+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

پاف تختخواب

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در:

پاف تختخواب یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی سرویس خواب است، پاف یک اکسسوری کاربردی است که می‌توان از آن به عنوان میز کوچک، میز ناهارخوری، زیرپایی و یا به عنوان جای نشستن استفاده کرد. پاف‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. همچنین این پاف‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند.


پاف تختخواب چیست؟

پاف که به آن پوف گفته می‌شود از دسته مبل‌ها است. پاف یا پوف کاربردهای مختلفی دارد. در مواردی که از پاف یا پوف استفاده می‌شود به عنوان لوازم جانبی مناسب برای سرویس‌های اتاق خواب استفاده می‌شود.
امروزه پاف تحتخواب بسیار کاربردی است. علاوه بر این، از دیگر کاربردهای پوف استفاده تزئینی و زیباسازی فضا است، البته از پوف در موارد دیگر علاوه بر تزیین و زیباسازی اتاق نشیمن یا میز پذیرایی استفاده می‌شود. پاف نیز به عنوان وسیله ای برای حمایت از پاها در هنگام نشستن و جلوگیری از افتادن پاها استفاده می‌شود.
پاف که برای نشستن استفاده می‌شود، بر خلاف مبل یا مدل‌های دیگر صندلی، تکیه گاه برای پشت بدن یا به اصطلاح پشتی ندارد. اصولاً پاف‌ها نسبت به مدل‌های دیگر مبل و صندلی‌های دیگر ارتفاع کمی دارند. این ارتفاع نسبتاً کم یکی از ویژگی‌های بارز پاف است.


پاف تختخواب هماهنگ با سرویس خواب

 بهتر است بدانید که چه پافی در اتاق خواب استفاده می‌شود که سوال بسیار گسترده ای است، زیرا پاف‌ها اهداف مختلفی دارند. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی پاف سرویس خواب است. به این روکش‌ها نیمکت یا صندلی عثمانی نیز می‌گویند. از این پاف‌ها هم می‌توان به عنوان نشیمنگاه و هم به عنوان محل نگهداری لباس یا کفش استفاده کرد.
پاف‌های سرویس خواب جزو دسته پاف‌هایی هستند که دارای پایه بسیار بالایی نسبت به سایر پاف‌ها هستند. این پوف ها می‌توانند پایه چوب گردو یا راش داشته باشند و همچنین می‌توانند از پایه‌های فلزی استفاده کنند.



پاف  تختخواب شما می‌تواند در رنگ‌های مختلف باشد

پاف سرویس خواب شما می‌تواند رنگ‌های متفاوتی داشته باشد و ممکن است همرنگ تخت یا رنگ اصلی پتوی مورد استفاده در تخت نباشد. با انتخاب رنگ مناسب پاف می‌توانید ترکیب رنگ زیبایی را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.
پاف سرویس خواب باید قطر کمی داشته باشد پس در صورت تمایل از پاف‌های استوانه ای با مقطع دایره ای شکل استفاده کنید بهتر است از پاف‌های استوانه ای سایز کوچک استفاده کنید.
همچنین پوف باید در پایین تخت، حداقل 20 سانتی متر از دو طرف تخت تا سر تخت فاصله داشته باشد. همچنین اگر ارتفاع پاف کمتر از ارتفاع تخت باشد زیباتر می‌شود.
می‌توانید از پاف‌های صندوق دار استفاده کنید و البته می‌توانید پاف پایه دار بدون صندوق را انتخاب کنید. بهتر است پوف خود را با توجه و نظر دکوراتور خود انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

پاف یا پوف که به آن صندلی عثمانی نیز می‌گویند انواع و اقسام گوناگونی دارد، این پاف‌ها توسط دکوراتورها در فضاهای مختلف منزل استفاده می‌شود، مهم‌ترین کاربرد پاف به عنوان پاف سرویس خواب است. پاف تختخواب اکسسوری بسیار مهمی است که سرویس خواب را تکمیل می‌کند.
پاف سرویس خواب می‌تواند دارای کشو یا محفظه ای برای قرار دادن وسایل مختلف مانند لباس یا کفش باشد. پوف هایی که روی تخت قرار می‌گیرند نیز می‌توانند شکل متفاوتی داشته باشند و چهار ضلعی یا دایره ای داشته باشند، علاوه بر این، صندلی‌های پوف یا صندلی‌های عثمانی باید دارای عرض کمتر از عرض تخت و ارتفاع کمتر از 10 سانتی متر از ارتفاع باشند.
پوف تخت خواب را می‌توان با مواد مختلفی مانند چرم یا حصیر پوشانید، همچنین می‌توانید از روکش‌هایی با بافت سنتی استفاده کنید و در اتاقی که به سبک دکوراسیون مدرن مبله شده است از روکش بافت مدرن برای پاف سرویس خواب استفاده کنید.
با استفاده از تخت خواب پاف و استفاده از آن برای اهداف مختلف می‌توانید اتاق خواب خود را زیباتر کنید. معمولاً جنس و رنگ سرویس خواب باید با تخت خواب هماهنگ باشد. امیدواریم پاسخ این سوال که سرویس خواب پاف چیست را یافته باشید.

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری