+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

پارچه مبلی مسکو

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1400/06/30

یکی از ویژگی های مبل خوب و استاندارد استفاده از پارچه مبل با کیفیت و توجه به انواع چوب به کار رفته در مبل می باشد. از انواع پارچه های استفاده شده در مبل می توان به پارچه مبلی مسکو اشاره نمود که دارای جنس مخملی می باشد که از طریق لمس این پارچه متوجه لطافت و نرمی آن خواهید شد، هم چنین به پارچه مبلی مسکو به دلیل وجود رگه های تیره ابر و بادی نیز می گویند. در کالیته ی مسکو بیش تر رنگ های کرم و قهوه ای به چشم می خورد و رنگ بندی کاملی دارد از جمله: صورتی، سبز، آبی، قرمز، طوسی و زرشکی هم به چشم می خورد. رنگ های زرشکی،آبی و سبز در کالیته مسکو بسیار پرنگ بوده و لکه را نشان نمی دهند، بنابراین مناسب خانواده های دارای کودک است. این پارچه  ی وارداتی خواب کمی دارد که موجب آراستگی هرچه بیشتر فضا می گردد، برای انواع مبل راحتی و مبل استیل می توان از آن استفاده نمود.

معایب پارچه مبلی مسکو

وارداتی بودن

بعضی از پارچه های مبلی نظیر مسکو وارداتی می باشند که قیمت آن ها با ارز دچار تغغیر می شود، ازآن جا که در کشور ارز ثابت نیست هیچ گاه نمی توان این پارچه مبلی را با قیمتی یکسان خرید که این موضوع افراد را دچار نگرانی می کند.

قیمت بالای پارچه مبلی مسکو 

 از آن جا که برخی از کدهای پارچه مبلی مسکو با کمبود موجودی مواجه هستند ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر کدها داشته باشند.

گرمای بالا

 پارچه مبلی مسکو با  این که دارای الیاف بسیار لطیفی می باشد به طبع گرمای بالایی تولید می نماید، به همین دلیل در فصل های گرم سال با نشستن بر روی آن حرارت زیادی ایجاد می شود که شاید برای هر کسی خوشایند نباشد. اما لازم به ذکر است که در فصول سرد سال این خود از مزیت های این پارچه به شمار می رود، پس نمی توان این ویژگی را به طور قطعی عیب در نظر گرفت.

سود جویی از نام آن

در بازار پارچه عده‌ای سودجو برای کسب منفعت بیشتر به فروش پارچه مسکو متفرقه می پردازند که بعد از مدت بسیار کمی رنگ آن از بین می رود و پاره می شوند، پس لازم است در خرید ان دقت کافی داشته باشید.

مزایای پارچه مبلی مسکو

قابل شست وشو

اکثر پارچه‌ مبلی‌های لوکس دارای بافت ظریفی هستند که در صورت شست و شو کیفیت خود را از دست  داده و مجبوربه تعویض خواهید شد  ، اما پارچه‌های مسکو قابل شست و شو هستند. پارچه‌های مبلی مسکوحتی بعد از شست و شو کیفیت خود را حفظ نموده و تغییری در بافت آن‌ها ایجاد نخواهد شد.

ضد چروک

با این ویژگی که پارچه مبلی مسکو چروک نمی شود افراد زیادی به سمت خرید آن می روند، زیرا شایع‌ترین مشکلات پارچه‌های مبلی، چروک شدن زیاد آن‌ها بوده که پارچه‌های مبلی نیز سخت اتو می شوند. بنابراین  انتخاب یک پارچه ضد چروک انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.

انعکاس نور

اگر دست خود را بر روی این پارچه مبلی بکشید روشن تر می شود و نو را انعکاس می دهد، این ویژگی بر زیبایی پارچه مبلی مسکو می افزاید.

عرق نکردن

این پارچه ظاهری شبیه چرم دارد،اما هرگز با نشستن دچار تعریق نشده و حس ناخوشایندی  برایتان ایجاد نخواهد شد.

کیفیت

 پارچه مبلی مسکو از نظر کارایی با بهترین پارچه‌های لوکس رغابت می کند وحتی از خیلی ازان ها جلوتر و بهتر است.

 بنابراین دیرتر به رویه کوبی مبل نیاز پیدا می کنید و مدت زمان بیش تری می توانید از آن استفاده نمایید.

خواب نداشتن

پارچه‌های مبلی معمولا به یک سمت خواب دارند و هنگام دست کشیدن و نشستن روی آن‌ها سایه روشن ایجاد می شود، اما پارچه‌های مسکو هیچ خوابی ندارند  و سایه روشن روی آن‌ها نمی‌افتد.

لطافت و نرمی

 از آن جا که این پارچه جنس مخملی و نرمی دارد با لمس ان حس خوشایندی در شما ایجاد خواهد شد و از ان لذت خواهید برد.

تنوع زیاد

 پارچه مبلی‌های مسکو دارای  رنگ‌بندی متنوعی است و در هنگام انتخاب می‌توان برطبق سلیقه و با دست باز رنگ مورد نظر را انتخاب نمود.

پارچه مبلی مسکو  مقاوم در برابر آب

می توان گفت این پارچه  مقاومت خوبی در برابر آب دارد و به راحتی می توان آن را تمیز نمود و لکه ها را از بین برد.

مخمل و دو لایه پارچه مبلی مسکو 

پارچه مبلی‌های مسکو با جنس مخمل با کیفیت دارای  دو لایه می باشد که به همین دلیل کیفیت و دوام این پارچه‌ها دو برابر می شود.

با توجه به توضیحات بالا شما می توانید از معایب این پارچه چشم پوشی نموده و با خرید این پارچه ی فاخر جلوه ای اشرافی به منزل خود ببخشید و مدت طولانی از این پارچه ی با کیفیت بهره ببرید .


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری