+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

نکات سرویس خواب

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/06/30

نکات سرویس خوابسرویس خواب

سرویس خواب مناسب ؛ خواب راحت
بعد از یک روز کاری خسته کننده همه ما به دنبال یک خواب راحت شبانه هستیم. سرویس خواب  مناسب، مطمئنا در راحتی خواب ما تاثیرگذار است به همین خاطر قبل از خرید سرویس خواب، باید مطمئن باشیم که چه نوعی از آن برای ما مناسب است.

راحتی و مدل سرویس خواب، هر دو از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. شاید هنگام خرید از طرح و مدل یکسرویس خواب خوشتان بیاید اما به خاطر داشته باشید که مهمتر از همه اینها راحتی شماست. پس به دنبال سرویس خوابی باشید که در وهله اول راحتی شما را تضمین کند، ضمن اینکه مطابق با سلیقه تان نیز باشد.



انواع سرویس خواب
آشنایی با انواع سرویس خواب ها به شما کمک می کند که با توجه به خواسته ها و امکاناتی که دارید، سرویس دلخواه خود را انتخاب کنید.

1- سرویس خواب های بزرگسال

این نوع از سرویس خواب همان نوع نگاهی است که عد از شنیدن نام این محصول به ذهنمان می آید.در واقع مطابق نام این محصول سرویس خواب بزرگسال برای یک زوج طراحی شده است.این نوع از سرویس خواب به طور عمومی در 2 سایز 2*160 و 2*180 در شرکت ایران چوب تولید می شود.انتخاب نوع ماده اولیه سرویس خواب در ایران چوب مطابق سلقه خود مشتری است.
2-سرویس خواب های طبقاتی
با خرید این نوع سرویس خواب، شما در آن واحد دارای دو یا سه تخت خواهید بود که به صورت طبقاتی روی هم قرار گرفته اند. این سرویس خواب ها بیشتر برای اتاق های کوچکی طراحی شده اندکه فضای خالی برای چند تخت را ندارند.

اینگونه سرویس خواب ها را بیشتر برای اتاق بچه ها استفاده می کنند. در خرید این نوع سرویس خواب باید به ایمنی آن توجه زیاد داشته باشید. میله های تخت ها باید به هم محکم شده باشند، همچنین سرویس خواب بالایی باید دارای حفاظ باشد تا از خطر افتادن جلوگیری کند.


3- سرویس خواب های متحرک
یکی از مواقعی که مشکل کم جایی، خود را به نحو بارزی نشان می دهد، هنگامی است که شما میهمانی دارید که شب نیز پیش شما می ماند. با داشتن سرویس خواب های متحرک به راحتی این مشکل حل می شود.

این سرویس خواب ها که دور تا دور خود یک حفاظ نیز دارند را می توانید در هر جای منزل خود نصب کنید، به طوری که انگار یک اتاق اضافی در گوشه ای از پذیرایی خود ساخته اید و با رفتن میهمان نیز می توانید آن را جمع کنید و در گنجه ای بگذارید.



4- سرویس خواب های فلزی

در هنگام خرید سرویس خواب ، توجه به نوع موادی نیز که تخت از آن ساخته شده است، اهمیت فراوانی دارد. یکی از انواعی که امروزه طرفدار زیادی دارد، سرویس خواب های فلزی است.

سرویس خواب های فلزی نسبت به انواع دیگر مقاومترند و امکان خراب شدن و ضربه دیدن آنها کمتر است، در ضمن نسبت به سرویس خواب های چوبی، ارزانترند. از آنجایی که این تخت ها سنگین هستند، اگر منزل ثابت ندارید و هر از گاهی اسباب کشی می کنید، از خرید این نوع تخت خودداری کنید.

 

* شما می توانید با مراجعه به بخش سرویس خواب در دسته اتاق خواب انواع مدل های سرویس خواب موجود در ایران چوب را مشاهده نمایید.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری