+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

کاناپه 2 نفره مبل کلاسیک ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/07/24

کاناپه 2 نفره مبل کلاسیکمبل کلاسیک

مبلمان و اجزای آن همیشه جز سوالات متداول خریدار یک مبل کلاسیک است.در این مقاله می خواهیم در مورد کاناپه 2 نفره مبل کلاسیک و نقش آن در این مبلمان صحبت کنیم.

کاناپه دو نفره مبل کلاسیک از جمله مبلمان های حال حاضر بازار است که در دسته محصولات خود از نظر وجود می تواند متغیر باشد.در حال کلی مبل کلاسیک را می توان به دو دسته از مبلمان تعریف کرد که دارای کاناپه 2 نفره است و یا خیر.

ایران چوب در بخش مبل کلاسیک این مقدمه را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا بتوانند جدا از مدل مبل به راحتی به انتخاب اجزای مختلف مبلمان بپردازند.

حال می خواهیم در مورد هر کدام از این دو نوع مدل مبل کلاسیک صحبت کنیم.

مدل مبل اول که فاقد کاناپه 2 نفره مبل کلاسیک است با نام هایی مانند مبلمان اتریشی ، سوئیسی و غیره نام برده می شود.در این از مبلمان ست مبل مانند یک مبل استیل چیده می شود.حال آنکه مدل مبلمان کلاسیک است.همانطور که گفته شد در این نوع از مبلمان به جای کاناپه 2 نفره از دو عدد کاناپه تک نفره استفاده می شود.

مدل مبل دوم همان مبلمان کلاسیک است که در ذهن عموم مردم جای دارد.در این نوع از مدل مبلمان همان کاناپه دو نفره به کار رفته است.حال گفتنی است که کاناپه دو نفره همانند مبل راحتی کاملا از نظر طراحی مشابه کاناپه 3 نفره است با این تفراوت که ابعاد آن از این دسته از مبلمان کوچکتر است.

اما در خرید مبل کلاسیک و به طور اختصاصی کاناپه دو نفره این مبلمان به چه نکاتی می بایست توجه داشت؟

مدل مبل

قیمت مبل

کیفیت

مبلغ هزینه ها

و ....

در مورد ملاک هایی مانند مدل مبل و همچنین قیمت مبلمان می بایست توجه داشت که این مسئله کاملا در عموم جامعه متغیر است و نمی توان برای آن حالت کلی تعریف کرد.اما در هر حال می باست توجه داشت که مبلغ خریداری این نوع از مبلمان از محصولات راحتی و در برخی موارد از استیل بالاتر است.

کیفت مبل و به طور اختصاصی کاناپه 2 نفره مبلمان کلاسیک همیشه از جمله دغدغه های یک خریدار بوده است. 

ایران چوب در بخش نمای کلی هر یک ار مبل های کلاسیک خود به طور کامل به نقد و بررسی کیفیت هریک از مبلمان های خود پرداخته است.

مبلغ هزینه ای یک خریدار همیشه از جمله مسائل کاملا غیر متعارف و در عین حال عادی بوده است.

ایران چوب با حذف مبلغ هزینه هایی مانند حمل و نقل ، نصب ، خدمات پس از فروش و ..... در صدد است تا تمام کاربران با خیالی آسوده به خرید مبلمان خود بپردازند.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری