+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

برند های مبل استیل

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1400/04/19

برند های مبل استیل و سلطنتی را به خوبی بشناسید تا بتوانید سبک مناسبی نسبت به سلیقه تان در منزل خود داشته باشید. به منظور خرید مبل استیل بایستی انواع مبلمان سلطنتی را بشناسید تا بتوانید با قیمت مبل استیل نیزآشنا شوید.  مبل استیل همان مبل سلطنتی است که به منزل شما جلوه ویژه ای می بخشد.

 

برندهای مبل استیل

 

مبل استیل مناسب چه مکان هایی است؟

قبل ازاینکه با انواع مبل استیل آشنا شویم بهتر است بدانیم این سبک مبلمان به درد چه فضاهایی می خورد. به منظور تهیه مبل استیل ازتولیدی مبل استیل بایستی مکان مورد نظر را به دقت مورد بررسی قرار دهیم. این نوع مبلمان بیشتر جنبه رسمی دارد و برای استراحت و در اتاق نشیمن مناسب نیست.  مبل استیل جدید در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد. اما باید توجه داشت که مبل استیل با منبت کاری روی چوب هایش شناخته می شود.  این مدل مبلمان نسبت به انواع دیگر مبل ظاهر بزرگتر و سنگین تری دارد. اگر میخواهید این نوع مبلمان را تهیه نمایید باید فضای کافی برای آن داشته باشید. اگر فضای شما کم است با کمک تولیدی مبل، مبلمان نیمه سلطنتی و یا کلاسیک سفارش دهید.

انواع مبل استیل جدید کدام است؟

مبل استیل جدید در طرح های بسیار شیک و جدید ارائه می شوند.  مبل سلطنتی ازگذشته تنها برای اشراف زادگان و خانواده های پادشاهی با خانه های خاص تولید می شده است.  با پیدایش انقلاب صنعتی و ایجاد جوامع متوسط مبل استیل به جوامع مختلف راه پیدا کرد. آنجا بود که داد و ستد  مبل استیل و تولیدی مبل استیل پدید آمد. کشور های مختلف هنر خود را روی مبلمان استیل و یا سلطنتی پیاده می کنند. مبل سلطنتی جدید در کشور های ایران، ترکیه و مصر بیشترین طرفدار را در دنیا دارند. شما با تهیه مبل استیل تنها یک مبل معمولی را به خانه خود نمی برید بله هنر اصیل ایرانی را به منزل خود خواهید برد.  انواع مبلمان استیل ایتالیایی و فرانسوی نیز جلوه زیبایی دارند.

مبل سلطنتی مصری:

تمدن غنی مصر بر همگان آشکار است. این نوع مبلمان باتزیین جواهرات و اشیا قیمتی و زیور آلات پدید می آید. کسانی که در طراحی دکوراسیون منزل خود دنیال تجملات و زرق و برق هستند این مدل مبل استیل مناسب است. مبل استیل مصری یکی ازبرند های مبل استیل است که بسیار زیباست و طرح های جلوه بخش و تو در تویی دارد.

مبل استیل مصری در ایران:

مبل استیل مصری در ایران نیز تولید می شود. برای تهیه مبل استیل مصری بایستی به تولیدی مبل با سابقه خوب مراجعه نمایید. اینمدل مبل پر نقش و نگار و زیبا را می توان در ایران نیز تولید نمود. خریداری این مدل مبل استیل در ایران بسیار مقرون به صرفه تر از وارد کردن آن است. تولیدی مبل استیل این مدل میلمان را با پارچه های زیبا و با نقش و نگار زیبا تولید می کند.

رنگ مبل استیل مصری:

همان طور که می دانید مبل استیل مصری یکی از برند های زیبای مبل استیل می باشد. منبت کاری های آن جلوه بیشتری دارد و با زرق و برق بیشتری است. از چارچه مرغوب صدفی، نقره ای و طلایی استفاده می شود.

مدل پنجه شیری یکی از انواع مدل مبل استیل جدید مصری می باشد. در این مدل زیبا روی دسته صندلی ها طرح پنجه شیر مشاهده می شود. این مدل در بین انواع مدل ها جلوه ویژه ای دارد و خرید مبل استیل مصری مورد استقبال همگان قرار گرفته است. در این مدل ازچوب مرغوب راش و پارچه شانل یزدی و یا ترک استفاده می شود. البته مدل های دیگری مانند خفاشی و یا خرچنگی نیز وجود دارد که روی دسته صندلی ها طرح بال خفاش را تداعی می کند.

سخن آخر:

برند های مبل استیل بسیار متنوع و زیبا می باشد. در این جا تنها به معرفی چند مدل بسنده کردیم. مبل استیل فرانسوی، مبل استیل ایتالیایی و مبل استیل ترک نیز از انواع برند های مبل استیل می باشد. این برند های زیبا در تولیدی های مبل استیل تولید می شوند. مدل های مختلف مبل استیل جلوه ویژه ای دارند که فضای بسیار خاص و زیبایی به منزل شما می بخشند. انواع مبل سلطنتی بسیار شبیه هم هستند اما طرح های آن مب متفاوت است. مدل پرنس یی از انواع پرفروش می باشد.

 

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری