+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی چرمی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/10/07

مبل راحتی چرمیمبل راحتی چرمی

در این مقاله از سری مقالات مدل مبل راحتی می خواهیم به یکی از انواع این مبلمان به نام مدل چرمی بپردازیم.

حال باید این مطلب را دانست که به چه نوع از مبلمان نام چرمی داده می شود؟

این نوع از مبلمان برای چه فضا هایی و به طور اختصاصی برای چه منازلی مناسب می باشد؟

مهم ترین نکته در خرید یک مبل راحتی چرمی چیست؟

و ......

به طور کلی این مطلب در ذهن عموم جامعه جای گرفته است که با پوشش یک لایه ی چرم بر روی یک مبلمان می توان به آن نام چرمی را نسبت داد.

حال آنکه ممکن است این اتفاق برای مبلمان های دیگری مانند استیل و یا کلاسیک نیز رخ دهد.در واقع تعریف یک مبل راحتی چرمی همانند یک مبل راحتی تمام پارچه می ماند.با این تفاوت که از روکش چرمی به جای پارچه در این سبک از محصولات استفاده شده است.

در واقع به نوعی از مبل راحتی که تمام وجوه و یا بشتر آن با پوشش چرمی پوشیده شده باشد مبلمان راحتی چرمی گویند.

مبل راحتی چرمی

حال باید دانست که این نوع از مبلمان مناسب کدام فضا ها می باشد.

همانطور که در مقاله مبل راحتی چوب و پارچه نیز گفته شده بود این سبک از محصولات ممکن است در مکان هایی مانند دفتر کاری و یا اداره جات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

البته نباید از تاثیر مبل اداری در این نوع از مکان ها صرف نظر کرد.اما مبل راحتی چرمی می تواند چه از نظر دکوراسیون و چه از نظر کیفیت محصول مناسبی برای قرار گیری در مکان هایی مانند دفاتر شخصی و یا محیط های پر رفت و آمد باشد.

اما اگر بخواهیم در مورد تاثیر این نوع از کالا های منزل در منازل متفاوت صحبت کیم باز هم رجوع پیدا می کنیم به مقاله مبل راحتی چوب و پارچه .

ایران چوب به عموم خریدارانی که در منزل خود درای یک فرد خردسال و یا کهنسال می باشند توصیه می کند تا خرید مبل راحتی چرمی را در اولویت قرار دهند.این مسئله باعث می شود تا در هنگام بازی های کودک خود خیالتان از بابت برخورد اعضای بدن کحودک به قسمت های چوبی و یا فلزی نیز راحت و آسوده باشد.حال آنکه این قضیه در مورد افراد کهنسال نیز قابل بسط می باشد.

مبل راحتی چرمی

اما این نکته همیشه ذهن را مشغول به خود می کند که مهم ترین نکات در خرید یک مبل راحتی چرمی چیست؟

در واقع همانطور که از نام این دسته از محصولات پیداست نوع چرم به کار رفته بر روی این دسته از مبل می تواند مهم ترین ملاک برای خریداری این دسته از محصولات نیز باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که کیفیت را قربانی قیمت چرم به کار رفته بر روی مبلمان منزل خود نکنید.

دومین نکته در خرید مبل چرمی نحوه ی دکوراسیون منزل شماست.این مطلب غیر قابل پوشش است که استفاده از مبل راحتی چرمی یک فضای کاملا مدرن برای منزل شما ایجاد میکند و لذا دکوراسیون منزل شما نمی بایست با یک محصول مدرن در تضاد باشد.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری