+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

چند نکته مهم در تولید مبل استیل کلاسیک

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1402/07/22

در مطلبی قبلی که توصیه می کنیم حتما اون رو مطالعه کنید در مورد انواع مدل های مبل استیل کلاسیک و نکات مهم در مورد خرید این دسته از مبلمان منزل صحبت کردیم. حالا و در این مطلب میخواهیم در مورد ملاک های اساسی دیگه که میتونه به طور قطع بر روی انتخاب و خرید یک مبل استیل کلاسیک تاثیر گذار باشه با شما صحبت کنیم.

خدمات پس از فروش و گارانتی

خرید مبل فقط انتخاب اون از بین مدل های مختلف بازار نیست. باید توجه داشت که این دسته از محصولات با توجه به حجیم بودن و البته قیمت نسبتا بالا ، امکان تعویض های مکرر رو ندارند. لذا باید توجه داشته کیفیت مبل که خرید میکنید در چه سطحی هست و البته آیا مجموعه ارائه دهنده این محصول برای خرید شما گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است یا خیر.

مبل استیل کلاسیک

اینکه مبل مد نظر شما دارای کارت گارانتی باشد طبیعتا ابزار کافی جهت خیال راحت شما از خرید نخواهد بود. بلکه باید در نظر داشت که ای مبل از چه شرکت و تولید کننده و در چه فضایی خریداری میشه. در سالیان اخیر و با افزایش مراجعه مشتریان حقیقی به مجموعه ایران چوب همواره در نظر داشتیم که خریدار رو از مراحل مختلف خرید خودش آگاه کنیم. به طور مثال یکی از مهم ترین موارد در تولید مبل استیل کلاسیک بخش رنگکاری اون هست که در حال حاضر تمامی خریداران می تونند این بخش از تولید مبل خودشون رو از نزدیک بررسی کنند. نکته ی بعد که میتونه خیال شما رو از بابت خرید مطمئن تا حد بسیار زیادی راحت کنه داشتن جواز تولید مجموعه مد نظر شما است.توصیه می کنیم در هنگام خرید خودتون حتما این موضوع رو از فروشنده مبلمان و یا حتی مالک فروشگاه پیگیری نمایید.

و نکته ی آخر در هنگامی که محصول خودتون چه در هنگام جا به جایی اولیه به منزل یا محل کار و چه در استفاده در سالیان متوالی دچار آسیب شد به هیچ عنوان مستقیما وارد عمل نشده و مجموعه ای که از اون خریدار کردید رو در جریان بذارید. عموما پیش می آید که خرید شما از یک فروشگاه مبل در بازار هست. در این مواقع با توجه به اینکه امکان این موضوع وجود دارد که فروشگاه مبلمان به ضورت استیجاری بوده باشد حتما اصرار داشته باشید تا مبلمان خودتون رو درب کارخانه و یا حداقل درب تولیدی تحویل بگیرید. مبل استیل کلاسیک در مبحث تولید خودش تا حد بسیار زیادی از هنر دست بهره میبره و با توجه به خطای انسانی امکان وجود ایرادات همواره وجود داره. لذا توصیه میکنیم تمامی مراحل بالا رو برای مبحث گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول در نظر بگیرید.

مبل چنگی

تولیدی مبل و سابقه آن مجموعه

در سالیان اخیر و با توجه به تعدد تولید کننده های مبلمان منزل مسائلی مثل برندینگ و تجربه تولید کننده دارای اهمیت فراوانی گشته است. این نکته از این جهت حائز اهمیت است که اگر پرسنل یک مجموعه در زمینه تولید مبل دارای تجربه نسبتا بالایی باشند طبیعتا کیفیت محصول خروجی اون مجموعه هم بالا خواهد بود. ایران چوب با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع مدل مبل و به خصوص سبک استیل کلاسیک  ادعای داشتن پرسنل مجرب در این دسته از محصولات را دارا است. اما جدا از این مبحث اگر در نظر داشتید از هر فروشگاه یا تولیدی مبل خریدی داشته باشید توصیه می کنیم حتما در مراحل ساخت محصول خودتون قرار بگیرید.مراحلی مثل نجاری ، رنگکاری ، رویه کوبی و مونتاژ.

اطلاع از نحوه تولید مبل و مواد مصرفی

همانطور که بار ها و در مقالات گذشته در مورد انواع مواد مورد استفاده در ساخت و تولید یک مبل استیل کلاسیک صحبت کردیم ، باید در نظر داشته که این پراکندگی و تعدد متریال مصرفی به طور مستقیم می تواند بر روی کیفیت و البته خرید انواع مدل مبلمان تاثیر گذار باشد. شاید یکی از پرتکرار ترین صحبت های ما در مقالات گذشته این بوده است که به هیچ عنوان کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مدل مبل استیل کلاسیک را فدای قیمت محصول نگردانید. جدا از این مبحث موضوع بسیار حائز اهمیت نوع مونتاژ و خط تولید مبل هم هست. دقت و ظرافت بسیاری بالایی نیاز هست تا محصول خارج شده از فضای کارخانه مبلمان تا سالیان سال بدون حتی ذره ای دردسر مورد استفاده قرار گیرید.

مبل استیل فرانسوی

نکات ذکر شده در این مقاله از سری مقالات مبل استیل کلاسیک را می توان از جمله مهم ترین ملاک های برای خرید این دسته از محصولات دانست. جدا از مباحث ذکر شده اگر در این فرآیند خرید دچار تردید و مشکل شدید توصیه می کنیم از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری