+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی تمام پارچه

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/10/02

مبل راحتی تمام پارچهمبل راحتی

در این سری از مقالات مدل مبل راحتی شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم کمی در مورد یکی از انواع مبلمان های راحتی منزل به نام مبل راحتی تمام پارچه با شما صحبت کنیم.

اما می بایست به چند نکته توجه داشت.

1- اساسا تعریف مشخص مبل راحتی تمام پارچه چیست؟

2- این نوع از محصولات مناسب کدام فضا ها و به طور دقیق تر کدام یک از منازل می باشد؟

3 در خرید یک مبل راحتی تمام پارچه به چه نکاتی می بایست توجه داشت؟

این نوع از محصولات چه هزینه های می تواند در بر داشته باشد؟

در تعریف مبل راحتی تمام پارچه می توان گفت که بهترین تعریف از نام آن پیداست.تفاوت آشکار این نوع از محصولات با محصولاتی مانند مبل استیل و مبل کلاسیک میزان چوب به کار رفته در آن است.همانطور که می دانید اساس ساخت مبلمان هایی مانند استیل و کلاسیک طرح هی پیچیده در قسمت های چوبی آن است.اما در این نوع از محصولات چوب به کار نرفته است یا به طور کاملتر می توان گفت که میزان چوب به کار رفته در آن بسیار کم است.

گفتنی است که این نوع از مبلمان منزل در سالیان اخیر طرفداران خاص خود را نیز پیدا کرده است که در قسمت بعد به شرح درخواست خریداران این دسته از کالا های منزل خواهیم پرداخت.

مبل راحتی

اما این نوع از محصولات به طور کلی مناسب کدامین فضا ها می باشد.در برخی مواقع دیده شده است تا از این نوع از محصولات به عنوان مبل اداری استفاده شده است.حال آنکه این انتخاب در بسیار از موارد می تواند باعث نارضایتی شما در بلند مدت شود.گفتنی است که از زیبایی خاص این ترکیب از دکوراسیون در برخی مواقع نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

مکان هایی مانند لابی شاختمان ها و یا دفاتر کاری شخصی که درای رفت و آمد های به نسبت کم است می تواند از جمله مکان های مناسب جهت قرارگیری این نوع از مبلمان باشد.

اما در مورد مبلمان منزل چه می توان گفت؟

ایران چوب به عموم خریدران که در منزل خود درای یک فرزند خردسال و یا فردی کهنسال هستند توصیه می کند تا ملاک اول خرید خود را مبل راحتی تمام پارچه قرار دهند.استفاده از وسایل چوبی ممکن است در برخی مواقع باعث شود تا در هنگام بازی های کودک شما ، آسیبی برای آن پیش آید.این مسئله در مورد کهنسالان نیز کاملا صادق است.

مبل راحتی

اما در خرید یک مبل راحتی تمام پارچه می بایست به چه نکاتی توجه داشت.شاید یکی از مهم ترین موارد در انتخای این نوع از مبلمان پارچه آن نیز باشد.شما می بایست همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت یک محصول را قربانی مبلغ آن نکنید.این مشئله باعث می شود تا در بلند مدت از انتخاب خود پشیمان شده و گاه به تغییر پارچه خود اقدام نمایید.

اما نکته بعدی در مورد کیفیت یک مبل راحتی تمام پارچه مواد سازنده آن نیز می باشد.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر محصول به دقت به بررسی اجزا و همچنین مواد سازنده آن محصول پرداخته است.

اما از جمله ملاک های خرید یک مبل راحتی می تواند هزینه های جانبی آن نیز باشد.هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل و یا هزینه جابه جایی محصول به داخل واحد مسکونی و یا هزینه هایی از این دست.

ایران چوب با حذف هزینه هایی مانند موارد ذکر شده در قسمت بلا در جهت خرید هر چه بهتر و کم هزینه تر شما کاربران اقدام نموده است.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری