+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل راحتی تمام پارچه

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/03

قیمت مبل راحتی تمام پارچه مبل راحتی

در این مقاله از سری مقالات قیمت مبل راحتی شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم در مورد یکی از انوع مبل راحتی به نام مبلمان تمام پارچه با شما صحبت کنیم.

اما در ابتدا می بایست دانست تعریف کلی یک مبلمان راحتی و به به طور اختصاصی نوع تمام پارچه ان چیست؟

به طور کلی ذهنیت عموم جامعه هنگامی که نام مبل راحتی تمام پارچه به گوش ان ها می خورد این است که تمام بدنه ی مبلمان و یا حداکثر مقدار بدنه ی آن نیز دارای پوششی پارچه مانند می باشد.در واقع می توان گفت که این تعریف به نوعی تعریف درستی از این نوع از مبلمان می باشد.

حال می بایست در نظر گرفت که این نوع از مبلمان مناسب کدام فضا ها و به طور اختصاصی کدام منازل نیز می باشد.به طور کلی از مبل راحتی تمام پارچه می توان در مکان هایی مانند دفاتر شخصی و یا مکان های عمومی کم رفت و امد نیز استفاده نمود.دلیل این امر این است که جنس پارچه ممکن است در رفت و آمد های زیاد و استفاده های غیر از منزل می تواند بسیار آسیب پذیر باشدامری که در مبلمان چرمی کاملا برطرف می گردد.

اما از جمله منازل مناسب برای قرار گیری مبل راحتی تمام پارچه می توان به منازلی اشاره داشت که دارای فرزندی خردسال و یا فردی کهنسال می باشد.هر چقدر میزان چوب به کار رفته در مبل خریداری شده توسط شما بیشتر باشد ممکن است در هنگام بازی های کودکانه ی فرزند شما میزان خطر ان بالا تر رود.این امر برای فرد کهنسال در منزل شما نیز قابل تعمیم می باشد.

مبل راحتی

اما در قیمت گذاری این نوع از مبل راحتی چه مسائلی تاثیر گذار می باشد.از جمله نکات تاثیر گذار در قیمت گذاری مبل راحتی تمام پارچه به شرح زیر است.

کیفیت مبلمان

پارچه مبلی

میزان تعداد اجزای مبل

هزینه های جانبی

در ایبتدا به یکی از مهم ترین و یا شاید مهم ترین نکته در خرید مبلمان منزل و یا مبلمان فضا های دیگر نیز اشاره می کنیم.کیفیت محصولات خریداری شده همواره از جمله نکات بسیار مهم در خرید ان محصول نیز می باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که مواد سازنده ی مبل راحتی تمام پارچه دارای چه درجه بندی از کیفیت نیز می باشد.به طور مثال می توان به مواد سازنده ی به کار رفته در قسمت نشیمن یک مبل راحی و به طور اختصاصی نوع تمام پارچه ان نیز اشاره داشت.در این قسمت از مبلمان می توان از مواد سازنده ی متفاوتی مانند اسفنج ، فوم ، فنر های لول و یا زیگزاگ و غیره نیز اشاره داشت.استفاده از هرکدام از مواد سازنده ی ذکر شده در ساخت مبل راحتی تمام پارچه می تواند به طور مستقیم بر نحوه ی قیمت گذاری این نوع از مبل اشاره داشت.

در وهله ی دوم نکته ی مهم در خرید مبل راحتی تمام پارچه میزان و نوع پارچه ی به کار رفته در آن مبلمان نیز می باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که چه در خرید مبلمان منزل و چه در خرید محصولات دیگر کیفیت را قربانی قیمت محصول مورد نظر نگردانید.استفاده از بهترین نوع پارچه مبلی در محصول مورد نظر شما همواره یکی از مهم ترین نکات در خرید مبلمان منزل نیز می باشد.

مبل راحتی

اما نکته ی سوم در خرید این نوع از مبل راحتی میزان تعداد اجزای ان نیز می باشد.به طور سلیقه ممکن است تعداد این اجزا برای افراد مختلف نیز متفاوت باشد.حال انکه این مسئله در نکات خرید مبل های دیگر نیز کاملا صادق است.تعداد اجزا به این معناست که مبل راحتی شما دارای اجزایی مانند کاناپه 3 نفره ، کاناپه دو نفره ، کاناپه تک نفره و .........نیز باشد.

اما شاید یکی از نکات مهم در خرید مبل راحتی تمام پارچه هزینه های جانبی ان نیز باشد.هزینه هایی مانند حمل و نقل ، نصب ، خدمات پس از فروش و .........

ایران چوب با حذف هزینه های مذکور در قسمت بالا در صدد است تا قدرت خرید شخص خریدار را نیز افزایش داده و مانع از سردرگمی های معمولی پس از خرید توسط شخص خریدار گردد.

1394/11/03

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری