+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

میز جلو مبل کلاسیک ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/07/26

میز جلو مبل کلاسیک مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک و اجزای آن در مقالت قبلی مبل کلاسیک ایران چوب مورد نقد و بررسی قرار گرفت.امروز می خواهیم در مورد میز جلو مبل کلاسیک و تفاوت آن با مبل راحتی و مبل استیل صحبت کنیم.

میز جلو مبل کلاسیک نسبت به نمونه های خود در مدل های راحتی و استیل دارای تفاوت خاصی است.به طوری که می توان این میز را مبلمانی ما بین دو نمونه ی دیگر دانست.این میز نسبت به نمونه مبل راحتی خود از منبت و ریزه کاری های بیشتری برخوردار است.همچنین این میز نسبت مدل مبل استیل از منبت های کمتری نیز لرخوردا است.اما در خرید این محصول به چه نکاتی می بایست توجه داشت.

مدل مبل

از جمله نکات در خرید تکی یک میز جلو مبل مدل آن است.شما می بایست توجه داشته باشید که میز خریداری شده توسط شما ما بقی محصولات مبلمان شما در هارمونی باشد.این نکته می تواند بر دکوراسیون منزل شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

ایران چوب توصیه می کند تا خرید خود را به صورت منفصل انجام ندهید.این بدان معناست که میز جلو مبل کلاسیک یک ست مبلمان نمی تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با یک محصول دیگر باشد.

قیمت مبل

مبلغ خریداری یک میز جلو مبل و به طور اختصاصی مبلمان کلاسیک همیشه با مابقی محصولات این دسته درای هارمونی است.به این ترتیب که هر چه قدر قیمت مبل بالا تر باشد به همان نسبت میز جلو مبلمان شما نیز گران تر و یا ارزان تر خواهد بود.

کیفیت مبل

از جمله نکات بسیار مهم در خرید مبل کلاسیک و به تبع میز جلو مبلمان آن کیفیت است.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر محصول به طور دقیق به بررسی مواد سازنده آن و همچنین کیفیت کلی پرداخته است.

هزینه مبل

هزینه های جانبی مبلمان همیشه از جمله دغدغه های یک خریدار بوده است.هزینه هایی مانند حمل و نقل ، نصب ، خدمات پس از فروش و .... 

ایران چوب با حذف تمام این هزینه ها باعث شده است تا شما خیالی آسوده تر برای خرید مبلمان خود داشته باشید.

به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که در خرید میز جلو مبل اقدام به خرید غیر هارمونیک نفرمایید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری