+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مدل مبل - 3

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/08/10

مدل مبلمبل استیل

در مقاله قبلی در مورد یکی از انواع مبل به نام مبل راحتی صحبت کردیم.حال در این مقاله به ترکیب دیگری از از مدل مبلمان به نام مبل استیل خواهیم پرداخت.

گفتنی است که این محصول از محصولات ایران چوب می باشد و در کشور ما دارای طرفدران بسیار است. لازم به ذکر است این دسته از محصولات را نمی بایست با مبل کلاسیک اشتباه گرفت.

مبل استیل

در ابتدا به تعریف کلی از مبل استیل می پردازیم.در واقع به طور کلی این دسته از مبلمان ترکیب پیچیده ای از چوب و موادی مانند پارچه و یراق آلات است.طراحی های به اصطلاح منبت به کار رفته بر روی مبل استیل به خودی خود می تواند زیبایی خاصی برای اتاق پذیرایی شما به ارمغان بیاورد.حال آنکه ترکیب رنگی چوب و پارچه مبل استیل می تواند بر زیبایی های آن بیفزاید.

اما در خرید مبل استیل می بایست به چه نکاتی توجه داشت.گفتنی است ایران چوب در سری مقالات این دسته از مبلمان به اختصار در مورد موارد قابل تامل در خرید این نوع از مبلمان و همچنین نقش آن در دکوراسیون منزل شما صحبت کرده است.

لذا خواهشمندیم تا به مطالع سری مقالات مبل استیل در وبسایت شرکت ایران چوب بپردازید.

اما مدل مبل استیل بستگی به چه مواردی دارد و این موارد چه میزان نقشی در زیبایی این نوع مدل مبل دارند.

مهم ترین موضوع در مدل مبل استیل اجزای آن می باشد.ایران چوب در بخش اختصاصی این محصول تمامی زیر رده های آن را به بهترین وجه ممکن دسته بندی نموده است.

کاناپه 3 نفره مبل استیل

کاناپه تک نفره مبل استیل

صندلی میزبان مبل استیل

میز جلو مبل استیل

میز کنار مبل استیل

هر کدام از این بخش ها به خودی خود می تواند بر مدل مبل استیل شما تاثیر گذار باشد.خواهشمندیم برای انتخاب هر چه بهتر مبلمان منزل خود به سرغ تمامی این بخش ها رفته و تحلیل و بررسی دقیق این بخش ها را مطالعه نمایید.

اما از دیگر موارد مهم در خرید مبل استیل مبلغ آن می باشد.همواره مبلغ مبل بر مدل آن نیز تاثیر گذار بوده است.

می بایست توجه داشت که هیچگاه کیفیت را قربانی مبلغ نکنیم.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری