+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

جدید ترین مدل های مبل راحتی

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1401/05/29

جدید ترین مدل های مبل راحتی چگونه هستند؟ چگونه می توان جدیدترین مدل های مبل راحتی را تهیه کرد؟مبلمان مانند تمامی وسایل  و تجهیزات دیگری که برای منزل استفاده می شوند دارای انواع مختلفی هستند و دائما مدل های جدیدتری از آنها به بازار راه پیدا می کند و از این جهت قصد داریم که در مجموعه ایران چوب به بررسی جدید ترین مدل های مبل راحتی بپردازیم زیرا ایران چوب ارائه دهنده انواع مبلمان است و می توانید برای خرید انواع مبل از این مجموعه کمک دریافت کنید.لازم به ذکر است که جدید ترین مدل های مبل راحتی نیز در این مجموعه به فروش می رسند که مسلما می توانند نظر شما عزیزان را به خود جلب کنند.

جدید ترین مدل های مبل راحتی:

مبلمانی که از نوع جدیدترین مبلمان راحتی محسوب می شوند را می توان بر اساس ویژگی هایی که دارند به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

مبلمان تمام پارچه:

مبلمان تمام پارچه راحتی از انواع بسیار جدید مبلمان راحتی هستند که تمامی بخش های این مبلمان با پارچه پوشش داده شده است و هیچ متریال دیگری جز پارچه را در ظاهر آنها نمی توان دید. حتی دسته های این مبلمان نیز با پارچه پوشیده شده اند و کاملا روکش پارچه ای هستند.

این مبلمان امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و از نظر زیبایی مبلمان شرایط مناسبی دارند و فقدان بدنه چوبی در آنها باعث می شود که طول عمر مبلمان بیشتر باشد زیرا دسته های چوبی به سرعت دچار خط و خش می شوند و از زیبایی مبل بر این اساس کاسته می شود.

علاوه بر آن تمام پارچه بودن این مبلمان باعث می شود که هماهنگ کردن آنها با سایر تجهیزات خانه راحت تر انجام شود.

مبلمان راحتی ال:

مبلمان ال که به شکل L انگلیسی هستند، یک نوع مبلمان منسجم می باشند که تمامی قطعات آن مانند پازل باید کنار هم قرار گیرد. استفاده از این مبلمان فضای کمتری را اشغال می کند

مبلمان راحتی با پایه استیل:

مبلمان راحتی که دارای پایه استیل هستند از دوام بیشتری در مقایسه با مبلمانی که پایه چوبی دارند برخوردار هستند. پایه این مبلمان با رنگ طلایی و یا نقره ای طراحی می شوند که یک گزینه بسیار مناسب برای طراحی فضا به سبک مینیمالیستی هستند و می توانید آنها را با سایر المان های به کار رفته در محیط هماهنگ سازی کنید.

در این خصوص باید سایر المان هایی که در محیط به کار می روند مانند: آینه، شمعدان، لوستر و ... دارای بدنه طلایی و یا نقره ای باشند تا هماهنگی بین انها و مبلمان ایجاد شود.

مبلمان راحتی با صندلی های چرخشی و حرکتی:

مبلمان راحتی امروزه با صندلی های چرخشی نیز طراحی و تولید می شوند و به میزان بسیار زیاد توجه مردم را به خود جلب کرده اند. این نوع مبلمان انواع مختلفی دارند و ممکن است که سیستم چرخشی آنها به صورتی باشد که دور 360 درجه بزند و یا همانند صندلی های راک به صورت عمودی بالا و پایین برود که با این وجود استفاده از انها احساس آرامش و حس خوشایندی را به افراد القا می کند و گزینه بسیار مناسبی برای استراحت آنها و تماشای تلویزیون محسوب می شود.

مبلمان راحتی تخت خواب شو:

در بین جدید ترین مدل های مبل راحتی، مبلمانی که حالت تخت خواب شو دارند نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این مبلمان شباهت زیادی به مبل های حرکتی دارند اما با این تفاوت که مبلمان راحتی تخت خواب شو به گونه ای طراحی می شوند که در مواقع مورد نیاز می توان آنها را به حالت تخت خواب تبدیل کرد و در مواقع دیگر بر اساس میل افراد می توان آنها را به صورت یک مبل راحتی مورد استفاده قرار داد.

از این نوع مبل معمولا برای قسمت نشیمن خانه، پذیرایی اختصاصی منزل که در انجا اعضای خانواده به استراحت می پردازند و برای تماشای تلویزین دور هم جمع می شوند و ... استفاده می شود.

اما به کار بردن آن در اتاق خواب ها نیز بسیار ایده آل خواهد بود خصوصا اگر اتاق خواب فضای کوچکی داشته باشد.

سخن پایانی:

جدید ترین مدل های مبل راحتی را با هم بررسی کردیم تا در صورتی که قصد دارید مبلمان راحتی خریداری کنید از انواع مناسب آن بهره ببرید.

در حالت کلی انتخاب مبلمان با سلیقه شما رابطه مستقیم دارد اما بهتر است که دکوراسیون را نیز در این زمینه مد نظر قرار دهید.

 

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری