرژی و هوا در آن نقطه جریان داشته اشد.
  2. از قرار دادن اتاق خواب در مقابل درب ورودی اتاق پرهیز کنید زیرا این خواب آرامش شما را سلب می‌کند و نمی‌توانید راحت‌تر بخوابید.
  3. روبه روی تخت خواب خود آینه قدی قرار ندهید، یعنی نباید موقعه خواب خود را در آینه ببینید، اگر نمی‌شود قبل از خوابیدن آینه را بپوشانید تا خود را در آینه نبینید.
  4. به دکوراسیون اتاق خواب خود نگاهی کنید، اگر به شما احساس امنیت و آرامش القا نمی‌کند این دکوراسیون را باید عوض کنید.
  5. رنگ دیوار‌ها و دکوراسیون اتاق نشان دهنده ی روحیات و شیوه ی زندگی شما است، برای افرادی که مجرد هستند استفاده از رنگ‌های شاد و با نشاط پیشنهاد می‌شود و برای متاهل‌ها استفاده از رنگ‌های براق و زیبا و ملایم.
  6. از شلوغ کردن اتاق خواب جلوگیری کنید زیرا شلوغی بیش از حد حس اضطراب و آشفتگی را به شما القا می‌کند.

اتاق خواب به سبک فنگ شویی

نکات مهم در فنگ شویی اتاق خواب برای جذب عشق

  • اگر متاهل هستید عکس خود و همسرتان را روی دیوار بزنید.
  • آینه و تلویزیون را از اتاق خارج کنید زیرا این دو عنصر می‌توانند نیروهای منفی را جذب کنند و در اتاق منتشر کنند.
  • سعی کنید از برخی اشیاء به صورت جفت استفاده کنید، مثلا دو مجسمه ، دو تابلو یا ... .
  • تخت خود را زیر پنجره قرار ندهید.
  • اگر قصد دارید عشق را جذب کنید تخت شما باید از سه سمت قابل دسترسی باشد.
  • از تصاویر خشمگین و ترسناک در اتاق استفاده نکنید.
  • زیر تخت را خالی کنید زیرا این وسایل به شما حس منفی منتقل می‌کنند.
  • قاب عکس افراد خانواده و کودکان را از اتاق خارج کنید.
  • از عکس‌های دو نفری خودتان در اتاق استفاده کنید.

طراحی اتاق خواب به سبک فنگ شویی

جمع بندی

در علم فنگ شویی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در خانه اتاق خواب است، چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم است و باید نکات زیادی را رعایت کنید. شما زمان زیادی را در اتاق خواب خود سپری می‌کنید و می‌خوابید بنابراین اگر اصول فنگ شویی را در اتاق خواب خود به کار ببرید اتاقی پر از آرامش و صمیمت خواهید داشت. ما در این مقاله نکاتی را از قانون فنگ شویی برای شما بیان کردیم که طبق این نکات شما می‌توانید یک اتاق خواب سرشار از آرامش و محبت داشته باشید.
مقالات مرتبط:

چگونه فضای اتاق خواب خود را بزرگتر نشان دهیم؟


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری