+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی ال ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/07/13

مبل راحتی المبل راحتی ال

شاید تا به حال بار ها نام مبل ال را شنیده باشید.حال اینکه این نوع از مبلمان زیر دسته کدام یک از شاخه های مبل است ممکن است برای شما سوال باشد.

به طور کلی در بسیاری از تعاریف مبل ال را زیر مجموعه ای از مبل راحتی می دانند.البته گفتنی است در برخی مواقع شاهد طراحی مدل مبل ال به سبک های کلاسیک و استیل نیز بوده ایم.

اما از جمله سوالات که برای شما خریداران بوجود می آید این است که مبل ال چه مزیتی نسبت مبل راحتی 7 نفره دارد.در این مقاله می خواهیم کمی در مورد مبل ال و ویژگی های آن صحبت کنیم.

از جمله مسائل مهم در مدل مبل ال نوع طراحی آن و همچنین قرار گیری مناسب آن در فضای مبلمان منزل شماست.

ممکن است فضای اتاق نشیمن منزل شما آنچنان بزرگ نباشد که بتوان یک مبل راحتی 7 نفره را در آن قرار داد.در این مواقه معمولا متخصصان طراحی داخلی انتخاب مبل ال را به شما پیشنهاد می دهند.این مدل مبل معمولا با توجه امکان منفل و یا متصل بودن می تواند دست شما در هنگام چیدمان مبل باز نگه دارد.اما یک مبل ال معمولا از چه بخش هایی تشکیل شده است.

ایران چوب در بخش ست مبل راحتی تعدادی از مدل های مبل ال را در کنار یکدیگر قرار داده است تا شما راحت تر بتوانید به انتخاب مدل مبل راحتی خود بپردازید.

در واقع در اکثر مواقه مبل از یک مبل خواب و یک کاناپه تشکیل شده است.حال ممکن است که این ست شامل مواردی مانند میز جلو مبل و یا پاف مبل شود.

گفتنی است در خرید مبل ال عجله نکنید.در صورت عدم وجود فضای کافی در فضای مبل منزل شما می بایست به طور دقیق متراژ مکان قرار گیری مبلمان خود را مورد بررسی قرار دهید.

ایران چوب به شما توصیه می کند تا با ورود به بخش مبل راحتی تمامی این محصولات را مورد نقد و بررسی قرار داده تا بتوانید بهترین مدل مبل خود را انتخاب کنید.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری