+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

همه چیز راجع به مبل اسپرت

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در:

چگونه یک مبل اسپرت برای اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟ ظاهر همه چیز نیست، اگرچه البته بسیار مهم است. با این حال، چند مورد دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. ما به شما توصیه می کنیم که چگونه یک مبل شیک،  و ماندگار اسپرت را  انتخاب کنید! قبل از خرید مبل اسپرت چه نکاتی را باید به خاطر بسپارید؟

چگونه یک مبل اسپرت انتخاب کنیم

مبل‌های اسپرت  عناصری از یک مجموعه سالن در اتاق نشیمن هستند. با این حال، آنها اغلب برای آپارتمانی انتخاب می شوند که در آن اتاق مهمان یا اتاق نشیمن وجود ندارد .  در چنین شرایطی، آنها اغلب یک گوشه استراحت دنج و همچنین مکانی برای جلسات راحت با مهمانان ایجاد می کنند.

کدام مبل اتاق نشیمن بهترین است ؟ البته هیچ پاسخ صریحی برای این موضوع وجود ندارد. همه اینها به ترجیحات فردی شما و همچنین امکانات چیدمان ارائه شده توسط اتاق بستگی دارد. بنابراین چه نوع مبل بهترین خواهد بود؟ یکی که متناسب با اتاق باشد، آن را دوست داشته باشید و کاربردی باشد.ترکیب این سه ویژگی کلید انتخاب موفق مبلمان اسپرت است.

چگونه رنگ مبل اسپرت را انتخاب کنیم؟

رنگ مبلمان اسپرت برای جلوه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر اتاق بزرگ است، می توانید مبلمانی با رنگ های تیره تر خریداری کنید. آنها نباید از نظر نوری آن را کاهش دهند یا تحت تأثیر قرار دهند. با این حال، اگر اتاق نشیمن کوچک است، بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید .

 اگر راه حل های ایمن و جهانی را ترجیح می دهید، سایه های برهنه، سفید و پاستل همیشه انتخاب خوبی خواهند بود. مبل های خاکستری در هر فضایی بهترین انتخاب هستند . این رنگی است که برای هر سبک داخلی مناسب است و همچنین با تمام رنگ های دیگر کاملاً هم خنثی و روشن و هم پررنگ تر، اشباع شده و تیره  مطابقت دارد. انتخاب یک مبل خاکستری با شکل ساده و یونیورسال یک خرید برای چندین سال است ، حتی اگر چیدمان را تغییر دهید، باز هم مناسب است.


چگونه پارچه ای برای  اسپرت  انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع پارچه یا لوازم داخلی بسیار مهم است، نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر کاربردی نیز اهمیت دارد. شما می توانید از پارچه ها یا چرم های مختلف طبیعی یا مصنوعی انتخاب کنید.

چند معیار را در نظر بگیرید :

اعضای خانواده ، به خصوص   کودکان یا حیوانات را در نظر بگیرید.  در این مورد، مواد نه تنها باید در برابر آسیب مقاوم باشند، بلکه تمیز نگه داشتن اسان آن نیز مهم است.

دفعات استفاده از مبل مورد مهم دیگر است.  آیا هر روز یا به طور پراکنده استفاده می شود؟ مبل های چرمی فوق العاده زیبا و مجلل به نظر می رسند، تمیز نگه داشتن آنها آسان است و در برابر آسیب های مکانیکی کاملاً مقاوم هستند. از سوی دیگر، پارچه‌ها در لمس خوشایندتر هستند و وقتی بسیار گرم هستند، راحتی بیشتری ایجاد می‌کنند: به پوست نمی‌چسبند.

استفاده از مبل  اسپرت چگونه است؟   یک  مبل اسپرت فقط هر از گاهی به عنوان صندلی برای اعضای خانواده یا مهمانان استفاده شود یا اغلب برای خواب نیز استفاده می شود؟ در صورت دومی، بهتر است پارچه ای با بافت ظریف انتخاب کنید. آسایش بیشتری برای پوست ایجاد می کند و همچنین در برابر آسیب های مکانیکی مقاومت بیشتری خواهد داشت. اگر پارچه ای را انتخاب می کنید، حساسیت آن به پرز را نیز در نظر بگیرید.

چگونه یک مبل راحت اسپرت انتخاب کنیم؟

سبک، رنگ و اندازه مبل معیارهای انتخاب بسیار مهمی هستند، اما به همین جا ختم نمی شوند. همچنین قبل از خرید حتما راحتی یک مبل  را تست کنید. چگونه یک مبل اسپرت انتخاب کنیم؟ به عمق نشیمنگاه و پر شدن مبل دقت کنید.

عمق بهینه صندلی مبل 60-70 سانتی متر است که به بزرگسالان اجازه می دهد تا به راحتی در موقعیت طبیعی بنشینند.

کدام پرکننده مبل بهترین خواهد بود؟ فنرهای جیبی (مانند تشک ها) یک انتخاب محبوب برای نشستن و خواب راحت هستند. آنها با شکل بدن سازگار می شوند که راحتی استفاده از مبلمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. یک جایگزین پرکننده های فوم پلی اورتان هستند . به همان اندازه راحت است، اما پس از چندین سال استفاده فشرده، ممکن است کمی تغییر شکل دهد.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری