+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

پاف تخت خواب و کاربردهای آن

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در:

البته که وجود تخت خواب در هر فضا علاوه‌بر کارآیی بی‌نظیری که دارد بر زیبایی نوع چیدمان می‌ افزاید. اما با تغییراتی که در طراحی داخلی اتاق‌ها ایجاد گشته است ، پاف‌ها به عنوان جزئی دیگر در قسمت پایین تخت قرار می‌گیرد و میزان بهره‌ برداری فرد از فضا را چند برابر خواهد نمود. البته این جز جدید علاوه‌‌ بر بهبود و ارتقاء کارآیی سبب به نمایش گذاشتن تصویر چشم نوازی در اتاق خواب می‌ گردد. اغلب افراد اطلاعات جامعی از  پاف تخت خواب و کاربردهای آن در اختیار ندارند که پاسخ تمامی ابهامات خود را در خواهند یافت. بدین جهت در صورت تصمیم برای خرید پاف تخت‌خواب، انگشت انتخاب خود را روی بهترین گزینه قرار خواهید داد.

پاف سرویس خواب چیست؟

در نگاه اول به پاف، با تصویری از یک صندلی نرم روبرو خواهید گشت که در نوع مکمل کننده تخت خواب، علاوه‌ بر ایجاد شرایط نشیمن امکان دراز کشیدن را خواهد داد. اگر نسبت به تاریخچه پیدایش پاف‌ها کنجکاو هستید باید آن را در حوالی سال 1968 جستجو نمایید. در حال حاضر از این المان مضاعف بر چیدمان داخلی منازل و کنار تخت ها، در کافه ها، رستوران‌ ها و همینطور کتابخانه های مدرن استفاده می‌ گردد. پاف‌ ها صاحب دو قسمت رویی از پارچه و یک قسمت داخلی متشکل از مواد گوناگون است. شما برای انتخاب بخش رویی پاف در محدودیت قرار نخواهید داشت و امکان انتخاب هر نوع پارچه مبلی را دارید. به طور کلی پاف‌ها در دو گروه تقسیم ‌بندی می‌گردند:

  • سنتی
  • مدل نیمکتی

دلایل استفاده از پاف تخت خواب 

  • ایجاد تصویر زیبا و بی‌‌ نظیر

بله برخی از مواقع گروهی از وسایل سهم عمده‌ ای را در حوزه زیباسازی فضای مورد نظرما ایفا می‌کنند بدین صورت که وابسته به نوع کار آیی حس مطلوبی را میهمان محل استراحت ما می‌نمایند. البته که استفاده از پاف به جهت بهره‌ برداری‌ های عجیب نیست اما حضورش می‌تواند، فضای دکوراسیون اتاق خواب منزل ما را تکامل بخشد. فضای اتاق خواب در قیاس با دیگر   قسمت‌های خانه، در قالب خصوصی‌تری قرار دارد پس تاثیر نوع چیدمانش بر روان و احساسات ما دوچندان است. پاف با قرارگیری در پایین تخت‌ خواب می‌ تواند فضایی زیبا، مدرن و البته رمانتیک‌ تری را ایجاد خواهد ساخت.

  • یک همراه در زمان پرو لباس

تخت خواب اولین چیزی است که می‌ تواند زیبایی و نظم را در اتاق خواب شما به نمایش بگذارد، یک تخت مرتب و به قول معروف سانت زده است. پس در زمان رفتن به میهمانی و تجمع لباس‌ ها، کیف‌ ها و کفش‌ های متعدد، پاف تخت‌خواب می‌تواند یه همراه بی‌ نظیر باشد‌. در این شرایط این مسئولیت را به پاف بسپارید تا اینکه نظم تخت‌ خوابتان را کمتر از ثانیه ای بهم بریزید.

  • استفاده از یک گاوصندوق و یا باکس پنهان

عموم افراد در زمان روبرویی با پاف تخت‌ خواب شما از فضای محافظتی داخلی آن بی خبرند. پس چرانه که وسایل قیمتی خود را در کفه باکس قرار دهید و روی آن را با وسایل دیگری بپوشانید. سبک زندگی ما ایرانی‌ ها با بسیاری از مردم دنیا متفاوت است. بدین صورت که تخت‌ خواب همیشه تنها جای استراحت ما نبوده است. به همین سبب همه ما برای جای دادن بالشتک‌ ها و ملحفه‌ هایی که داریم با مشکل مواجه هستیم. باکس داخلی پای تخت‌ خواب بهترین گزینه‌ای است که می‌ تواند برای سامان دادن چنین وسایلی بکار گرفته شود. ناگفته نماند که قادر است در بهترین حالت و بدور از ایجاد آسیب حجم زیادی از کفش و کیف را در خود جای دهد. مطمئنا علاوه‌بر این موارد ایده‌ های بهتر دیگری به ذهنتان خواهد رسید که ما به آن‌ ها نپرداختیم.

  • جای خواب حیوانات خانگی

اگر از دوس‌‌داران حیوانات خانگی چون سگ و گربه هستید این قسمت را از دست ندهید. گاهی وابستگی به حیوانات خانگی به قدری زیاد است که افراد ترجیح می‌ دهند آن را از مقابل دیدگان خود دور نکنند و از طرف دیگر تخت خود را با آن شریک نگردند. اینجاست ‌که پاف تخت‌‌ خواب با یک رویه گرم‌ و نرم می‌ تواند بهترین گزینه پیشنهادی برای استراحت آن‌ ها محسوب گردد.

  • نگهداری اسباب بازی کودکان

تجمع و بهم ریختگی اسباب بازی ها یکی از مشکلات شاید بی‌اهمیت اما آزار دهنده بویژه برای خانم خانه است. بویژه فضاهایی با متراژ پایین که تنها صاحب یک اتاق خواب هستند. نمی‌ توانیم این وسایل را در کمد ها و کشوها جای دهیم، زیرا کودکان همیشه نیازمند دسترسی به آن هستند و در صورت بهم ریختگی نیاز چندانی به مرتب‌ سازی ندارد. در این صورت پاف تخت خواب شرایطی را ایجاد خواهد ساخت که وابسته به آن هم کودکان به وسایل محبوبشان دسترسی دارند و هم بزرگتر ها از یک دردسر عظیم نجات می‌ یابند.

سرویس خواب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری