+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

سرویس خواب جدید و نکات مهم خرید آن

زمان مطالعه : 0 دقیقه | منتشر شده در: 1402/08/28

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت دکوراسیون داخلی ، تولید و خرید سرویس خواب وارد مرحله جدیدی شده که هم نتایج مثبتی دارد و هم نتایج منفی. بهره گیری از بهترین مواد اولیه یا استادکاران با سابقه کاری بالا و یا داشتن خدمات پس از فروش از جمله مهم ترین مواردی است که در هنگام سرویس خواب مورد توجه قرار می گیرد. حال توام شدن این ملاک ها با طراحی نو جدید از جمله مسائل نسبتا پیچیده در زمینه تولید این دسته از محصولات منزل است.

در این مقاله سعی داریم تا به مهم ترین ملاک ها در طراحی و ساخت انواع مدل سرویس خواب جدید اشاره کنیم. توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

از جمله مهم ترین موارد در هنگام شروع ایده و طراحی یک سرویس خواب جدید به این نحو است.

. مدل سرویس خواب

. مواد اولیه مورد نیاز

. مونتاژ و فرایند تولید

. عرضه و قیمت گذاری

سرویس خواب جدید

مدل سرویس خواب

اگر بخواهیم اولیه ترین مقوله در هنگام انتخاب یک خریدار زمانی که در بازار هایی مثل یافت آباد یا چهاردانگه یا دلاوران و یا حتی شهرستان ها با اون روبرو میشه اشاره کنیم به طور قطع سراغ مبحث مدل و نوع طراحی ظاهری خواهیم رفت. این نکته به طور مستقیم میتونه بر روی دکوراسیون محل قرار گیری و همچنین میزان زیبایی محصول تاثیر گذار باشه. در حال حاضر و با توجه به پیشرفت روز افزون سنعت تولید سرویس خواب میشه دسته بندی این سبک از تولیدات رو به مدرن ف کلاسیک ، نئو کلاسیک ، مینیمال و استیل تقسیم بندی کرد. تمامی این دسته بندی ها چه در مبحث ساخت و چه در روند فروش دارای مراحل مختلفی است که در ادامه به طور اختصار در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

- سرویس خواب مدرن

این نوع از مصنوعات چوبی همانطور که از نام آن پیداست در مبحث طراحی و ساخت و یا جدید بودن عنصر مدرنیته رو در نظر میگیرد. به نحوی که بسیار کم از مباحثی چون منبت دست یا حتی گل کاری بر روی آن استفاده می شود مگر موارد اندک. طراحی قسمت های تاج بالا و پایین و یا میز آرایش و حتی پاتختی ها به نحوی هست که روح کلی سرویس خواب بیشتر به مبحث سادگی نزدیک است تا مجلل بودن. طبیعتا در هنگام خرید این سبک از محصولات صرفا جدید بودن آن را نباید در نظر داشت و اینکه این سرویس خواب آیا برای محیط اتاق خواب شما گزینه مناسبی است و می تواند زیبایی منحصر به فردی در آن ایجاد نماید از جمله ملاک های اصلی انتخاب و خرید است.

- سرویس خواب کلاسیک

از جمله پر قدمت ترین مصنوعات چوبی در محیط منازل و یا حتی کاخ های پر قدمت را می توان سرویس خواب کلاسیک دانست. طراحی این دسته از محصولات به نحوی است که محیط قرار گیری خودش رو وادار به داشتن به سبکی سلطنتی و کلاسیک خواهد کرد. به طور مثال یکی از محصولات بسیار اصیل در این دسته از تولیدات رو میشه سرویس خواب مدل آمریکایی دانست. فرایند طراحی این نوع از مصنوعات به نحوی است که هرساله طراحی و مدلی جدید از آن در سطح بازار مختلفی از جمله یافت آباد دیده می شود.

سرویس خواب جدید

مواد اولیه مورد نیاز

اگر بخواهیم به سالیان بسیار دور و روند ساخت سرویس خواب جدید  آن زمان اشاره کنیم طبیعتا می شود به مواد اولیه ای مثل چوب و میخ و گیره های نجاری اشاره داشت. اما امروزه و با پیشرفت روز افزون بازار سرویس خواب ایران نیاز هست تا مواد اولیه مصرفی در ساخت سرویس خواب دارای کاربرد صنعتی بوده تا سرعت ساخت و تولید این دسته از محصولات منزل را سرعت بخشد. از جمله مهم ترین مواد مصرفی در تولید این دسته از صنوعات به نحو زیر است.

ام دی اف

ملامینه

ریل

پیچ و الیت

میخ های سوزنی و پیچ

تمامی این مواد اولیه دارای کیفیت های متفاوتی است که می تواند بر روی کیفیت نهایی سرویس خواب مد نظر شما تاثیر گذار باشد. به طور مثال از جمله مهم ترین مواد اولیه ای که هم در ساخت این دسته از محصولات تاثیر گذار است و هم مبلمان همان چوب است. از جمله مرسوم ترین چوب های مصرفی در ساخت و تولید انواع مدل سرویس خواب جدید می توان به راش ، گردو ، روس ، افرا ، توسکا و غیره اشاره داشت. ویژگی های منحصر به فردی که هر کدام از این چوب ها دارند بر روی طول عمر و همچنین وضعیت ظاهری سرویس خواب در طول سالیان متمادی تاثیر گذار باشد. به طور مثال به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم تا از چوب گردو خیس در ساخت قسمت های مختلف سرویس خواب بهره برده نشود. این چوب با توجه به بافت بسیار متراکم و مستحکم رطوبت آب موجود در تنه درخت رو در خودش نگه میداره. این امر باعث میشه تا بعد از برش درخت جهت استفاده در فضای تولید سرویس خواب بالاجبار چوب گردو در فضایی به نام خشک کن قرار بگیره تا آمادگی بهره گیری در فضای تولید رو داشته باشه. حال اگر این امر منتج نشه و زود تر از موعد چوب گردو در تولید این نوع مصنوعات استفاده شود بعد از مدتی قسمت های تنه سرویس خواب دچار ترک خوردگی و یا شکافتن خواهد شد. لذا توصیه می کنیم حتما در هنگام خرید این محصول از نوع مواد اولیه مصرفی و همچنین فرایند تولید آن آگاه شوید. ایران چوب با سابقه بیش از دو دهه در زمینه تولید انواع سرویس خواب جدید این امکان رو برای شما فراهم آورده تا در هنگام ساخت و آماده سازی سفارشتون از نوع مواد اولیه و کیفیت هر کدام از آن ها مطلع شوید.

سرویس خواب جدید

در این مقاله سعی شد تا در مورد انواع مدل سرویس خواب جدید و نکات مهم در هنگام خرید این سبک از مصنوعات چوبی مطلع شوید. در مطالب بعدی سعی خواهد شد تا در مورد دیگر نکات مهم از قبیل مونتاژ و فرایند تولید و همچنین قیمت گذاری و عرضه این دسته از محصولات در سطح بازار مبل ایران از جمله یافت آباد و چهاردانگه بیشتر با شما صحبت نماییم.

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری