+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

انواع میز آرایش

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/21

آیا شما هم  از جمله افرادی هستید که به دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می‌‌دهید؟ اگر تک تک وسیله های منزل خود را با دقت و متناسب با دکوراسیون داخلی و نیازهایتان تهیه ‌می‌‌کنید این مقاله می‌تواند شما را در خرید یک میز آرایش متناسب کمک کند. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا شما را د خرید بهترین میز آرایش راهنمایی کنیم.

انواع میز آرایش

میز آرایش کشودار

امروزه اکثر افراد در خانه‌های کوچک زندگی ‌می‌کنند و به علت کوچک شدن فضاها ضروری است که از فضاهای موجود استفاده ی بهینه داشته باشیم. برای این منظور شما‌ می‌توانید یک میز آرایش کشو دار تهیه کنید که علاوه بر کاربرد‌های دیگر آن از کشو‌های آن نیز برای قرار دادن لباس‌هایتان استفاده نمایید. در این حالت شما یک میز چند کاره خواهید داشت.

میز آرایش کابینتی

میز آرایش‌های کابینتی نوعی از میز آرایش است که به جای کشو دارای درب‌های کابینتی هستند، این کابینت‌ها می‌توانند به عنوان کمدی برای قرار دادن لباس یا سایر وسایل ضروری مورد استفاده قرار گیرند.

میز آرایشی سلطنتی

یکی از محبوب ترین طرح‌ها در وسیله‌های منزل طرح سلطنتی است که علاقه مندان خود را دارد. میز‌های آرایش سلطنتی دارای تاج و پایه‌های کنده کاری شده هستند. اگر دکوراسیون اتاق خواب شما سلطنتی است پیشنهاد‌ می‌شود از این نوع از میز‌های آرایش خریداری نمایید. میز‌های آرایش سلطنتی در رنگ‌های طلایی و سفید موجود هستند و دارای تزئینات خاصی هستند و در تولید آن‌ها دقت بسیاری به کار رفته است.

 از محبوب ترین طرح‌های میز آرایشی ‌می‌توان مدل‌های سلطنتی را نام برد. ایدر ن میزهای دارای تاج و پایه‌هایی کنده کاری شده و بسیار لوکس ‌می‌باشند. در صورتی که اتاق خوابی به سبک سلطنتی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این مدل میزها ‌می‌باشد. میز آرایشی‌های سلطنتی معمولا دارای رنگ بندی سفید و طلایی‌ می‌باشند و تزئینات بسیار بالا و سنگینی در آن‌ها کار شده است.

میز آرایشی مدرن

نوع دیگری از میز‌های آرایش که بسیار جوان پسند هستند و امروزه طرفداران زیادی دارند میز آرایش مدرن است. این میز‌ها در عین سادگی بسیار زیبا هستند و از هر نوع تزئین اضافه ای به دور هستند. میز‌های آرایش مدرن بسیار ساده و شیک هستند و متناسب با فضاهایی با دکوراسیون مینیمال هستند.

میز آرایش مدرن

میز آرایش کلاسیک

میز‌های آرایش کلاسیک زرق و برق و شلوغی طرح‌های سلطنتی را ندارند و به سادگی میز آرایش‌های مدرن و مینیمال نیستند، این نوع از میز آرایش‌ها طرحی زیبا و پرطرفدار دارند و با سلیقه اکثر افراد همخوانی دارند.

آرایش کلاسیک

میز آرایش ایستاده و طبقاتی

میز‌های آرایش ایستاده یا طبقاتی دو طرفه هستند، در یک سمت میز و صندلی و لوازم آرایشی قرار‌ می‌گیرد و در سمت دیگر کشو یا کمد تعبیه شده است. از این میز‌ها ‌می‌توان در رختکن‌ها استفاده نمود.

میز آرایش دراوری

میز آرایش دراوری به این صورت است که یک میز ارایش در میان تعدادی دراور و کمد تعبیه شده است. این میز‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند و افراد زیادی هستند که در منازل خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

میز آرایش مینیمالیست

امروزه ساده گرایی بسیار ترند شده و افراد به سبک‌های مینیمال علاقه ی زیادی دارند، افراد از دکوراسیون مینیمال ساده در طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود استفاده می‌کنند و لذت زیادی از فضای خلوت و آرام ایجاد شده می‌برند.

میز‌های آرایش مینیمالیست متناسب با سلیقه ی این افراد است. این میز‌ها کم وزن و ساده هستند و در ساخت آن‌ها شلوغی و پیچیدگی زیادی وجود ندارد.

میز آرایش پازلی

میز آرایش پازلی از چند قطعه ی جدا ساخته شده است و با روی هم قرار دادن یا کنار هم گذاشتن این قطعات یک میز آرایش زیبا خواهید داشت. این میز‌ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند و با سلیقه افراد زیادی همخوانی دارند.

جمع بندی

در این مقاله درباره انواع میز آرایش صحبت کردیم. وجود میز آرایش امروزه برای هر خانه ای نیاز است و کارایی و کاربرد مهمی دارد. انواع میز آرایش را برای شما عزیزان معرفی کردیم و ویژگی‌های هریک را برای شما بیان کردیم . امیدواریم که پس از خواندن این مقاله بتوانید یک میز آرایش متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنید.

 

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری