+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

تخت سرویس خواب

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/06/30

تخت سرویس خوابسرویس خواب

در سری مقالات جزئیات سرویس خواب این بار می خواهیم به یکی از مهم ترین و شاید رکن اصلی یک سرویس خواب شاره کنیم.

 

 

 

 

تخت خواب

جدار از هرگونه جنبه دکوراسیون در اتاق خواب شما و لحاظ کردن این مسائل در خرید سرویس خواب مهم ترین بخش یک سرویس خواب تخت خواب آن است.

مهم ترین مسئله در خرید های مختلف از گروه های مبلمان آسودگی در استفاده از آن است.اما آسودگی در خرید یک تخت خواب مناسب از چه ویژگی هایی بدست می آید.

- از جمله مسائل بسیار مهم در خرید تخت سرویس خواب منزل شما انتخاب سایز است.

سایز یک تخت خواب با توجه به شرایط فردی و همچنین دکوراسون اتاق خواب شما که در آن سرویس خواب قرار می گیرد ممکن است متغیر باشد.

امروزه در بازار های مبل ایران  سایز های مختلف تخت عرضه می شود.حال آنکه این سایز ها ممکن است دچار تغییر هندسی اشکال به دایره مانند و ..... شود.

در این مقاله در مورد تخت سرویس خواب های معمولی یعنی مستطیل شکل صحبت می کنیم.

سایز تخت های سرویس خواب های مختف متفاوت است.از قبیل

200 * 90

200 * 120

200 * 160

200 * 180

در برخی از موارد با توجه به مدل سرویس خواب و همچنین تقضای خریدار ممکن است سایز های مانند ساز های زیر رای تخت سرویس خواب عرضه شود.

200 * 110

200 * 140

200 * 200

تمامی این سایز ها برای تخت سرویس خواب ممکن است تولید شود اما نکته مهم در خرید هر یک از این سایز امکانات شما برای جا دادن یک تخت خواب و به کلام بهتر قرار گیری اعضای سرویس خواب در کنار هم در اتاق خواب شماست.

 

- نکته بعدی در خرید تخت سرویس خواب جنس به کار رفته در ساخت آن است.شما نیز با توجه به سلیق و همچنین موقعیت جفرافیایی محل سکونت خود می بایست در مورد این مطلب تصمیم گیری کنید.

برای مثال ایران چوب خرید سرویس خواب های چوبی را برای هیچ کدام از هموطنان ساکن در مناطق شمالی کشور توصیه نمی کند.علت این مسئله آب و هوای مرطوب مناطق ذکر شده و احتمال بید خوردگی و همچنین ترک خوردگی زود تر از حد انتظار یک سرویس خواب چوبی است.

 

- نکته بعد در مورد خرید تخت سرویس خواب طراحی و همچنین رنگبندی آن است که این مسئله کاملا تابع سلایق مختلف است.البته ایران چوب توصیه می کند در خرید تخت هر سرویس خواب به هارمونی مابقی اجزای آن سرویس خواب با تخت توجه داشته باشند.

 

در مقالات بعد بیشتر در مورد نکات مهم در خرید تخت و یا به بیان بهتر سرویس خواب ایده آل شما صحبت خواهیم کرد.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری