+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل راحتی چرمی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/09

قیمت مبل راحتی چرمیمبل راحتی چرمی

در این مقاله از سری مقالات قیمت مبل راحتی شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم در مورد یکی از انواع مبلمان راحتی به نمام چرمنی با شما صحبت کنیم.

اما در وهله ی اول می بایست دانست که تعریف کلی مبلمان راحتی چرمی چیست؟

به طور کلی در مبلمانی که به طور اکثریت از پوشش چرم برای ساخت آن محصول نیز استفاده شده باشد را مبل راحتی چرمی می نامیم.این تعریف منکر استفاده از موادی مانند چوب و پارچه در این نوع از مبلمان نمی شود.حال انکه ممکن است استفاده از مواد سازنده ی ذکر شده بر زیبایی این محصول نیز بیفزاید.

اما بهترین مکان برای استفاده از این نوع مبل و یا به طور اختصاصی بهترین منازل برای استفاده از این محصولات کجا می باشد؟به طور عمومی مبل راحتی چرمی را نیز می توان از جمله محصولاتی دانست که می تواند محیطی مدرن برای منزل شما نیز ایجاد نماید.این مطلب در طراحی گروه های دکوراسیون به وضوح پیداست.لذا توصیه می کنیم که اگر در پی ایجاد فضایی کاملا مدرن برای منزل خود هستید مبل راحتی چرمی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای قرار گیری در اتاق نشیمن شما نیز باشد.اما از جمله نکات بسیار مهم در خرید یک مبلمان راحتی چرمی می تواند توجه کامل به افرادی باشد که قصد استفاده از محصول را دارند.اگر در منزل خود دارای فردی خردسال و یا شخصی کهنسال هستید این نوع از محصولات با توجه به نشیمن و تکیه گاه بسیار راحت می تواند از جمله انتخاب های بسیار مناسب رای منزل شما نیز باشد.کمااینکه ممکن است در هنگام بازی های کودک شما مبل چرمی خیال شما را از آسیب های ناگهانی به کودک شما راحت سازد.

گفتنی است که استفاده از مبل راحتی چرمی در مکان هایی مانند دفاتر شخصی و یا مکان های پر رفت و آمد از جمله استفاده های رایج حال حاضر نیز می باشد.البته گفتنی است که استفاده از مبل اداری معمولا در این نوع از شرایط نسبت مبل چرمی نیز توصیه می شود.

مبل راحتی

اما از جمله ملاک های برای تعیین قیمت یک مبل راحتی چرمی چیست.در اینجا به برخی از موارد در قیمت گذاری این نوع از مبلمان نیز اشاره خواهیم داشت.

کیفیت مبلمان

تعداد اجزای مبل راحتی

چرم مورد استفاده

هزینه های وابسته

و.....

در وهله ی اول مهم ترین ملاک در خرید مبل راحتی چرمی و به طور کلی هریک از محصولات منزل کیفیت ان نیز می باشد.شما می بایست توجه داشته باشید که همواره کیفیت را قربانی قیمت یک محصول نکنید.استفاده از بهترین مواد سازنده همواره یکی از مهم ترین دغدغه های شخص خریدار مبلمان بوده است.به طور مثال می توان به فریم یک مبل راحتی و به طور اختصاصی نوع چرمی ان نیز اشاره داشت.اگر چوب مصرفی برای ساخت یک مبل راحتی چرمی از نوع چوب راش باشد می تواند باعث افزایش قیمت ان نیز گردد.حال انکه به طور معمول از چوب روس برای ساخت فریم مبل نیز استفاده می شود.گفتنی است که در برخی مواقع ممکن است در ساخت فریم مبل راحتی از موادی مانند فلز و غیره نیز استفاده شود که علاوه بر افزایش کارایی قیمت ان مبلمان را نیز دچار تغییر خواهد کرد.

مبل راحتی

اما نکته ی بعدی در قیمت گذاری مبل راحتی چرمی که در انواع مبل نیز کاملا یکسان است میزان تعداد اجزای ان نیز می باشد.این مسئله علاوه بر میزان کارایی یک مبلمان راحتی می تواند بر قیمت ان نیز تاثیر گذار باشد.به طور عمومی یک مبل راحتی و به طور اختصاصی مبل راحتی چرمی دارای اجزای زیر نیز می باشد.

کاناپه سه نفره مبل راحتی

کاناپه دو نفره مبل راحتی

کاناپه تک نفره مبل راحتی

میز جلو مبل راحتی

میز عسلی مبل راحتی

در برخی مواقه ممکن است مبلمان راحتی دارای اجزایی مانند مبل خواب ،پاف مبل ، بالشتک های اضافه و یا غیره گردد که بر میزان قیمت آن مبلمان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

اما نکته ی مهم در خرید یک مبل راحتی چرمی نوع چرم به کار رفته در ان نیز می باشد.در حال حاضر استفاده از چرم های متفاوتی در بازار رایج می باشد.

ایران چوب همواره تلاش داشته است تا از بهترین مواد سازنده و به طور اختصاصی بهترین نوع چرم حال حاضر بازار در ساخت مبلمان خود نیز بهره گیرد.اما از جمله ملاک های بسیار مهم در انتخاب نوع چرم ترکیب رنگی و همچنین نوع طرح به کار رفته بر ان چرم نیز می باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که چرم مورد انتخاب شما با دکوراسیون منزلتان کاملا دارای هرمونی نیز باشد.

اما آخرین نکته در خرید یک مبل راحتی چرمی و یا هر محصول دیگر هزینه های جانبی ان نیز می باشد.ایران چوب با حذف هزینه های مذکور درصدد است تا میزان قدرت خرید شخص خریدار را نیز افزایش دهد.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری