+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل استیل فرانسوی برای کجا ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1395/03/01

مبل استیل فرانسوی برای کجامبل استیل

در این مقاله از سری مقالات مبل استیل برای کجا می خواهیم به بررسی مدل و محل قرار گیری مناسبی یکی از این محصولات به نام مدل فرانسوی اساره کنیم.اما در ابتدا می بایست دانست که تعریف کلی این مبل و نکات بسیار مهم در خرید این دسته از محصولات چه می باشد.

مدل مبل استیل فرانسوی همانند مابقی محصولات این دسته دارای منبت های بسیار ظریف و در عین حال مستحکم بر روی بدنه ی خود می باشد.اما نکته ی بسیار مهم در نام گذاری این مدل مبل قسمت تکیه و نشیمن آن می باشد.به طور کلی مبل استیل فرانسوی دارای طراحی صاف در قسمت های تکیه و نشیمن خود است که علاوه بر زیبایی نوعی خلاقیت و سبک برای خود ایجاد نموده.این مبل استیل همانند مابقی محصولات هم دسته ی خود دارای اجزای زیر است:

کاناپه سه نفره مبل استیل

کاناپه تک نفره مبل استیل

صندلی میزبان مبل استیل

میز جلو مبل استیل

میز کنار مبل استیل

اما از جمله نکات بسیار مهم در خرید این دسته از مبل چیست.مواردی مانند کیفیت پارچه و رنگ.مدل مبل که به طور کامل می بایست با دکوراسیون محل قرار گیری آن در هارمونی باشد.قیمت مبل که از جمله نکات همیشه ثابت در خرید این دسته از محصولات منزل شما است.تعداد اجزا که همواره با توجه به میزان نیاز شما امکان افزایش و یا کاهش را دارد.

کیفیت مبلمان

اولین نکته و یا شاید مهم ترین آن در خرید مبل و یا هر محصول دیگر کیفیت آن نیز است.استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت قسمت های مختلف یک مبل استیل همواره از جمله ملاک های بسیار مهم در شرکت ایران چوب بوده است.به طور مثال کیفیت پارچه مصرفی و یا چوب به کار رفته در قسمت های مختلف یک محصول می تواند بر می زان کارایی و عمر آن نیز تاثیر گذار باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که به هیچ عنوان کیفیت را برای قیمت مناسب تر از بین نبرید.حال آنکه ایران چوب در بخش نمای کلی از هر محصول به بررسی دقیق کیقیت و مواد سازنده مبل استیل نیز پرداخته.

مبل استیل

مدل مبل

نکته ی بسیار مهم در خرید مبل استیل مدل آن نیز است.اما مدل مبل می بایست تابع چه شرایطی باشد.حال آنکه همواره سلیقه ی هر شخص می تواند بر روی این ملاک کاملا تاثیر گذار باشد.مدل مبل استیل فرانسوی با توجه به طراحی بسیار ظریف بر روی بدنه ی خود که مشابه یک محصول کاملا فانتزی و در عین حال زیبا گردیده می تواند از جمله انتخاب های بسیار مناسب برای محیط پذیرایی ما باشد.

تعداد اجزا

تعداد اجزا همواره تابع نیاز شخص خریدار است.مبل استیل همانطور که در بخش بالا به آن اشاره شد دارای 5 بخش مختلف است که با توجه به میزان نیاز شما می تواند تعداد هر کدام از آن اجزا دچار تغییر گردد.به طور کلی یک مبل استیل دارای نشیمن 9 نفره است که در بسیاری از موارد با توجه به میزان فضای کافی ممکن است این شیمن و تداد اجزای آن دچار تغییر گردد.

مبل استیل

قیمت مبل

اما شاید آخرین ملاک که می تواند بر خرید هر یک از محصولات منزل شما تاثیر گذار باشد میزان قیمت آن است.قیمت مبل استیل همواره با توجه به مواد سازنده ی به کار رفته بر روی قسمت های مختلف آن و همچنین تعداد اجزا این مبل می تواند قابل تغییر باشد.در بسیاری از موارد ممکن است با تغییر طرح پارچه به کار رفته بر روی مبل استیل و یا تغییر بدنه ی رنگی به پوشش هایی مانند ورق طلا و .... قیمت این دسته از مبل دچار تغییر گردد.

شما می توانید با در نظر داشتن موارد ذکر شده در قسمت بالا و همچنین نگرش خاص به محیط قرار گیری این محصول مکان بسیار مناسبی را برای قرار گیری مبل استیل فرانسوی پیدا نمایید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری