+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل راحتی هفت نفره

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/10/21

قیمت مبل راحتی هفت نفرهمبل راحتی

در اولین مقاله از سری مقالات قیمت مبل راحتی شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم در مورد نحوه ی قیمت گذاری یکی از انواع مبل به نام هفت نفره با شما صحبت کنیم.

اما در اولین وهله می بایست دانست که چه مسائلی بر روی قیمت گذاری مبل راحتی هفت نفره تاثیر گذار است و آیا این نکات در مورد محصولاتی مانند مبل استیل و یا مبل کلاسیک نیز در نظر گرفته می شود یا خیر؟

از جمله ملاک های قیمت گذاری یک مبل راحتی هفت نفره به شرح زیر است:

کیفیت مبل راحتی

طراحی و مدل مبل

تعداد اجزای مبلمان

نوسانات مواد خام به کار رفته در محصول

برای اولین نکته می توان به تاثیر بسیار بالای کیفیت یک مبل راحتی برای قیمت گذاری آن اشاره نمود.این مسئله به طور کلی در خرید هریک از محصولات می تواند در اولویت باشد.اما در کیفیت یک محصول چه مواردی نیز تاثیر گذار است؟ از جمله نکات در کیفیت یک محصول می توان به مواد خام به کار رفته در این نوع از محصولات نیز اشاره داشت.برای مثال می توان گفت که نشیمن یک مبل راحتی می تواند به صورت متصل و یا منفصل ساخته شود.این مسئله بدان معناست که مواد سازنده در این نوع از طراحی کاملا نتفاوت است.به طور کلی در ساخت یک نشیمن منفصل مبل راحتی از موادی مانند اسفنج + لایکو + ویسکوز و ... استفاده می شود.حال انکه در طراحی متصل نشیمن یک مبلمان راحتی می توان از موادی مانند فنر لول و یا فنر زیگزاگ نیز استفاده نمود و این مسئله باعث تغییر قیمت مبل راحتی نیز خواهد شد.

مبل راحتی

نکته بعدی در قیمت گذاری یک مبلمان راحتی هفت نفره طراحی و مدل آن مبل نیز می باشد.شما می بایست توجه داشته باشید که در هر محصول مورد نظر شما اگر میزان زمان مصرفی برای ساخت ان محصول بیشتر باشد به طور طبیعی قیمت ان نیز بالا تر خواهد بود.البته در مورد این نکته می توان در محصولاتی مانند مبل کلاسیک و به طور دقیق تر مبل استیل نیز اشاره داشت.

اما از جمله نکات بسیار مهم در قیمت گذاری یک مبل راحتی و به طور اختصاصی مبل راحتی هفت نفره می توان به اجزای مورد استفاده در این نوع از مبلمان اشاره نمود.به طور طبیعی هر چه تعداد اجزای یک محصول بیشتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.البته شما می بایست به این نکته توجه داشته باشید که مدل ان مبل نیز می تواند در کنار تعدد اجزای آن نیز تاثیر گذار باشد.به طور مثال می توان گفت که اگر مبل راحتی هفت نفره شما دارای میز جلو مبل و میز کنار مبل نیز باشد قیمت ان نیز با مبلمانی که فاقد این اجزا است کاملا متفاوت خواهد بود.حال آنکه ایران چوب این امکان را برای عموم کاربران فراهم اورده است که خرید خود را با فراق بال و به طور جز به جز نیز انجام دهند.

مبل راحتی

برای آخرین نکته می توان به تاثیر بسیار بالای قیمت مواد خام بر روی قیمت گذاری مبلمان منزل شما نیز اشاره داشت.

ایران چوب با توجه به تولید کننده بودن آن همواره سعی داشته است تا با خرید بهترین مواد خام حال حاضر بازار خاورمیانه اقدام به تولید بهترین مبل راحتی نماید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری