+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

جزئیات سرویس خواب

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/06/30

جزئیات سرویس خوابسرویس خواب

هر سرویس خواب از اجزای زیر تشکیل شده است:

۱-     یک تخت خواب دو نفره با سایز استاندارد ۲۰۰*۱۶۰

۲-     یک آینه و یک میز و صندلی آرایش

۳-     همچنین دو عدد پایتختی

۴-     کمد لباس

 

 

البته کمد لباس در صورت تمایل مشتری می تواند به سرویس خواب اضافه گردد و جز ملزومات سرویس خواب نیست. هرچند که هر کدام از سایر اجزا نیز به صورت جداگانه قابل سفارش هستند. مثلا امکان سفارش تخت و پایتختی بدون میز آرایش و یا بطور کلی امکان اضافه کردن و یا حذف کردن هر کدام از اجزا امکان پذیر است.

همانطور که ذکر شد سایز استاندارد برای تخت های دو نفره ۲۰۰*۱۶۰ می باشد که بسته به نیاز مشتری و با توجه به سایزهای موجود در بازار، این سایز قابل تغییر به سایزهای بزرگتر مانند ۲۰۰*۱۸۰ و نیز ۲۰۰*۲۰۰ می باشد. متناسب با هرکدام از سایز تخت های ذکر شده تشک نیز در بازار موجود می باشد اما برای سایزهای غیر متعارف تشک باید به صورت سفارشی ساخته شود.

تخت های یک نفره نیز دارای ابعاد متفاوتی هستند می توان آنها را چنین دسته بندی نمود:

۲۰۰*۹۰

۲۰۰*۱۰۰

۲۰۰*۱۲۰

۲۰۰*۱۴۰

مانند تخت های دو نفره متناسب با هرکدام از سایز تخت های ذکر شده تشک متناسب با سایز آن تخت نیز در بازار موجود می باشد و برای سایزهای غیر متعارف تشک باید به صورت سفارشی ساخته شود.

شرکت های متفاوت برای جلب توجه و رضایت مشتریان خود امکانات اضافه ای مانند کشو و یا باکس را به تخت اضافه می کنند. بدین صورت مشتری می تواند در صورت تمایل و یا در صورت نیاز تخت خود را به صورت کشو دار و یا باکس دار (جک دار) سفارش دهد و بدین ترتیب از فضای پرت زیر تخت خواب به عنوان یک فضای بهینه برای انبار کردن اقلام کم مصرف در خانه مانند چمدان و …. استفاده نماید. با توجه به کوچک شدن خانه های امروزی ایده های کشو دار و یا باکس دار کردن تخت ها بسیار کارایی دارد. کشو را می توان به هر دو طرف قیدهای کناری تخت و یا قید پایینی تخت اضافه نمود که هر کدام از این حالات بستگی به نوع نیاز مشتری می تواند متفاوت باشد. البته قابل ذکر است که می توان در هر طرف تخت یک یا دو کشو با سایزهای استاندارد اضافه نمود.

باکس سرویس خواب

مزیت باکس دار کردن نسبت به کشو دسترسی به کل فضای زیر تخت در حالت باکس دار است که این فضا در نخت های کشو دار حتی با قرار دادن ۴ کشو هم تامین نمی گردد.

مزیت کشو دار کردن نسبت به باکس این است که نیاز به زور زیاد جهت بلند کردن بلند کردن کف تخت که تشک روی آن قرار دارد، نیست و شخص به راحتی می تواند از کشو استفاده نماید.

 

 * شما می توانید با مراجعه به بخش سرویس خواب در دسته اتاق خواب انواع مدل های سرویس خواب موجود در ایران چوب را مشاهده نمایید.

 

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری