+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل فروشگاهی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/11/29

مبل فروشگاهی

مبل استیل

مدل مبل استیل

مبل از جمله کالا هایی است که استفاده از آن در بخش های مختلف منزل و محل کار جز ضروریات به حساب می آید. حال اینکه ممکن است شما برای محیط کاری و فروشگاهی خود هم نیاز به مبلمان داشته باشید. امروزه یکی از بخش هایی که بر روی دکوراسیون و البته فروش شما کاملا تاثیر گذار است قرار گیری لوازم مختلف از قبیل مدل های مبل متفاوت است. حال اینکه طراحی فروشگاه شما در سبک مدرن است یا کلاسیک می تواند از جمله نکات اساسی در خرید مدل مبل فروشگاهی باشد. به طور مثال اگر فروشگاهی دارید که مخصوص لوازم لوکس است بهتر است چه در زمینه نور پردازی و چه در زمینه مبل از سبک های کلاسیک و استیل بهره برید. در نقطه مقابل اگر در نظر دارید تا از محصولاتی در زمینه فناوری و مشابه آن جهت ارائه در محیط فروشگاه خود بهره برید توصیه میکنیم از مدل مبل های مدرن و راحتی استفاده کنید. این سبک از مبلمان با توجه به سادگی در طراحی بدنه خود می تواند از جمله انتخاب های مناسب برای شما باشد. در برخی مواقع ممکن است که برای بخش دفتری فروشگاه یا محیط استراحت هم از مبل استفاده کنید. در این حالت مبل تختخوابشو را می توانیم به شما توصیه کنیم. تمامی مدل های ذکر شده دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که قرار گیری آن در محیط فروشگاهی می تواند برای شما مفید باشد. توصیه میکنیم قبل از خرید مبل برای محیط کاری خود دکوراسیون محل قرار گیری آن را در اولویت قرار دهید. امروزه اثبات شده است که یکی از راز های فروش بیشتر در هر زمینه ای دکوراسیون محل قرار گیری محصول شما است. مبل با توجه به اینکه در صحبت های طولانی مدت به طور قطع مورد استفاده قرار میگیرد از جمله مهم ترین بخش ها در دکور فروشگاه می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین موارد در محیط قرار گیری مبل  فضای در نظر گرفته شده برای این محصول است. در برخی مواقع ممکن است فروشگاه دارای وسعت کمی باشد. در این حالت با توجه به دکوراسیون این بخش هم می توان از مدل مبل راحتی کم حجم بهره برد و هم از مبل کلاسیک ظریف و چوبی. در هر کدام از سبک های قید شده در بخش بالا مدل مبل هایی وجود دارد که دارای ابعاد به نسبت کمتر و یا حتی بیشتر نسبت به محصولات هم دسته خود است. باید توجه داشت که قبل از انتخاب و خرید یک مدل مبل به قسمت های مختلف آن توجه ویژه داشته باشید. یکی از محیط هایی که امروزه برای دکوراسیون آن نیاز به مبل است فضای فروشگاهی است. حال اینکه این فروشگاه دارای چه نوع دکوراسیون و شکل بندی است و مبل مناسب آن باید دارای چه ویژگی هایی باشد از جمله مواردی است که باید در انتخاب و خرید این دسته از محصولات به آن توجه داشت. در این سبک از مبل اولویت با دکوراسیون محل قرار گیری است که می توان به دسته های زیر تقسیم بندی نمود.

مبل راحتی

مبل راحتی چوب و پارچه

مبل راحتی فروشگاهی

در اصل اگر بخواهیم انواع مبل را برای فروشگاه های فیزیکی در نظر بگیریم مبلمان اداری و مبل راحتی از جمله محصولاتی است که می توان برای این محیط در نظر گرفت. البته محصولاتی مانند پاف و نیمکت هم می تواند برای قرار گیری در محیط مدرن فروشگاه شما بسیار مناسب باشد.اما نکته حائز اهمیت در مبلمان فروشگاه شما نکات ظاهری و البته ساختاری آن است. برای مثال فروشگاه از جمله محیط های پر رفت و آمد به شمار می آید که به تبع این مسئله شرایط کیفیتی مبل را بسیار حائیز اهمیت میکند. یکی از قسمت های مهم که در معرض افت کیفیت قرار دارد قسمت نشیمن این مدل مبل است. در این بخش معمولا از اسفنج و یا فوم برای ساخت نشیمن استفاده می شود. حال اینکه این برای محیط فروشگاهی شما چه سبک نشیمن مبل مناسب است از جمله نکاتی است که در خرید مبل باید به آن توجه داشت. نشیمن فوم سرد دارای تراکم نسبتا بیشتری از اسفنج است که به تبع سفتی بیشتری به محصول می دهد. این نوع نشیمن مبل باعث می شود تا سبک نشیمن محصول دارای ویژگی رسمی باشد و البته طول عمر بیشتری برای مبل مد نظر به ارمغان می آورد. همچنین از ویژگی های دیگر فوم سرد حالت مموری فوم آن است که در نشیمن های بلند مدت و زمانی که مشاهده میکنید که این قسمت دچار گودی شده بعد از مدتی به حالت اولیه خود بر میگردد که این ویژگی خود کیفیت نشیمن و طول عمر مبل را بالا میبرد. اما در اسفنج نشیمن محصول نسبتا نرم تر است که به تبع حس راحتی بیشتری برای مبل و البته شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که اسفنج مصرفی در مبل دارای کیفیت و دانسیته های مختلفی است که به تبع زمان استفاده از این محصول را متغیر میکند. از اسفنج های مرسوم می توان به 35 کیلو،30 کیلو تا 12 کیلو اشاره داشت. که البته هر کدام از این اسفنج های مبل دارای ضخامت های متفاوت است که با توجه به قسمتی که در آن مورد استفاده قرار میگیرد متغیر خواهد بود.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک چوبی

نکات قید شده در بالا موارد مهمی است که می بایست در نشیمن مبل فروشگاهی در نظر داشته باشید. اما دیگر نکته که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد در این نوع مبل ظاهر و طراحی ان است. به طور کلی برای محیط های فروشگاهی مدرن می بایست ظاهر مبل دارای ویژگی ساده و ظریف بودن باشد تا هم فضای زیادی را اشغال ننماید و هم تمرکز خریدار را بر روی محصولات داخل فروشگاه باشد تا مبل قرار گرفته در محیط. مبل های اداری و البته مبل های راحتی فانتزی از جمله بهترین انتخاب برای محیط فروشگاهی شما می باشد. اما باید توجه داشت که خود این مبل دارای چیدمان های مختلف و البته اجزایی متفاوتی است که می تواند انتخاب را برای شما و البته دکوراسیون محل قرار گیری خود راحت نماید. به طور کلی مبل های راحتی و در برخی موارد اداری دارای اشکال ظاهری زیر است:

  • مبل هفت نفره
  • مبل ال
  • مبل مدولار یا یو شکل
  • مبل هفت نفره

مبل تختخوابشو

انواع مبل تختخوابشو

مبل هفت نفره

همانطور که از اسم این محصول پیدا است امکان نشیمن حداقل هفت نفر را برای شما ایجاد مینماید. البته ممکن است ترکیب های هشت نفره یا شش نفره هم در حال حاضر در بازار قابل ارائه باشد اما مرسوم ترین مدل مبل هفت نفره به حساب می آید. البته خود این مبل راحتی دارای اجزای زیر است.

کاناپه ها قید شده در بالا در حالت کلی به عنوان کمترین میزان نشیمن در نظر گرفته می شود یعنی اگر قید شد که یک مبل سه نفره در نظر دارید باید توجه داشت که کمترین میزان نشیمن که به شما ارائه می دهد سه نفره باشد و در برخی مواقع ممکن است برای نشیمن چهار نفر هم این مبل مناسب باشد. این سبک کاناپه سه نفره جدا از قرار گیری در کنار مابقی اجزا مبل راحتی امکان استفاده در قسمت های مختلف منزل مانند اتاق تی وی و یا در کنار پنجره را دارد و می تواند زیبایی و جلوه ی خاصی برای محل قرار گیری خود به ارمغان آورد. همچنین کاناپه دو نفره مبل راحتی در حالت کلی به صورت لاوست در نظر می گیرد.استفاده جداگانه و تک از این مبل می تواند حس فانتزی و دکوراتیو را برای منزل و فروشگاه شما ایجاد کند. البته چون در نظر داریم در مورد فضای فروشگاهی صحبت نماییم باید در نظر داشت که انتخاب بین کاناپه ها دو نفره و سه نفره منوط به میزان فضایی است که شما برای استفاده از مبل در نظر دارید. مبل تک نفره یکی از رایج ترین محصولاتی است که دکور فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید توجه داشت که استفاده از این مبلمان در کنار کاناپه های دیگر می تواند زیبایی فروشگاه شما را دو چندان سازد. مبل های تک نفره با توجه به نوع ظاهر و البته ابعادی که اشغال می کند می تواند بسیار برای فروشگاه های لباس و کفش و شو روم های دکوراسیون مناسب باشد. شما می تواند با مراجعه به بخش مخصوص هر کدام از این محصولات در ایران چوب مدل و سبک های مختلف این نوع مبل رو بررسی نمایید.

مبل راحتی

مبل چستر

مبل ال

مدل مبل ال مانند نام خود دارای ظاهر خاصی است که میتواند قسمت کنج اتاق و فروشگاه شما را پر نماید. این سبک مبلمان میتواند برای فروشگاه هایی که دارای فضای بدون استفاده است بسیار مناسب باشد. البته در نظر داشته باشید که خود مبل ال از بخش های مختلفی تشکیل شده که استفاده و یا عدم استفاده از آن می تواند دکوراسیون فروشگاه شما را دچار تغییر کند.

مبل مدولار

در این نوع سبک مبل ظاهر محصول به شکل یو است. این نوع طراحی خلاقیت بسیاری را به فروشگاه شما اعطا میکند.به نحوی که اگر ترکیب رنگی این مبلمان با دکوراسیون محل قرار گیری خود در هماهنگی باشد فضا را بزرگ تر و البته خلاقانه تر جلوه می دهد.

مبل استیل

مبل سلطنتی

مبل کلاسیک فروشگاهی

در این سبک مبلمان با توجه به پیچیدگی بر روی بدنه و همچنین قسمت رویه کوبی مبل بهتر است تا از آن در محیط هایی با دکوراسیون لوکس بهره برده شود. یکی از مواردی که امروزه از این سبک چیدمان استفاده می شود در مزون ها و بوتیک های لباس است. حتما تا به حال مشاهده نموده اید که برخی دکوراسیون های کاملا کلاسیک است و البته زیبایی خاصی دارد. در این حالت بهتر است تا از نور پردازی نسبتا ملایم تری بهره برید. همچنین ممکن است برای چیدمان این بخش از فروشگاه نیاز به مبل داشته باشید. توصیه میکنیم تا از مدل مبل کلاسیک برای فروشگاه هایی با توضیحات قید شده استفاده نمایید. حال اینکه این مبل هم دارای سبک طراحی های متفاوتی است. از جمله تولیدات مرسوم در زمینه مبل کلاسیک می توان به مدل های اتریشی، کلاسیک مدرن، کتیبه ای و فرانسوی اشاره داشت. یکی از مدل هایی که بسیار در زمینه دفتر های فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد مدل اتریشی است. این مبل با توجه به ابعاد نسبتا کم و ظریف بودن آن این امکان را دارد تا در محیط های مختلف یک فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد. نکته حائز اهمیت بعدی در انتخاب مدل مبل کلاسیک برای محیط های فروشگاهی نوع رنگ چوب و پارچه این محصول است. این محیط با توجه به رفت و آمد های بسیار در آن این احتمال را بوجود می آورد تا امکان آسیب به مبل بیشتر شود. لذا برای انتخاب رنگ و پارچه باید چندین نکته را در نظر داشته باشید. در وهله اول در قسمت رنگ بدنه این محصول سعی کنید تا از رنگ هایی با طیف تیره استفاده شود تا سریعا جرم بر روی آن گرفته نشود. همچنین در هنگام خرید به فروشنده یاد آور شوید تا لایه پلی استر بر روی این مبل بیشترین ضخامت خود را داشته باشد. پلی استر در اصل لایه محافظتی بر روی رنگ مبلمان می باشد. در قسمت بعد که انتخاب رنگ پارچه هست توصیه میکنیم تا از انتخاب رنگ های روشن امتناع کنید. روکش پارچه روشن و یا حتی چرم بعد از مدتی جلوه ی روز اول خود را از دست میدهد.

مبل کلاسیک

مبل معرق

مبل استیل فروشگاهی

این سبک از مدل مبلمان با توجه به منبت های بسیار به کار رفته بر روی بدنه و البته پیچیدگی های بسیار در قسمت های رویه کوبی آن مانع از آن خواهد شد تا در دکوراسیون های با میزان لوکس بودن کمتر جلوه ی خاصی پیدا کند. از جمله ویژگی های این محصول که آن را از مابقی کالا ها در زمینه مبل فروشگاهی مجزا می کند رنگبندی آن است. از جمله رنگ های به کار رفته بر روی مبل استیل می توان به پتینه کاری، ورق طلا و نقره و البته طیف های رنگ فندقی اشاره داشت. توصیه میکنیم اگر در نظر دارید تا یک دکوراسیون پر کار برای دفتر فروشگاه خود تعبیه کنید از مدل مبل استیل بهره برید.

مبل تختخوابشو فروشگاهی

این سبک مبل دارای کاربرد های فراوانی چه در زمینه منزل و چه در محیط کاری است. البته همانطور که در مطلب مبل آپارتمانی به آن اشاره داشتیم معمولا از این سبک محصولات برای محیط هایی با فضای نسبتا کم استفاده می شود. لذا توصیه میکنیم اگر در نظر دارید تا از محیط های دفتری خود در فروشگاه به عنوان فضای استراحت استفاده نمایید می توانید مبل تختخوابشو را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

مبل تختخوابشو

مدل مبل تختخوابشو

نکات قید شده در بالا از جمله مهم ترین موارد برای طراحی و دکوراسیون با فروشگاهی بود.سعی میکنیم تا در مطالب بعدی در مورد مبل کلاسیک و استیل و البته تاثیر آن در دکوراسیون بیشتر صحبت نماییم.

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری