+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

سیسمونی نوزاد

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/09/21

سرویس خواب نوزادسرویس خواب نوزاد

برخلاف بسیاری از وسایلی که در فهرست مایحتاج سیسمونی فهرست شده‌اند، خرید وسایل خواب برای نوزاد یکی از ضروريات است.

 

 

 

 

 

برای خرید گهواره باید نکاتی را در نظر بگیرید که البته بعد‌ها برای خرید تخت نیز به کارتان می‌آید. از آنجا که نوزادان در ماه‌های اولیه بیشتر وقت خود را در گهواره می‌گذرانند علاوه بر زیبایی و راحتی باید به ایمنی آن هم فکر کنید.

ایران چوب در بخش نوزاد و خردسال خود اقدام به عرضه انواع سیمونی های نوزاد نموده تا خریداران راحت تر بتوانند اقدام به خرید خود نمایند.

توصیه می شود در هر بخش به مطالعه کامل نمای کلی ، سوالات تخصصی ، ابعاد و شرایط حمل و بازگشت بپردازین.

اولین نکته در زمينه ایمنی گهواره سایز و اندازه آن است. گهواره نه باید آن‌قدر بزرگ باشد که نوزاد در آن غلت بزند یا بچرخد و نه آن‌قدر کوچک که جایی برای حرکت نداشته باشد بلكه اندازه آن باید به قدری باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند و فضای کافی برای تکان دادن دست‌ها و پا‌هایش داشته باشد. تکان‌های اضافی ممکن است باعث شود نوزاد بعد از غلت زدن دیگر نتواند برگردد و حادثه‌ای برایش اتفاق بیفتد.

در منزل گهواره را خوب تکان دهید تا مطمئن شوید ثبات و پایداری کافی برای حركات و جنب و جوش‌های بی‌پایان نوزاد را دارد. پایه‌های گهواره حین تکان دادن باید ثابت و محکم روی زمین بمانند و گهواره لق نزند. اتصالات و دیگر نقاطی را که با تکان خوردن تحت تاثیر قرار می‌گیرند، به خوبی بررسی کنید. بهتر است گهواره‌ای را انتخاب کنید که قابلیت تحمل وزن یک نوزاد سنگین را داشته باشد چرا که برخی گهواره‌ها اگرچه ظاهری فانتزی و زیبا دارند اما از نظر پایداری، استواری و حفظ تعادل ضعیف هستند و تنها مزیت‌شان شکل و شمایل زیبا و فریب‌دهنده‌شان است.

http://iran-choob.com/Category/Index/1091/%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84

* منتظر نکات بعدی در خرید سیسمونی کودک خود باشید.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری