+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

چرا فروشگاه اینترنتی ایران چوب؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/09/21

 

خرید مبلمان؟!!!

شما در هنگام خرید مبلمان کدام مسئله را اولویت می دانید؟!!

- طراحی؟

- کیفیت کالای مورد نظرتان ؟

- قیمت؟

- فضای منزلتان؟

- دسترسی بهتر و سریع تر به محل خرید؟

- کاهش هزینه های جانبی اعم از هزینه حمل و نصب و ...؟

وشاید همه این موارد!!!

 

امروزه کمبود وقت هر شخصی را مجبور به این می کند که حداقل یک بار هم که شده سری به فروشگاه های اینترنتی بزند.حال انتخاب اینکه آیا خرید از آن فروشگاه برای او مفید است یا خیر شخص را دچار سردرگمی میکند.

آیا واقعا گشت و گذار های چند ساعته و حتی چند روزه برای خرید مبلمان کار درستی است؟

قطعا جواب این موضوع بله است.بدون شک تحقیق در هر موضوعی می تواند بهترین انتخاب را برای هر شخصی به ارمغان آورد.

در این راستا شرکت ایران چوب از مشتریان خود خواسته است که با تحقیق کامل و با مقایسه خدمات فروشگاه های فیزیکی و فروشگاه اینترنتی شرکت ایران چوب اقدام به خرید کالای خود نمایند.همچنین شرکت ایران چوب هیچ گونه ضرورتی بر این که مشتری حتما در خواست خرید از این شرکت را داشته باشد تا بتواند با اپراتور های فروش این شرکت مشورت کند را ندارد.

لذا ایران چوب از کلیه کاربران محترم که قصد خرید مبلمان از این فروشگاه و یا بازار های فیزیکی را دارد درخواست می نماید سوالات خود را به پست الکترونیک support@iran-choob.com ارسال نمایند و یا در بخش ایده های شما این سوالات را طرح کرده تا عموم کاربران از این ایده و یا سوالات بهره مند گردند.

نکته بعدی در هنگام خرید مبلمان خدماتی است که از آن خرید نصیب مشتریان می گردد.

در این بخش به این نکات اشاره کرده و با احترام تمام کاربران وبسایت ایران چوب را دعوت به همکاری در این فرآیند می نماییم.

1- کیفیت : حتما تا به حال تجربه خرید چه از فروشگاه های فیزیکی و چه اینترنتی را داشته اید.حال ما از شما این خواسته را داریم که در مورد کیفیت این اجناس چه در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی و چه فروشگاه فیزیکی نظر خود را بیان کنید.

البته باید توجه داشت که در صورت عدم کیفیت مطرح شده در هر دو نوع فروشگاه مرجع رفع ایراد کدام ارگان می باشد که در صورت عدم رفع ایراد کیفی برای این دو نوع فروشگاه به شرح زیر است:

فروشگاه اینترنتی: وزارت صنعت و معدن و تجارت

فروشگاه فیزیکی: اتحادیه اصناف

* مراجعه شود به بخش خط مشی کیفیت

2- قیمت : در این بخش به طور مشروح در قسمت تضمین بهترین قیمت صحبت شده است.

حال ما از کاربرانی که تجربه خرید یکی از محصولات مشابه ایران چوب را در سطح بازار های فیزیکی داشته اند این درخواست را داریم که قیمت محصول خریداری شده توسط ایشان را در قسمت نظرات کاربران در زیر همان محصول ذکر نمایند.کاربران محترم توجه داشته باشند که هزینه خدماتی مانند حمل تا درب منزل و هزینه حمل به واحد مسکونی مورد نظر و نصب را در این قسمت ذکر کنند حال آنکه تمامی این هزینه ها که معمولا بر عهده شخص مشتری است در فروشگاه اینترنتی ایران چوب صفر در نظر گرفته شده است و طبق آیین نامه نماد اعتماد الکترونیک در صورت دریافت هرگونه مبلغی به ازای موارد ذکر شده با این فروشگاه برخورد قانونی خواهد شد.

 

3- طراحی : این بخش کاملا تابع سلایق شخصی کاربران است.گروه مجازی شرکت ایران چوب همه روزه سعی می کند تا تعداد محصولات و رنگبندی آن ها را افزایش دهد تا بیشتر مورد طبع کاربران قرار گیرد با این حال باعث خرسندی است که کاربران محترم نظرات خود را در بخش ایده های شما با دیگران در ارتباط بگذارند.

 

4- فضای منزل : همانطور که مشاهده می کنید تمام محصولات تولید شده در شرکت ایران چوب در قسمت بالای وبسایت به صورت اتاق های مختلف تعریف شده است.همچنین در قسمت توضیحات هر محصول ابعاد آن ذکر شده است تا کاربر بتواند با خیال آسوده برای منزل خود خریداری کند و در صورت وجود هر گونه تناقض بین توضیحات محصول و کالای دریافت شده توسط خریدار،ایشان این حق را دارند که کالای مورد نظر را به طور کاملا رایگان مرجوع نموده و طی 24 ساعت اقدام به دریافت اصل پول خود به صورت نقد نمایند.

* ما در این قسمت تمام تلاش خود را میکنیم که هر روزه محصولات تولید شده در هر بخش را در وبسایت فروشگاه ایران چوب بارگذاری نماییم تا شما قدرت انتخاب بیشتری در مبلمان منزلتان داشته باشید.

 

دسترسی بهتر و سریع تر به بازار مرجع : یکی از مزایای خرید اینترنتی دسترسی سریع به فروشگاه  برای تحقیق بیشتر در مورد سبد کالایی مد نظرتان است.متاسفانه فاصله بسیار زیاد بازار های مرجع مبلمان و دکوراسیون ایران نسبت به هموطنان مقیم در شهرستان ها همیشه ایشان را دچار مشکل کرده است.همانطور که گفته شد واحد تحلیل و بررسی شرکت ایران چوب تمام قوای خود را به کار گرفته است تا هر روز تعداد بیشتری از محصولات بازار های مرجع مبلمان و کوراسیون ایران را بر روی وبسایت فروشگاهی این شرکت بارگذاری نماید تا تمامی مردم ایران عزیز با خیالی آسوده از فواصل دور و به صورت کاملا رایگان اقدام به خرید مبلمان منزلشان نمایند.

 

یک بار دیگر از تمامی کاربران محترم در خواست میکنیم که در صورت وجود هر گونه ابهام در مواردی چون کیفیت کالا ، قیمت ، طراحی ،هزینه های جاری و غیره سوالات و یا نظرات خود را به یکی از 3 روش زیر با دیگر کاربران در جریان بگذارند.

1- ارسال به پست الکترونیک support@iran-choob.com

2- طرح موضوع در بخش ایده های شما که در بالای صفحه طراحی شده است.

3- با ارسال نظر در قسمت نظرات وابسته به هر محصول

http://iran-choob.com/Home

 

 

با احترام

گروه فروش و بازاریابی آنلاین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران چوب 

 

کیفیت . طراحی . قیمت

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری