+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مدل مبل - 4

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/08/13

مدل مبل مبل کلاسیک

در مقالات قبلی در مورد مدل مبل های مختلف از قبیل :

مبل راحتی 

مبل استیل

صحبت کریدم.حال در این مقاله می خواهیم در مورد آخرین مدل مبل کلی که به صورت عادی در ذهن جامعه جای گرفته است صحبت کنیم.

مبل کلاسیک

در واقع این نوه از انواع مبلمان محصولی است مابین دو نوع دیگر مبلمان.به این صورت که ست چیدمان مبل کلاسیک مانند همتای راحتی آن تشکیل شده از :

کاناپه 3 نفره مبل کلاسیک

کاناپه 2 نفره مبل کلاسیک

کاناپه تک نفره مبل کلاسیک

میز جلو مبل کلاسیک

میز کنار مبل کلاسیک

می باشد.حال آنکه در برخی از مدل های مبلمان کلاسیک مانند استیل کاناپه 2 نفره به دو عدد کاناپه تک نفره تبدیل شده است.اما در مدل مبلمان کلاسیک به چه نکاتی می بایست توجه داشت.

در واقع همانند دو نمونه ی دیگر مبلغ مبلمان کلاسیک عموما با تغییر مدل آن دچار تغییر می شود.به این گونه که هر چه قدر طراحی های به کار رفته بر قسمت های مختلف این محصول بیشتر باشد مبلغ مبل کلاسیک نیز بالا تر خواهد بود.

ایران چوب در بخش ست مبل کلاسیک تمام مدل های مختلف این مبلمان را در کنار یکدیگر قرار داده است تا کاربران به راحتی به توانند به انتخاب مبل کلاسیک خود بپردازند.

در انتخاب مدل مبل کلاسیک نیز همواره باید به یک سری از نکات توجه داشت.نکاتی از قبیل هارمونی میان دکوراسیون منزل شما و همچنین مدل انتخابی شما.

از دیگر موارد بسیار تاثیر گذار در مدل مبل کلاسیک رنگبندی این مبلمان است. شما همواره می بایست به رنگ پارچه مبل کلاسیک خود و دکوراسیون منزلتان توجه داشته باشید.

اما شاید نکته ای که خارج از بحث مدل مبلمان و انواع مبل باشد مبلغ هزینه ای است که معمولا برای خرید محصول مورد نظر وجود دارد.

شرکت ایران چوب با حذف هزینه های غیر منطقی برای مسائلی مانند جا به جایی و یا خدمات پس از فروش در صدد است تا بتواند مبل با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب تر به دست خریدار برسد.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری