+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

خرید مبل ال

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1401/08/18

اگر به فکر خرید مبل ال هستید، این مقاله می‌تواند به شما در انتخاب رنگ، طرح و مدل کمک کند، پس با ما همراه باشید.

 

در واقع به نوعی مبل ال با سبک زندگی مدرن امروزی همخوانی دارد. باید بپذیریم که اتاق نشیمن خانه‌های مدرن دور تلویزیون است و به نوعی میز تلویزیون نقطه کانونی فضا است و در این صورت مبل ال می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق نشیمن باشد. یکی دیگر از مزیت‌های مبل ال این است که به شما امکان استفاده حداکثری از فضا را می‌دهد. زیرا تمام فضاهای خالی بین مبلمان تبدیل به مکانی برای نشستن می‌شود. این مزیت به ویژه برای اتاق نشیمن‌های کوچک بسیار مهم است و تاثیر زیادی در تصمیم گیری برای خرید مبل ال دارد.

 

چند نکته مهم برای خرید مبل ال

:در زیر چند نکته مهم را به شما می‌گوید که قبل از خرید مبل ال شکل باید بدانید

  1.  فضای خود را اندازه گیری کنید

مبل‌های L شکل یا مبل‌های گوشه ای طرح‌های بسیار خوبی برای آپارتمان‌های کوچک یا شلوغ هستند. چرا؟ زیرا امکان استفاده بهینه و اساسی از فضاهای استفاده نشده گوشه را به شما می‌دهد. ابعاد اتاق، نوع چیدمان و نیازهای کاربران یا همان اعضای خانواده در تعیین اندازه و شکل مبل ال نقش زیادی دارند.اولین قدم برای خرید مبل اندازه گیری فضای اتاق است. می‌خواهید مبل ال را کجا قرار دهید؟

نحوه اندازه گیری: باید هر دو طرف را اندازه بگیرید

مبل L دارای دو بازو است که در زاویه 90 درجه قرار گرفته اند. چه هر دو دست مبل به دیوار باشد یا یکی از آنها یا هیچکدام، باید فضایی را که مبل در دو طرف قرار می‌گیرد اندازه گیری کنید. در این صورت می‌توانید تصمیم بگیرید مبل را با دو دست مساوی یا یک دست کوچک‌تر بخرید. نکته بعدی اندازه گیری عمق است. بله مبل‌های تازه طراحی شده دارای عمق متفاوتی هستند. بعضی‌ها حتی تخت می‌شوند.

 

  1.  سبک خود را انتخاب کنید

انواع جدیدی از مبل‌ها در سبک‌های مختلف وجود دارد. انواع مبل کلاسیک، مدرن، چستر و غیره به مبلمان معمولی محدود نمی‌شود و می‌توانید مبل‌هایی را در سبک‌های مختلف خریداری کنید.

انواع مبل ال

مبل ال شزلون

اگر به یک مبل گوشه ای جمع و جور نیاز دارید، مبل شزلون L ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این مدل مبل به راحتی یک گوشه را پر می‌کند بدون اینکه خیلی بزرگ باشد؛ برخی از مبل‌ها دارای محفظه‌های مناسب برای قرار دادن رختخواب مهمان، مجلات، کتاب‌های قدیمی، کاست و سی دی و …هستند.

مبل ال زاویه دار

گاهی اوقات اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی مربع یا مستطیل با گوشه‌های 90 درجه نیست. اینجاست که می‌توانیم به سمت مبل گوشه ای برویم. مبل با زاویه L یک مبلمان عالی برای خانه‌هایی با فضاهای نامنظم است.

مبلمان مدولار

در بین طرح‌های جدید مبل‌ها می‌توان انواع مبل مدولار را نیز یافت. شاید بهتر باشد بگوییم که مبل‌های مدولار را می‌توان به مبل ال تبدیل کرد. این مدل می‌تواند انتخاب خوبی به خصوص برای اجاره دهندگان باشد؛ زیرا به آنها آزادی عمل می‌دهد تا با توجه به شرایط فضایی هر خانه، چیدمان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مبل U شکل

مبل U شکل بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب است. مخصوصاً برای فضاهای بزرگ به دلیل شکلی که دارد واقعاً فضاسازی می‌کند و فضای یک قسمت را از بقیه خانه جدا می‌کند. بهترین چیز در مورد مبل U شکل دو گوشه بودن آن است که مکان مورد علاقه برای نشستن همه است.

مبل ال چسترفیلد

اگر عاشق طراحی کلاسیک چسترفیلد هستید و می‌خواهید حتماً یکی از آن مبل‌های دکمه دار داشته باشید و در عین حال مبل ال هم می‌خواهید، پس این دو را ترکیب کنید و یک مبل ال چستر بخرید.

کلام پایانی

خرید مبل ال از جمله خریدهایی است که اغلب در اکثر خانواده‌ها انجام می‌شود، زیرا مبل ال یکی از راحت‌ترین و دکوری ترین وسایل خانه است. دلیل این نام گذاری به این نام به این دلیل است که افراد هنگام نشستن روی آن‌ها به خوبی از آن‌ها استفاده می‌کنند، بنابراین نشستن طولانی مدت برای افراد بسیار راحت است.

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری