+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

انتخاب مبل سفید برای دکوراسیون منزل

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/09/09

مبلمان از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی هستند که فضای منزل را کاملا تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو باید یک رنگ مناسب برای آن‌ها انتخاب کرد که چیدمان منزل چشمگیرتر به نظر برسد. امروزه مبل‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می شوند و افراد می توانند متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون داخلی منزل یک رنگ زیبا انتخاب کنند. رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ‌ها است که با استفاده از آن در دکوراسیون منزل می توان جلوه خاصی به فضا بخشید. با ما همراه باشید تا تاثیر مبل سفید در دکوراسیون منزل را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

تاثیر مبل سفید بر خانه

تاثیر مبل سفید در دکوراسیون منزل

رنگ سفید از آن دسته رنگ‌های خنثی است که دارای انرژی مثبت فوق العاده ای می باشد و آرامش خاصی را به محیط می بخشد. مبلمان سفید رنگ از پرفروش ترین مبل‌ها هستند و موجب می شوند که فضای منزل بزرگ تر نشان داده شود. البته باید به این موضوع توجه کرد که انتخاب تمامی وسایل و دکوراسیون منزل به رنگ سفید می تواند فضا را خیلی سرد و بی روح کند، از این رو در کنار رنگ سفید باید از رنگ‌هایی مانند طلایی و وسایل پر زرق و برق استفاده کرد تا فضا جذابیت و نشاط بیشتری داشته باشد. تنها مسئله ای که در مورد مبلمان سفید وجود دارد این است که به سرعت کثیف می شوند، از این رو به مراقبت و نظافت بیشتری نیاز دارند.

مدل مبلمان سفید راحتی

مدل مبل‌های مختلفی به رنگ سفید تولید شده اند و از زیباترین آن‌ها می توان به مدل مبلمان اسپرت، مبل راحتی سفید، مبل کلاسیک سفید و مبل استیل سفید اشاره کرد. این مبل‌ها موجب دلباز و آرامش بخش نشان دادن فضای منزل می شود. البته می توان برای آنکه محیط جذابیت بیشتری داشته باشد از کوسن‌های شیک به رنگ‌های قرمز، زرد، آبی و غیره استفاده کرد. همچنین با توجه به ابعاد منزل می توانید رنگ پرده‌ها را سفید یا از رنگ‌های روشن انتخاب نمایید. در صورتی که منزل تان فضای بزرگی دارد می توانید از پرده‌های تیره رنگ برای سالن پذیرایی استفاده کنید و به این ترتیب جلوه خاصی به محیط ببخشید. علاوه بر این می توانید از گلدان‌های سفید در کنار مبلمان استفاده کنید و داخل آن‌ها چند شاخه گل رز قرمز قرار دهید.

مبل سفید

بهترین ترکیب رنگ‌های مبل سفید

مبلمانی که رنگ سفید هستند را می توان در کنار رنگ‌های مختلفی استفاده کرد تا جذابیت و جلوه بیشتری داشته باشند. از جمله محبوب ترین ترکیب رنگ‌های مبل سفید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مبل سفید طلایی سلطنتی

مبلمان سفید سلطنتی با توجه به رنگ طلایی که در دسته‌ها و تاج آن‌ها استفاده شده بسیار شیک و لوکس هستند و موجب می شود که خیلی زیباتر و درخشان تر به نظر برسند. از این رو می توان با استفاده از آن‌ها در فضای منزل و انتخاب پرده‌هایی هماهنگ با آن‌ها فضایی مجلل و با شکوه به وجود آورد.

مبل سفید بنفش

ترکیب رنگ سفید و بنفش  یکی از لاکچری ترین رنگ‌ها است. اگر بتوانید هنگامی که از این ترکیب رنگ استفاده می کنید مبلمان خود را با سایر وسایل دکوراسیون منزل هماهنگ کنید قطعا جلوه خاصی خواهد داشت. رنگ بنفش نیز دارای طیف رنگ‌های متفاوتی می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین رنگ آن را انتخاب نمایید.

مبل سفید

مبل سفید و آبی تیره

مدل مبل سفید سرمه ای یا آبی تیره یکی از پرطرفدار ترین‌ها است که با استفاده از آن در فضای منزل می توانید زیبایی و مدرنیته را به منزل خود هدیه کنید. مبل‌هایی با این ترکیب رنگ دارای مدل‌های متنوعی هستند.

از دیگر ترکیب رنگ‌های مبل سفید در دکوراسیون منزل می توان به رنگ سفید-یاسی، رنگ سفید- قهوه ای، رنگ سفید- سبز، رنگ سفید صدفی، رنگ سفید کاپوچینویی و غیره اشاره کرد.

کلام آخر

ایده‌های بسیاری برای استفاده از مبل سفید در دکوراسیون منزل وجود دارد. مبل سفید از دسته مبل‌های محبوب و پرطرفدار است که اگر به درستی از آن در کنار رنگ‌ها استفاده شود می تواند دکوراسیون منزل را بسیار شیک و زیبا نماید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید از مبلمان سفید استفاده کنید چون خیلی زود آلوده می شوند بهتر است که حتما روکش مبل تهیه کنید تا بتوانید به این ترتیب برای مدت زمان بیشتری از زیبایی آن‌ها بهره مند شوید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری