+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

چیدمان مبل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/06/30

چیدمان مبلمبل راحتی

چیدمان مبل مدرن و شیک در حال و پذیرایی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه شما دارد از آنجا که در اکثر خانه های ایرانی از مبل مدرن و زیبا در حال و پذیرایی استفاده می شود و نیز چیدمان مبل در زیبایی و لوکس به نظر رسیدن خانه شما بسیار اهمیت دارد تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با نحوه چیدمان مبل در نشیمن و پذیرایی آشنا سازیم تا بتوانید از تمام پتانسیل مبل در خانه خود استفاده نمایید در ادامه همراه ما باشید.

 

نحوه چیدمان مبل در نشیمن و پذیرایی
نحوه چیدمان مبل باید بر اساس ابعاد هال و پذیرایی و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و نیز روحیات اعضای خانواده صورت گیرد در گام اول باید انتظارات از مبل و فضای هال و پذیرایی خانه خود را بدانید که آیا شما قصد دارید مبل را برای ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه بچینید و یا می خواهید محیطی رسمی و لوکس را در محیط منزل خود تجربه کنید. در گام بعد باید بدانید که چسباندن و تکیه دادن مبل به دیوار هیچگاه نمی تواند ایده جالبی باشد رعایت فاصله مناسب مبل با دیوار از ضرورت های چیدمان مبل به سبک دوستانه و رسمی است زیرا باعث بزرگتر به نظر رسیدن هال و پذیرایی و نیز ایجاد فضایی صمیمی تر است. در ادامه با بررسی چند نحوه چیدمان مبل با گام های بعد بیشتر آشنا خواهیم شد.
نکته ای که هیچگاه نباید در چیدمان مبل های منزل آن را از یاد ببرید ایجاد نورپردازی مناسب در محل قرار گیری مبل است چرا که مبل در کانون توجه است و معمولا پذیرای تمام مهمانان شماست. تفاوت در میان مدل های مبل شما نباید بسیار چشم گیر باشد، در صورتی که از مبل های متفاوت استفاده می کنید به هارمونی محیط توجه نمایید. هرگز نقش کوسن ها را در زیبایی مبل خود نادیده نگیرید. با انتخاب و طراحی کوسن هایی متناسب با مبل و فرش مورد استفاده، زیبایی خیره کننده ای به محیط اطراف ببخشید. از فاصله زیاد در میان مبل ها بپرهیزید اگر دارای هال و پذیرایی بزرگی هستید و نمی توانید با مبل های خود فضای آن را پر کنید می توانید از میز نهار خوری برای پر کردن قسمتی از فضای هال و پذیرایی خود استفاده کنید. چیدمان مبل به صورت دایره ای و گرد در جلوی تلویزیون می توان تمام مخاطبین را راضی نگه دارد به شرط آن که فضای مناسبی برای رفت و آمد در نظر بگیرید. هیچگاه مبل را جسمی جدا از فضای داخلی خانه خود در نظر نگیرید، ایجاد هارمونی مناسب بین مبل و فضای اطراف بسیار مهم است. اگر میخواهید چیدمان مبل با استقبال میهمانان شما رو به رو شود آن را برای یک گفتمان ساده و صمیمی آماده کنید.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری