+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

بهترین روش خرید مبل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/03/17

بهترین روش خرید مبلمبل

مواردی که زمان خرید مبل باید به آنها توجه داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید.

اگر میخواهید انتخابی عالی برای مبلمان منزل و یا محیط کار خود داشته باشید به شما توصیه میکنیم حتما این متن را دنبال کنید.

آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که دکوراسیون داخلی منزل شما چه تاثیری در انتخاب مبل شما دارد؟

نوع نورپردازی، رنگ های بکاررفته در محیط، کاربردی که فضا برای شما دارد، وسایل جانبی که در محیط استفاده کرده اید و هزاران عوامل تاثیر گذار دیگر وجود دارد که تاثیر مهمی در انتخاب مبلمان شما خواهد گذاشت.

بار ها اتفاق افتاده است که شما در فروشگاه و یا سایتی مبلی را میبینید و بسیار نظرتان را جلب می کند، آن را خریداری میکنید و موقع چیدمان آن تمام مدت فکرتان پریشان این موضوع است که آیا واقعا من این مبل را انتخاب کرده ام؟ و یا باید وسایل جدیدی به این ترکیب اضافه کنم؟ و یا این محصول اصلا به منزل من نمی آید. قبلا انقدر بد سلیقه نبوده ام و هزاران سوال و سرزنش دیگر.

نه، شما بدسلیقه نیستید بلکه فکرتان فقط مشغول این موضوع بوده که زیباترین و برترین مبل را انتخاب کنید و باید گفت که شما بهترین و عالی ترین انتخاب را کرده اید فقط به فکر دکوراسیون و مدل چیدمان آن در منزلتان نبوده اید و این موضوع باعث شده تا از انتخابتان راضی نباشید.

شرکت ایران چوب سعی دارد از ابتدای خرید تا لحظه چیدمان آن در منزلتان لبخند رضایت را برلبان شما ببیند به این منظور از ابتدا در کنار شما هستیم و سعی داریم بهترین مشاوره را به شما ارائه دهیم.

توجه داشته باشید همه ی این نکات در کنار هم به شما این امکان را می دهد تا یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

مبل کلاسیک

نورپردازی مبلمان

یکی از عوامل موثری که باید به آن توجه داشته باشید نورپردازی محیط تان است.

اینکه شما مبل انتخابی خود را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب میکنید مهم است ولی در وهله اول باید به این موضوع توجه داشته باشید که مبلمان شما به آن محیط بیاید و تاثیر خوبی بر افرادی که بر روی آن می نشینند  و یا آن محیط را می بینند بگذارد و یکی از عوامل مهمی که می تواند چشم شما را متمرکز کند نور تابیده شده بر آن مبلمان است اینکه شما از نور کافی استفاده کنید بسیار مهم است.

برای مثال محیطی را تصور کنید که اصلا دارای نور طبیعی نیست و فقط از چند لامپ و هالوژن در آن محیط استفاده شده، باید به دنبال مبلمانی باشید که احساس خفگی در آن فضا به افراد القا نشود و باعث ایجاد یک فضای ناخوشایند و کسل کننده نشود. اگر در انتخاب مبلمان خود به نور محیط خود فکر کنید و آن را در نظر بگیرید حتما میتوانید ترکیب بی نظیری برای فضای خود ایجاد کنید.

(توجه داشته باشید که یکی از عوامل فریب دهنده مشتری هنگام خرید نورپردازی حرفه ای فروشگاه هاست و همین موضوع باعث می شود تا در دکوراسیون خود از بهترین و حرفه ای ترین و گرون ترین وسایل نورپردازی استفاده کنند. شاید خیلی به این موضوع برخورد کرده باشید که مغازه ای کوچک دارای یک پرژکتور حرفه ای است و این یکی از عوامل فریب دهنده شما هنگام خرید است.)

رنگبندی مبل

و اما یکی از جذاب ترین و تاثیر گذارترین بخش ها در انتخاب مبلمان شما رنگ آن است.

رنگ یک مبل کلاسیک در یک فروشگاه گاهی میتواند شما را مجذوب و شیفته خود کند و چشم شما را نوازش کند ولی دست نگه دارید! زیرا تمامی امکانات در یک فروشگاه و یا یک عکس در یک سایت و یا صفحه اینستا و غیره فراهم شده تا در نگاه شما آن مبلمان بهترین به نظر برسد و شما را گول بزند.

بار ها این اتفاق افتاده که مشتری ای مبلی را با یک رنگ زیبا برای منزل خود سفارش داده و وقتی مبل را در محیط مورد نظر خود میچیند متوجه این موضوع می شود که ترکیب رنگ منزل خود اصلا به مبل ها نمی آید و یا بالعکس رنگ مبل ها اصلا به منزلش نمی آید و مجبور به تعویض یکی از این دو مورد می شود و این یعنی یک خرج دوباره و یا مجبور به تحمل این وضعیت می شود اما چاره چیست؟

عوامل شرکت ایران چوب در اینجا حضور دارند تا بهترین رنگ بندی و ترکیب رنگی را به شما معرفی کنند و صمیمانه دوست داریم تا لبخند رضایت را بر چهره شما ببینیم.

مبل استیل

تاثیرات فضا 

فضا و محیطی که میخواهید مبلمان را برای آنجا تهیه کنید باید یکی از اولویت های شما باشد.

به این مورد برخورد کرده اید که وارد منزل یکی از اقوام و یا دوستان خود می شوید و پذیرایی خانه کوچک است ولی مبل استیل بزرگ و سلطنتی در آن چیده شده است و تمام مدتی که در آن محیط هستید احساس ناراحتی میکنید. مشکل از جایی است که در فروشگاه از شما این سوال نشده که مبلمان انتخابی شما برای چه متراژ و چه سبک خانه ای است و تنها فروشنده به فکر فروش محصول خود بوده است ولی ما صمیمانه به شما راهنمایی خواهیم کرد که چه سبک مبلی برای چه فضایی از خانه شما مناسب است. به قطع و یقین اگر در همان فضای کوچک یک مبل ال راحتی چیده شود محیط صمیمی و راحت تری را برای شما فراهم می کند.

مبل تختخوابشو

کاربرد دکوراسیون برای مبل

یکی از مسائل دیگری که باید به آن توجه شود نوع کاربردی است که یک محیط برای شما دارد.

اینکه مبلمان انتخابی شما برای اداره، منزل، رستوران و غیره استفاده می شود حتما برایتان مهم است و به آن توجه میکنید و نکته مهم درباره منزل است که آیا مبلمان انتخابی شما میخواهد کدام قسمت از منزلتان را پوشش دهد؟ حال، پذیرایی، تراس، گوشه ای از اتاق و غیره نکات خیلی مهمی هستند که باید آن را در نظر بگیرید زیرا برای هر کدام از آنها سبک خاصی هست.

اما نیازی نیست خود را به زحمت بیندازید، ما شما را در این موضوع به راحتی بدون هیچ هزینه ای راهنمایی خواهیم کرد.

مبل راحتی

ایران چوب در سایت خود همه ی این دسته بندی ها را انجام داده است، کافی است با مراجعه به سایت ما فقط بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید و از بین صد ها مدل، مدل دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه دیگری که مطرح است وسایل جانبی محیط شماست.

اگر میخواهید انتخاب ایده آل و خوبی داشته باشید، حتما به وسایلی که در محیط خود دارید و میخواهید آنها را در کنار مبلمان خود قرار دهید توجه کنید.

فرض کنید در منزلی که شما هستید، همه ی وسایل زیبا و قابل استفاده هستند ولی تنها میخواهید مبل راحتی خود را تعویض کنید. مبلمان بسیار زیبا و شیکی را تهیه کرده اید ولی در قسمتی از منزل هم بوفه ای قرار دارد که بسیار شکیل و زیباست ولی این بوفه و مبلمان در کنار هم هیچ معنایی ندارد و هر کدام به تنهایی زیبا هستند.

شما میتوانید با در دست داشتن انتخاب های بیشتر و بهتر انتخابی کنید که محیط خانه تان در کنار مبلمان تان و وسایل جانبی منزلتان زیبا جلوه کند و دیگر نیازی نیست از بوفه ی زیبای خود دست بکشید و آن را کنار بگذارید تنها کافی است دید خود را بازتر و بهتر کنید.

یقینا شما وقت این را ندارید که تمام بازار های مبلمان را دنبال کاری بگردید که به وسایل جانبی منزلتان بیاید. نگران نباشید ما این کار را برایتان راحت کرده ایم تنها کافی است با مراجعه به سایت ایران چوب و از بین تمامی مدل ها مدلی را که برازنده منزل شماست آن را انتخاب کنید و یا با مراجعه به کارخانه ایران چوب مدل ها را از نزدیک مشاهده کنید.

همراه شما خواهیم بود با مشاوره و دید بهتر برای انتخاب ایده آل شما

گروه تخصصی مشاوره ایران چوب آماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری