+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل در فضای نشیمن

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/04/07

مبل در فضای نشیمنمبل راحتی

یکی از مهم ترین قسمت های خانه نشیمن یا حال است و مبلمانی که در آن استفاده می کنید نیز خیلی مهم است. نشیمن خانه جایی است که معمولا از آن به عنوان محل استراحت و تفریح استفاده می شود و افراد خانه ساعتی از روز را در کنار یکدیگر از این مکان استفاده می کنند به همین دلیل هنگام خرید مبلمان برای این قسمت از خانه باید به نکاتی توجه کنید تا فضایی زیبا و دل انگیز برای افراد خانواده خود درست کنید.

ما در این قسمت میخواهیم بهترین مبل راحتی برای اتاق نشیمن و وسایل دکوری مربوط به مبلتان را به شما معرفی کنیم.

چیدمان مبل در اتاق نشیمن

حتما هنگام خرید مبل برای اتاق نشیمن به این نکته توجه داشته باشید که اتاق نشیمن شما مربعی، مستطیل، گرد و یا چه شکلی است و اینکه اتاق نشیمن شما چه متراژی دارد تا بعد از خرید مبل ها دچار مشکل برای چیدمان نشوید.

مبل راحتی

همچنین نوع، تعداد و ترکیب مبلمانی که میخواهید استفاده کنید نیز مهم است. شما برای خرید مبل اتاق نشیمن دست تان بازتر است و میتوانید خودتان ترکیبی را که دوست دارید بچینید. پس حتما قبل از خرید در ذهن خود جایگاه تک تک مبل ها را درخانه خود تصور کنید و یا اینکه آن را بر روی یک کاغذ پیاده کنید، اینطوری خیالتان از انتخابتان راحت تر است.

 

مدل مبل انتخابی برای اتاق نشیمن

معمولا مبل های راحتی برای اتاق نشیمن استفاده می شود ولی همین مبل های راحتی مدل های مختلفی دارند اعم از مبل ال، مبل تختخواب شو و انواع دیگر آن که باید به سبک سلیقه و فضای خانه خود دقت کنید.

مبل تختخوابشو

مبل کلاسیک هم یکی از گزینه ها برای انتخاب مبلمان در نشیمن است. این نوع مبل ها به دلیل اندازه مناسب و همچنین طرح های متنوع آن طرفداران زیادی برای اتاق نشیمن دارد خصوصا برای خانه های امروزی که متراژ آنها پایین است میتوان از این مدل استفاده کرد تا دو نقش را در منزل شما اجرا کند.

نشیمن سنتی یا مدرن؟

اینکه شما میخواهید اتاق نشیمن سنتی یا مدرن داشته باشید در انتخاب مبل شما مهم است به همین منظور ما طرح های متنوعی از مبلمان راحتی را مناسب به سلیقه شما در سایت قرار داده ایم.

مبل کلاسیک

مبلمان برای اتاق نشیمن سنتی

 همه بر این باورند که هیچ کجا صفای خانه های سنتی ایرانی را ندارد و گرمی و صمیمیت آن همه را شیفته خود کرده و بالطبع یک خانه سنتی احتیاج به یک مبلمان سنتی زیبا هم دارد. در این حالت شما میتوانید از مبل استیل با طرح های سنتی و کلاسیک استفاده کنید این مدل مبلمان دارای تزئینات و جزئیات زیادی است و برای اتاق نشیمن سنتی که قرار است فضایی گرم و صمیمی برای شما ایجاد کند بسیار مناسب است.

به رنگ و طرح پارچه در مبلمان نشیمن تان دقت کنید. معمولا از رنگ های گرم و شاداب در این مبلمان سنتی استفاده می شود و از طیف های رنگی جذاب و شاد، بیشترین رنگ هایی که در سبک های سنتی استفاده می شود شامل قرمز، زرشکی، زرد، سبز و هزاران رنگ ترکیبی منحصر بفرد دیگر. فراموش نکنید اتاق نشیمن شما باید نور کافی را دارا باشد تا مبلمان زیبایی که به سلیقه خودتان چیده اید به چشم بیاید. همچنین یک فرش زیبای ایرانی باعث جلوه بیشتری در منزل شما می شود.

مبل استیل

مبلمان برای اتاق نشیمن مدرن

یکی از دلایلی که اکثریت با مبلمان مدرن را انتخاب می کنند، سادگی و در عین حال شیک بودن آن است. برای آنکه خانه ای لوکس و امروزی داشته باشید مبلمان مدرن یکی از انتخاب ایده آل است. شرکت ایران چوب در این زمینه مدل های بسیار زیاد و متنوعی را در اختیار شما قرار داده است تا شما را در بهترین انتخاب مبلمان راهنمایی کند.

چند نکته برای آنکه مبلمان مدرن شما منزلتان را زیباتر جلوه دهد

اولین نکته این است که حتما به متراژ اتاق نشیمن خود دقت کنید زیرا برخی از مبل های مدرن راحتی بزرگ و جاگیر هستند مانند مبل های تختخواب شو

دومین نکته این است که سعی کنید در هنگام چیدمان مبل راحتی خود، مبل ها به هیچ وجه با دیوار ها برخورد نداشته باشند زیرا رعایت فاصله بین مبل ها و دیوار می تواند خانه شما را بزرگتر نشان دهد و همچنین فضای دوستانه تری داشته باشید.

سومین نکته این است که اگر ترکیب مبل ها را عوض می کنید سعی کنید از ترکیبی استفاده کنید که خیلی واضح و چشمگیر نباشد و کسی متوجه تغییرات نشود پس باید ترکیبی بچیند که به هم بیاید و ست باشد.

چهارمین نکته سادگی مبل انتخابی شماست و نباید مانند مبل سنتی و یا مبل استیل ومبل کلاسیک دارای تزئینات و ظریف کاری باشد. اگر میخواهید اتاق نشیمن مدرن داشته باشید دنبال مبلی ساده باشید زیرا سادگی به تنهایی چشم نواز است.

رنگ و طرح پارچه در مبلمان راحتی و مدرن

رنگ های استفاده شده در مبلمان اتاق نشیمن مدرن رنگ های خنثی و یا رنگ های طبیعی مانند قهوه ای، خاکی، سبز و غیره هستند البته شما میتوانید از رنگ های شاد نیز استفاده کنید و این به دکوراسیون اتاق نشیمن شما بستگی دارد.

طرح پارچه در مبلمان راحتی و مدرن معمولا ساده است ولی شما میتوانید از پارچه هایی استفاده کنید که طرح روی آنها با برجستگی زیبایی بارنگ خود پارچه یکی است.

کوسن

انتخاب کوسن مناسب مبلمان شما نیز یکی از قسمت های مهم در مبلمان راحتی اتاق نشیمن است. گاهی یک کوسن با طرحی زیبا جلوه ی مبلمان شما را چندین برابر می کند. شما می توانید پارچه کوسن های انتخابی خود را متضاد بارنگ مبلمان خود انتخاب کنید و یا از چند رنگ متفاوت کوسن بر روی مبلمان خود استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا ایده آل ترین انتخاب را برای اتاق نشیمن خود داشته باشید.

 

همراه شما خواهیم بود با مشاوره و دید بهتر برای انتخاب ایده آل شما

گروه تخصصی مشاوره ایران چوب آماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری