+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

تولید مبل سلطنتی کلاسیک

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1402/08/05

تولید مبل سلطنتی کلاسیک را می شود یکی از سخت ترین و پر پیچ خم ترین فرایند ها در زمینه ساخت مبلمان منزل دانست. این سبک از مصنوعات چوبی با توجه به پیچیدگی های نسبتا زیاد در قسمت های بدنه و نجاری و رنگ کاری و رویه کوبی و غیره مستلزم این است که نفرات در حال فعالیت در قسمت تولید مبل دارای تجارب نسبتا بالایی باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا به مهم ترین مسائلی که در زمینه تولید انواع مدل مبل سلطنتی کلاسیک و یا همان استیل اشاره نماییم. توصیه می کنیم اگر در نظر دارید تا در این سبک مبلمان خریدی داشته باشید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در دنیای امروز که ماهانه مدل ها و سبک های جدیدی از مبل سلطنتی معرفی میشن باید توجه کنیم که در هنگام خرید عجله نکرده تا بتوانیم بهترین محصول رو چه از نظر ظاهری و چه از نظر کیفیتی برای محیط منزل و دکوراسیون خودمون تهیه کنیم. یک تولید کننده هم به تبع در هنگام ساخت این مبلمان نکاتی که شما در نظر دارید رو پس ذهن خودش نگه میداره تا رضایت شما رو من باب این موضوع جلب کنه. اما اگر بخوایم فرایند تولید مبل سلطنتی کلاسیک رو به طور اختصار در نظر بگیریم باید به مراحل زیر اشاره کنیم.

مبل سلطنتی کلاسیک

طراحی مدل مبل

همه ما زمانی که نیت خرید محصولی رو داشته باشیم در وهله اول به طراحی اون توجه می کنیم. اینکه اون محصول چه مبل باشه چه نباشه به محیط دکوراسیون منزل ما زیبایی میده یا خیر. یا اینکه اصلا ظاهر اون مبلمان به دل ما میشینه ؟ طبیعتا در مبحث تولید فرای مباحث قید شده نکاتی مثل مدل های جدید بازار و سلیقه رو به جلو خریدار هم مورد ملاک خواهد بود. سبک مبل سلطنتی کلاسیک و یا همان مبلمان استیل رو میشه از جمله سبک های بسیار با اصالت در این زمینه از تولیدات دانست.

شاید براتون جالب باشه برخی از طراحی و مدل های حال حاضر بازار شاید عمری بیشتر از صد یا دویست سال داشته باشند و همچنان مورد پسند بسیاری از خریداران هست. یکی از همین مثال ها رو میشه مبل استیل فرانسوی دانست که با گذر زمان نه تنها از مد افتاده بلکه هر سال و با پیشرفت روز افزون دنیای دکوراسیون بیشتر مورد توجه خریداران مبل منزل قرار می گیره. اما ایران چوب توصیه می کنه در هنگام انتخاب و خرید این مبلمان به هیچ عنوان تحت تاثیر توضیحات تولید کننده قرار نگیرید و در نظر داشته باشید که این مبلمان آیا میتونه دکوراسیون محل قرار گیری خودش رو زیبا و شکیل کنه یا نه. طبیعتا زیبایی خود مبل و طراحی اون نمیتونه تضمینی بر دکوراسیون هر چه زیباتر منزل شما باشه.

از دیگر نکاتی که در طراحی و مدل مبل مد نظرتون حتما باید به اون توجه داشته باشید ابعاد اون محصول هست. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشورمون بسیاری از منازل ابعاد نسبتا کمی دارند.پس در این حالت در نظر گرفتن فضایی که مبل از محیط پذیرایی شما اشغال میکنه از جمله مهم ترین مواردی است که باید به اون توجه داشته باشید.

مبل سلطنتی کلاسیک

کیفیت تولید کننده

یکی از سوالات مرسومی که هنگام خرید تمامی وسایل مورد نیازتون حتما در ذهن خودتون پرورش میدید کیفیت ساخت و هنر دست تولید کننده اون محصول هست. حالا اگر این محصول مبلمان سلطنتی کلاسیک و یا همان استیل باشه میشه گفت مبحث کیفیت تولید رو میشه از مهم ترین ملاک ها جهت خرید شما دانست.مبحث کیفیت تولید ناشی از مواردی چون تجربه و هنر پرسنل واحد تولید ، کیفیت خود مواد اولیه و همچنین لوازم و دستگاه هایی است که بر روی محصول و فرایند ساخت اون به طور مستقیم تاثیر گذار است. این مبحث در کارخانه ایران چوب از اهمیت بالایی برخورداره که در هنگام تولید انواع مدل های مبل سلطنتی کلاسیک و یا همان طراحی استیل از پرسنلی بهره برد که سالیان متوالی در این زمینه سابقه فعالیت داشته باشند تا نتیجه خروجی واحد تولید یک محصول با درجه کیفیتی نسبتا بالا باشه. همچنین مورد بعدی کیفیت مواد اولیه مصرفی هست که در اسخت این مبل مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور مثال پایه ساخت انواع مبلمان رو میشه چوب دانست. در زمینه مبلمان های سبک سلطنتی کلاسیک بهره گیری از دو چوب راش و گردو از جمله مرسوم و البته با کیفیت ترین ها است.البته باید در نظر داشت که چوب گردو با توجه به سختی بافت خودش سرعت تولید رو چه در مبحث نجاری مبل و چه در بحث خشک کردن چوب پایین میاره و امروزه کمتر از این ماده اولیه برای ساخت بدنه و اسکلت مبلمان بهره برده میشه.مورد سوم استفاده از ابزار و دسنگاه های بروز برای ساخت بخش های مختلف این محصول است.به طور مثال در گذشته جهت ایجاد منبت بر روی بدنه مبلمان بیشتر از هنر دست و مقار زنی استفاده میشد اما امروزه جهت ایجاد تقارن هر چه بیشتر و ظرافت در بخش گل کاری و منبت از دیگاه های سن ان سی و روتاری بهره برده میشه که میتونه خیال شما رو از بابت کیفیت هر چه بالاتر محصول خروجی راحت نماید.

مبل سلطنتی کلاسیک

قیمت مبل

تمامی موارد قید شده در قسمت های بالا از جمله مهم ترین نکات در مبحث ساخت و تولید انواع مدل های مبلمان سلطنتی کلاسیک و یا به اصطلاح امروزی مبل استیل است.باید توجه داشت که نتیجه نهایی انجام تمام مراحل بالا منجر به خروجی یک محصول است.محصولی که با در نظر گرفتن تمام این موارد طبیعتا قیمت گذاری خواهد شد.قیمت مبل از جمله مهم ترین مواردی است که طبیعتا در هنگام ساخت در ذهن تولید کننده نقش خواهد بست و به طور مستقیم بر روی تصمیم گیری شخص خریدار تاثیر گذار خواهد بود.ایران چوب با بیش از دو دهه تجربه تولید در زمینه انواع مدل مبل سلطنتی کلاسیک به شما توصیه میکنه به هیچ عنوان مراحل بالا رو قربانی قیمت محصول خریداری شده خودتون نکنید تا بتونید سالیان سال از خرید خودتون تجربه شیرینی داشته باشید.

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری