+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

تعمیر نشیمن مبل

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1402/03/01

خرابی نشیمن مبل که معمولا به حالت فرورفتگی در قسمت نشیمن گفته می‌شود جلوه نامناسبی به مبل می دهد و ظاهر مبل را نازیبا می کند. به همین علت کسب اطلاعات درمورد راهکارهای تعمیر نشیمن مبل یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان آن است.
با وجود این که خرابی قسمت نشیمن مبل یک مشکل جدی و اساسی است و با ایجاد آن ممکن است مبل کارایی و راحتی خود را از دست بدهد اما این مشکل به عنوان یک مشکل رایج هم شناخته می شود که راهکارهای بسیاری برای جلوگیری و همچنین تعمیر آن پیشنهاد شده است.
مبل‌هایی که در بازار وجود دارند شامل تنوع بسیار زیادی هستند که البته فراید تعمیر قسمت نشیمن آن‌ها با هم تفاوت چندانی ندارد.
در ادامه به مواردی در رابطه با تعمیرات نشیمن انواع مبل اشاره خواهیم کرد.


مراحل تعمیر نشیمن مبل

با مشاهده‌ فروررفتگی در قسمت نشیمنگاه مبل شما باید به دنبال راهکارهای مناسب تعمیر نشیمن مبل باشید به این دلیل که با ایجاد این حالت مبل شما با از دست دادن حالت ارتجاعی و نرم خود دیگر راحتی قبل را برای شما نخواهد داشت و عدم احساس راحتی هنگام استفاده از مبل باعث می‌شود که مبلمان شما هیچ تفاوتی با سایر انواع صندلی ها نداشته باشد.
به علاوه تصمیم به تعمیر مبلمان با وجود هزینه‌های بسیار بالای این روزها امری منطقی‌تر از خرید مبلمان جدید و تعویض کامل مبلمان قدیمی است.
در تعمیر بخش نشیمن مبل معمولا رویه مبل و قسمت‌های زیرین آن مثل فوم و اسفنج‌های آن لازم است تعویض شوند و درصورتی که مبل شما دارای فنر در قسمت نشیمن خود باشد لازم است فنرها هم تعویض شوند که تمام این مراحل باید به دست یک فرد کاربلد و متخصص انجام شود تا علاوه بر تعمیر بخش آسیب دیده با مشکل جدیدی رو به رو نشوید.
در مرحله‌ای که قصد تعمیر فوم را دارید باید ابتدا بخش نشیمنگاه مبل را به طور کامل خارج کنید و سپس فوم‌های جدید و مناسب را در ابعاد مناسب و مورد نیاز خود برش زده و به مبل بچسبانید.
چسباند فوم‌ها باید به وسیله چسب‌های مخصوص انجام گیرد وسپس رویه جدید مبل خود را با دقت تمام روی مبل نصب کنید.

هزینه‌های تعمیر نشیمن مبل

میزان آسیبی که به قسمت نشیمن مبل شما وارد شده در هزینه‌ای که باید برای تعمیر آن پرداخت کنید و همچنین در مدت زمانی که لازم است برای تعمیر نشیمن مبل صرف شود موثر خواهد بود. هرچه میزان آسیب و خرابی بیشتر باشد هزینه پرداختی شما نیز بالاتر خواهد بود.
بجز بخش‌های تعمیری موادی که برای نوسازی مجدد و تعمیر خرابی‌های مبل به کار می‌روند هم در قیمت پیشنهاد شده توسط تعمیرکار موثر خواهند بود، هرچه کیفیت این مواد بیشتر باشد هزینه‌ تعمیر افزایش بیشتری خواهد داشت.
در هرحال لازم است که قبل از سپردن مبل خود به تعمیرکار از او بخواهید هزینه نهایی تعمیر نشیمن مبل را با شما در میان بگذارد.

 

انتخاب مناسب‌ترین تعمیرکار

باوجود این که مبلمان به یکی از اجزاء اساسی دکوراسیون منازل تبدیل شده و جزء جدانشدنی از وسایل منزل است به همین مقدار احتیاج به تعمیرکاران خبره و مناسب برای تعمیر مشکلات مبلمان نیز افزایش پیدا می‌کند.
به همین علت است که روزانه علاوه بر کارگاه‌های تولید مبلمان گارگاه‌های تعمیرات مبلمان نیز رو به افزایش هستند پس طبیعی است که شما برای تعمیر نشیمن مبل خود دچار سردرگمی در انتخاب یک تعمیرکار مناسب شوید.
برای اطمینان از درستی کار تعمیرکاری که به آن مراجعه کرده‌اید یکی از روش‌ها بررسی کارهای قبلی آن تعمیرکاران است.
شما می‌توانید نمونه‌های قبلا تعمیر شده توسط آن‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید یا از مشتریان سابق آن‌ها از میزان رضایت آن‌ها مطلع شوید و سپس تصمیم خود را برای سپردن مبلمان خود به آن‌ها بگیرید.

 

جمع بندی
باوجود افزایش تقاضا برای انواع طرح‌های مبل در خانواده های امروزی میزان نیاز به تعمیرات مبلمان هم رو به افزایش است و یکی از قسمت‌هایی از مبل که به طور معمول دچار مشکل می‌شود و نیاز به تعمیر دارد قسمت نشیمن مبل است.
تعمیر نشیمن مبل خواه مبلمان شما از هر طرحی که باشد شاید ساده به نظر برسد اما نیاز به دقت و ظرافت بسیار بالایی دارد به همین علت ضروری است که انجام این کار را به افراد ماهر و کار بلد بسپارید.
سایت ایران چوب علاوه بر ارائه‌ی انواع مبلمان‌های با کیفیت به شما در تعمیر انواع خرابی‌های مبل کمک می‌کند که توصیه می‌کنیم درصورتی که نگران خرابی مبل‌های خود هستید و دوست ندارید به زودی و به راحتی مبل خود را تعویض کنید حتما به این سایت سر بزنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری