+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

نگاهی به مبل راحتی

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1403/05/17

مبل راحتی

مبل راحتی یکی از پرطرفدارترین مبل ها در میان انواع مبلمان می باشد و مشتریان در انتخاب این مبلمان بسیار وسواس به خرج می دهند و به دلیل راحت بودن ایم نوع مبل ها تمایل دارند که یک دست از آن حتما در نشیمن های خود حال، پذیرایی، اداره، اتاق کار و غیره قرار دهند. یکی از دلایل آن این است که بعد از یک روز کاری شلوغ و یا برای استراحت های روزانه از این مبل استفاده می شود.

مبل های راحتی اغلب دارای چوب کمتری در بدنه مبل می باشند و یا تنها در قسمت پایه های مبلمان چوب به کار رفته که اصطلاحا به آن تمام پارچه می گویند. در شکل ظاهری این مبلمان باید گفت که دارای پایه های کوتاه و دسته های پهن و یا بلند می باشند و همچنین نشیمن های پهن و نرم که ایجاد حس راحتی در این مبلمان در فرد می کند.

مبل راحتی

یکی از ویژگی های مهم مبل های راحتی انعطاف پذیری آن است که فرد با نشستن بر روی آن مجبور به حالت مبل شدن ندارد و هر طور که بخواهد می تواند بر روی این مبلمان بنشیند و دیگر خبری از اذیت شدن بر روی این مبل ها نیست.

مبل های راحتی معمولا سنگین و محکم هستند و این به دلیل استفاده زیاد از این نوع مبلمان است که باید با دوام ساخته شود. در خرید مبل راحتی به جنس و کیفیت آن دقت کنید زیرا مبل های راحتی به دلیل استفاده زیاد از آنها زود از قیافه می افتند و کم کم تغییر شکل می دهند.

انواع مبل راحتی

مبل های راحتی دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند مثل مبل های ال، مبل های فوتون یا مبل های تخت خواب شو و غیره و بسیاری از مبل ها که نام مخصوص به خود را دارند و هر کدام برای منظور خاصی طراحی و تولید شده اند و شما میتوانید باتوجه به نیاز خود و سبک و سلیقه تان مبل راحتی خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از انواع مبل های راحتی که بسیار کاربردی است، کاناپه ها هستند، که از آنها به صورت دو یا سه نفره در ست های مبلمان راحتی به صورت جداگانه استفاده می شود و مشتریان می توانند آن را جداگانه برای ست مبلمان یا اتاق و یا گوشه ای از خانه انتخاب کنند که نمای بسیار زیبا و شکیلی به منزل شما میدهد. به دلیل طیف گسترده و تنوع بالای مبلمان های راحتی، دست شما در انتخاب مبلمان راحتی بسیار باز است.

مبل راحتی

به فضایی که قرار است مبل راحتی خود را در آنجا قرار دهید دقت کنید

اینکه مبل راحتی خود را قرار است در نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، محیط اداره و غیره قرار دهید از اهمیت خاصی برخوردار است. هر کدام از مبل های راحتی به دلایل نوع ساخت و سبک آن برای مکان های خاص خود مناسب هستند، پس به این نکته توجه داشته باشید که مورد استفاده شما از مبل راحتی چیست.

نکته دیگر متراژ محیط تان است. مبل های راحتی اندازه های متنوعی دارند با ارتفاع های متفاوت که در هنگام خرید باید به ابعاد مبلمان تان توجه کنید تا هنگام چیدمان مبل های راحتی تان بهترین دکور را برای محیط تان رقم بزنید.

چیدمان مبل راحتی

چیدمان مبل های راحتی میتواند بسیار ساده تر و متنوع تر از چیدمان مبلمان کلاسیک یا استیل باشد. در چیدمان مبل راحتی دیگر نیاز نیست حتما یک فضای بسته درست کنید بلکه در چیدمان مبلمان راحتی باید راحتی افرادی که بر روی آن می نشینند مد نظرتان باشد. در خرید مبل راحتی یک دور در ذهن خود مکان هریک از مبل های خود را مشخص کنید تا موقع چیدمان واقعی مبل های راحتی به مشکل برنخورید.

مبل راحتی

به این نکته توجه داشته باشید اینکه مبلمان راحتی خود را به دیوار ها بچسبانید ایده جالبی نیست زیرا محیط شما را کوچکتر جلوه می دهد. از زاویه دار کردن مبلمان خود در هنگام چیدمان استفاده کنید تا جلوه بیشتری به مبلمان شما بدهد.

شرکت ایران چوب توانسته با تولید انواع مبلمان راحتی، راحتی را به منزل شما بیاورد و از در کنار هم بودن ها نهایت لذت را ببرید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری