+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی در یافت آباد

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1402/08/23

یکی از بازار های اصیل در زمینه فروش انواع مدل مبل را می توان یافت آباد دانست. شاید تاریخچه بازار بزرگی که با نام بردن اون مجموعه های زبیا و شکیل از پاساژ ها و فرزوشگاه ها به ذهن ما میاد به بیشتر از 25 سال نرسه اما شاید براتون قابل توجه باشه که ریشه های و تاریخچه اصلی این مرکز فروش به 50 سال بر میگردد.

امروز و در این مقاله میخواهیم نگاه کلی به بازار مبل یافت آباد و همچنین انواع مبل هایی که در این مرکز به فروش می رسد صحبت نماییم. در وهله اول میریم سراغ مبل سبک راحتی و انواع مدل های عرضه شده در این مجموعه صحبت نماییم.

هنگامی که وارد بازار یافت آباد میشید چندین مقوله از جهت انتخاب و خرید مبل راحتی به سراغ شما می آید.اگر بخواهیم خیلی عامیانه به این موارد اشاره کنیم میشه به دکوراسیون بیرونی و داخلی فروشگاه یا خود پاساژی که اون مغازه در اون حضور داره اشاره کرد یا مدل های مبل موجود در اون و یا حتی قیمت. حالا به صورت خلاصه در مورد هر کدام از این ملاک ها و تاثیر گذاری اون در انتخاب انواع مبل راحتی با شما صحبت خواهیم نمود.

مبل راحتی

پاساژ

با توجه به رشد انفجاری بازار مبل یافت آباد در دهه 80 و کمبود فضا جهت قرار گیری فروشگاه ها در خیابان صنعت ساخت مجتمع های خرید و یا همان پاساژ در این قسمت از شهر بسیار رونق پیدا کرد. از جمله مشهور ترین این پاساژ های میشه به موارد زیر اشاره داشت.

بازار مبل شماره 1

بازار مبل شماره 3

مهستان

کوروش

کاسپین

خلیج فارس

ارضی

ونوس

پاسارگاد

برنا

نگارستان

مهدی

عموم این پاساژ ها در بازاه زمانی بیست سال اخیر تاسیس شده اما نمونه هایی مثل پاساژ برنا و نگارستان از جمله مواردی است که قدمت نزدیک به 30 سال دارند. اما در هر کدام از این مجموعه ها فروشگاه های مخصوص فروش انواع مدل مبل راحتی وجود دارند که هر کدام با توجه به سبک کاری پاساژ و یا هزینه های اداره مغازه خود از نوع خاصی از مبل راحتی با قیمت های متنوع بهره می برند. طبیعی است که هر چقدر مدیریت بازار مبل های ذکر شده در یافت آباد دارای سختگیری بیشتری در انتخاب برند های در مجوعه خودشون باشند و هزینه های اداره اون مجموعه بالا تر باشه طبیعتا مدل های نسبتا جدید تر و طبیعتا گردن قیمت تر هست. تمام این پاساژ های یافت آباد دارای تعداد بالایی از فروشگاه های مبل راحتی است. اما حتما توجه داشته باشید که در هنگام خرید از هر کدام از این فروشگاه ها از مدیریت و یا حداقل شورا این مجموعه اعتبار سنجی داشته باشید که اگر محصول شما دچار ایراد فنی شد و یا در هنگام تحویل از جهت تاخیر مشکلی پیدا کردید سریعا از این مقام های مسئل در باز یافت آباد پیگیری نمایید. البته باید توجه داشته که بعد از این مقام مسئول میشه به اتحادیه مبلمان و دکوراسیون و بعد هم تعزیرات مراجعه نمایید. با تمام این توضیحات مقوله مهم در انتخاب و خرید مبل راحتی از فروشگاه های موجود در پاساژ های مختلف یافت فقط این موارد نیست. لذا توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

مبل راحتی

مدل مبل راحتی

موردی بعدی که حتما با حضور شما در بازار مبل یافت اباد به اون توجه ویژه خواهید داشت حضور مدل های مختلف و بعضا تکرای است. متفاوت بودن مبل های راحتی موجود در بازار یافت اباد تا حد بسیاری امری طبیعی است با توجه به وسعت ، اما در مقابل مدل های تکراری می بایست چه عکس العملی نشان داد ؟ آیا این تکراری بودن دلیلی بر مد بودن هست یا قدیمی شدن اون طراحی مبلمان ؟

در بسیاری از مواقع تکرای بودن مبل ارحتی در فروشگاه های مختلف بازار مبل یافت آباد نشان دهنده پر فروش بودن اون محصول هست. اما خب این آفت وجود دارد که ممکن است بعد از خرید این مبلمان برای منزل خودتون اون رو در منازل بسیاری از عزیزان خودتون هم مشاهده کنید. حالا انتخاب و یا عدم انتخاب مبل راحتی مذکور بسته به این داره که طراحی و ساختار این محصول برای منزل شما مناسب باشه یا نه. و یا اینکه ترکیب رنگی به کار رفته بر روی این مبل تا چه حد زیبایی محیط قرار گیری خودش رو تحت تاثیر قرار میده. به شما توصیه می کنیم اگر متوجه شدید که محصول مد نظرتون از جمله محصولات پر تکرار در بازار هست بلافاصله گوشی همراه خودتون رو از جیبتون در بیارید و اسم اون مدل رو در فضای مجازی مورد جستجو قرار بدید. این امر باعث میشه تا تا یک قیمت کلی از انواع تولید کننده و فروشنده ها چه در بازار مبل یافت آباد و چه در فضای مجازی در دسترس شما باشد. گفتنی است این امر برای برخی مدل های سبک استیل کلاسیک مانند مبل فرانسوی هم بسیار کاربرد دارد.

اما خود این مدل مبل راحتی میتونه چه ویژگی هایی داشته باشه و در انتخاب و خرید اون از بازار یافت آباد باید به چه نکاتی توجه داشت. اول اینکه امروزه طراحی های مختلف مبلمان راحتی با توجه به نوع ظاهر و همچنین تعداد نشیمن میتونه دسته بندی متفاوتی داشته باشه. به طور مثال یکی از زیباترین و همچنین پرطرفدار ترین مبل های راحتی سطح بازار یافت آباد رو میشه چستر نامید. ناگذاری این محصول بر مبنای واژه لاتین هست و میشه این سبک از محصولات رو از جمله بین المللی ترین مبل های روز دنیا دانست. لمسه های موازی و همچنان پرتکرار بر روی بدنه انواع مبل راحتی چستر میتونه سبکی کلاسیک مدرن به محیط پذیرایی منزل شما اضافه نماید. یا طراحی بعدی در این زمینه از مبلمان رو میشه مینیمال دانست. این نوع مبل راحتی دارای ظاهر بسیار ساده است. این سادگی در بسیاری از موارد توام میشه با کم حجم بودن که البته این دو ویژگی باعث آن شده تا امروز با توجه به ابعاد کم منازل ما ایرانی ها یکی از مناسب ترین گزینه ها رو مبل راحتی مینیمال دانست.

مبل راحتی

قیمت مبل راحتی

موضوع سوم که شاید نکته ی مهمی در هنگام ورود شما به بازار مبل یافت آباد باشه و حتی شاید اولویت اصلی شما در هنگام خرید در نظر گرفته بشه قیمت مبل است. در مطالب بالا ذکر کردیم که ممکن است میزان هزینه های جاری یک فروشگاه و محیط قرار گیری اون بر روی قیمت گذاری مبل راحتی تاثیر گذار باشه. این امر باعث آن خواهد شد که شما گشت و گذار بیشتری در سطح بازار داشته باشید و یا حتی به بازار های مبل دیگر هم سر بزنید. اما توصیه کلی ایران چوب این است که به هیچ عنوان به صرف اینکه فروشگاه در یک مرکز معتبر در بازار یافت آباد هست اقدام به خرید مبل راحتی نکنید و حتما تحقیق و جستجو کافی در این زمینه را داشته باشید.

تیم ایران چوب سعی کرد در این مقاله توضیه مفید و مختصری در مورد کلیت بازار مبل یافت آباد و همچنین حضور پر رنگ مبلمان راحتی در این مرکز فروش رو داشته باشه.

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری