+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

سرویس خواب؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/09/21

سرویس خواب

 سرویس خواب

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب سرویس خواب یکی از انتخاب های مهم در مبلمان منزل است.زمانی که وارد بازار مبل می شوید با دریایی از از سرویس خواب های مختلف در ابعاد و رنگ های مختلف مواجه می شوید.

انتخاب سرویس خواب مدرن یا کلاسیک شاید اولین سوالی باشد که در نظر خریدار آن سرویس خواب می آید.

انتخاب نوع جنس به کار رفته در آن و یا نوع طرح و حتی رنگ.ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که که به راحتی به سراغ انتخاب سرویس خواب اتاق خواب منزلتان بروید.

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟

از جمله نکاتی که می بایست در انتخاب نوع طراحی سرویس خواب در نظر گرفت دکوراسیون اتاق خواب شماست.

بار ها ایران چوب یادآور شده است که همیشه دکوراسیون یک منزل به آن زیبایی می دهد و نه مبلمان خاص آن.اگر دکوراسیون طراحی شده منزل شما به نوعی مدرن و امروزی طراحی شده است شک نکنید مبلمان مدرن و به تبع سرویس خواب مدرن انتخاب صحیح برای منزل شماست و اگر سبک طراحی دکوراسون منزل شما بیشتر و یا حتی کاملا کلاسیک است مبلمان کلاسیک برازنده ی طرحی آن است.

نکته بعدی در خرید سرویس خواب در نظر گرفتن میزان جابه جایی منزل شما در مدت زمان استفاده از آن سرویس خواب است.حمل و نقل زیاد برای سرویس خواب های کلاسیک به دلیل طراحی بسیار پیچیده  و ظریف این امکان را برای آن بوجود می آورد تا دچار آسیب و شکستگی غیر قاب جبران شود ولی سرویس خواب های مدرن به علت طراحی ساده و کلی در مقابل جابه جایی های زیاد ایمن تر اند.

نکته بعدی در انتخاب این دو نوع از سرویس خواب میزان مبلغی است که خریدار قصد هزینه آن را دارد.

قاعدتا سرویس خواب های کلاسیک به علت کار های پیچیده و ظریف نسبت به سرویس خواب های مدرن دارای قیمت بالاتری هستند که این خود می تواند ملاکی برای خرید باشد.

ایران چوب این امکان را برای کاربران محترم قرار داده است که با انتخاب گزینه کلاسیک و یا مدرن به طور اختصاصی به انتخاب سرویس خواب خود بپردازند.

انتخاب نوع جنس به کار رفته در سرویس خواب

بعد از انتخاب نوع طراحی یک سرویس خواب حال باید به دنبال انتخاب نوع جنس آن باشیم.

در سرویس خواب های کلاسیک عموما از چوب های راش ، فندق ، گردو استفاده شده است که از اسم آنها میتوان به ضمانت کیفیت آن ها پی برد.

در سرویس خواب های مدرن به تبع خریدار اجناس سازنده آن هم قابل تغییر است.

ایران چوب در سری سرویس خواب های مدرن خود به استفاده از چوب راش ، mdf ، ملامینه پرداختی است که در مقالات بعدی بیشتر در مورد این جند نوع توضیح خواهیم داد.

این توصیه به تمام خریدارن گرامی می شود که در هنگام خرید جدا از انتخاب هر یک از اجناس مدت گارانتی  محصولی  را که قصد خرید آن را دارند پیگیر باشند.

رنگ سرویس خواب

این بخش کاملا تابع سلیق خریدار می باشد و ایران چوب فقط توصیه به تحقیق بیشتر چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی می نماید.

سرویس خواب

 * ایران چوب این قصد را دارد تا در مقالات بعدی بیشتر به موضوع خرید سرویس خواب و محصولات مرتبط با آن بپردازد.

 

گروه تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری