+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مدل مبل استیل مناسب

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/08/29

مدل مبل استیل مبل استیل

همواره از جمله مبلمان های محبوب منزل را می توان مبل استیل دانست.اما باید در نظر گرفت که در خرید این نوع از محصولات به چه نکاتی می بایست توجه داشت.

کیفیت مبل

مدل مبل

مبلغ مبل

هزینه های جانبی

و .....

نکات ذکر شده در بالا از جمله نکات حائز اهمیت در خرید مبلمان و به طور اختصاصی نوع استیل آن است.

کیفیت مبلمان همیشه از جمله نکات بسیار مهم در خرید این نوع از کالای منزل شماست.اما کیفیت یک مبل استیل از کجا می توان تشخیص داد و یا تفاوت این دسته از مبلمان با دسته های مبل راحتی و یا مبل کلاسیک چیست.

از جمله نکات بسیار مهم در کیفیت این نوع از محصولات نوع مواد سازنده ان است.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر محصول به طور کاملا مفصل به نقد و بررسی مواد سازنده هر کدام از مبلمان خود پرداخته است.

اما از جمله نکات مهم در کیفیت برتر نوع چوب به کار رفته در هریک از این مبل ها است.چوب هایی مانند راش ، فندق ، گردو و غیره از جمله چوب هایی است که معمولا در تهیه این دسته از محصولات استفاده می شود.حال آنکه در برخی مواقع جهت ظرافت و دقت بیشتر در طراحی یک مبل استیل از مواد صنعتی نیز استفاده می شود.

نکته ی دیگر در خرید مبلمان استیل طراحی ان است.این نوع از محصولات به خودی خود دارای ظرافت ها و همچنین دقت های بسیار در ریزه کاری های آن است.شما همواره می بایست توجه داشته باشیدکه این نوع از طراحی با دکوراسیون منزل شما در تضاد نباشد.

ایران چوب با در کنار یکدیگر قرار دادن مدل مبل های مختف از نوع استیل در کنار یکدیگر در این جهت برآمده است تا شما بتوانید انتخاب مناسبی برای مبل استیل منزل خود داشته باشید.

برخی امکانات دیگر از قبیل رنگ چوب و یا زر ورق بودن آن و همچنین رنگ پارچه از جمله مسائلی است که بر مدل مبل استیل شما تاثیر گذار است.

اما مسئله ی دیگر و یا به نوعی از جمله مسائل مهم در خرید مبلمان مبلغ مبل مورد نظر است.مبل استیل با توجه به وقت گیر بودن در طراحی و همچنین مواد سازنده و طراحی دقیق و پیچ در پیچ آن از جمله محصولا با مبلغ بالا می باشد.گفتنی است این دسته از ملاک ها برای کاربران مختلف متفاوت است و ایران چوب در مقالات بعدی به بررسی دقیق آن خواهد پرداخت.

اما نکته ی آخر در این مقاله نگاه به وضعیت هزینه های جانبی خریداران در هنگام خرید است.هزینه هایی مانند حمل و نقل و یا خدمات پس از فروش.

ایران چوب با حذف تمام هزینه های بر روی دوش خریداران در این صدد است تا شما بتوانید خرید به نسبت راحت تر و مناسب تر داشته باشید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری