+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل استیل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/09/04

قیمت مبل استیلمبل استیل

در مقاله قبل در مورد نحوه کلی قیمت گذاری بر مبلمان منزل صحبت کردیم.اما در این مقاله می خواهیم به طور مفصل تر در مورد نوع استیل این دسته از محصولات منزل صحبت کنیم.

باید در نظر داشت که چه مواردی باعث می شود تا قیمت این دسته از محصولات با محصولاتی مانند مبل راحتی و مبل کلاسیک متفاوت باشد.

مدل مبل

مواد سازنده

قیمت متریال

مدت زمان طراحی و ساخت

موارد ذکر شده در بالا از جمله مسائل بسیار مهم در قیمت مبل استیل است.

مدل مبل استیل با توجه به ساختار پیچیده و همچنین طراحی های پرکار بر روی قسمت هایی مانند بدنه و یا دسته ها و همچنین تاج باعث می شود قیمت این نوع مبلمان بیشتر شده.گفتنی است این مسائل به نسبت مشکل در طراحی باعث شده است تا علاق مردم عزیزمان نسبت به این مبل روز به روز بیشتر شود.

اما در مدل مبل استیل چه مواردی تاثیر گذار است؟

علاوه بر طراحی های پیچیده مبلمان استیل می توان از تعداد اجزای آن به عنوان موردی تاثیر گذار در قیمت این نوع از مبلمان دانست.

به طور کلی در کشور ما مبل استیل به چند بخش زیر تقسیم بندی می شود :

کاناپه 3 نفره مبل استیل

مبل استیل

کاناپه تک نفره مبل استیل

مبل استیل

صندلی میزبان مبل استیل

مبل استیل

میز جلو مبل استیل

مبل استیل

میز کنار مبل استیل

مبل استیل

البته گفتنی است در برخی مواقع اجزای دیگری مانند صندلی مهمان و .... به این ست اضافه می گردد اما به طور کلی ست ذکر شده در بالا به عنوان ست کامل شناخته می شود.

در برخی مواقع قرار گیری تعداد بسیار زیاد منبت بر روی قسمت های مختلف اجزای مبل استیل باعث افزایش قیمت و یا کاهش قیمت می شود.

مورد بعدی در قیمت گذاری مبل استیل مواد سازنده آن است.به طور کلی هر یک از مبلمان های مناسب فضا های مختلف دارای حدا اقل مواد سازنده است.حال آنکه گاها برای مبلمان های مختف این مواد سازنده بیشتر است.

مبل استیل می تواند نمونه ی خوبی از محصولات منزل باشد که با افزایش مواد سازنده به کار رفته بر روی قسمت های ، قیمت این مبل نیز افزایش پیدا کرده است.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر یک از محصولات خود به بررسی دقیق مواد سازنده آن پرداخته است.

همچنین شما می توانید در بخش نظرات سوال و یا نظر خود را در مورد مواد سازنده مبلمان مد نظرتان بپرسید.

قیمت متریال سازنده از جمله مسائلی است که می تواند باعث افزایش مبلغ مبلمان استیل شما شود.

استفاده از چوب هایی مانند چوب راش ، فندق ، گردو ، توسکا و یا مواد صنعتی در ساخت مبل استیل باعث تلورانس قیمت می شود.حال آنکه ایران چوب در تمامی مبل های استیل خود از بهترین مواد استفاده نموده است.

مورد بعدی در قیمت گذاری مبلمان استیل مدت زمان طراحی و ساخت آن است.این مورد با مورد مدل مبل تطابق دراد و هر چه پیچیدگی های به کار رفته بر روی قسمت های مختلف بیشتر شود به تبع مدت زمان ساخت و همچنین قیمت مبلمان شما تغییر خواهد کرد.

ایران چوب در بخش اختصاصی هر یک از محصولات خود مدت تحویل آنها را مشخص کرده است.گفتنی است که این مدت تحویل به هیچ عنوان با مدت طراحی محصول خریداری شده توسط شما در ارتباط نیست و بر قیمت محصول شما تاثیر گذار نمی باشد.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری