+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی چوب و پارچه برای کجا ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/29

مبل راحتی چوب و پارچه برای کجامبل راحتی

در این مقاله از سری مقالات مبل برای کجا می خواهیم در مورد یکی از انواع این نوع از مبلمان به نام چوب و پارچه با شما صحبت کنیم.حال در ابتدا می بایست دانست که تعریف کلی این نوع از مبلمان چیست؟

مبل راحتی چوب و پارچه در واقع به نوعی از انواع مبل اتلاق می شود که در طراحی آن از ترکیبی از مواد سازنده ای مانند چوب های راش ، روس و ... استفاده شده است و همچنین در کنار این نوع از محصولات روکش پارچه ای بر روی قسمت های مختلف این مبل راحتی قرار گرفته است.حال ممکن است با توجه به مدل مبل مقدار مواد مصرفی مذکور در آن نیز با تغییر دچار شود.

اما در خرید این نوع از مبلمان می بایست به چه نکاتی توجه داشت تا بتوان از این نوع از محصولات در بهترین مکان ممکن استفاده نمود.از جمله موارد بسیار مهم در خرید مبل راحتی چوب و پارچه می توان به نکات زیر اشاره نمود.

کیفیت مبلمان

تعداد اجزای 

مدل مبل

هزینه های و قیمت مبلمان و ....

در واقع می توان اولین و مهم ترین نکته در خرید مبل راحتی چوب و پارچه و همچنین مابقی مبلمان منزل را کیفیت ان نیز دانست.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که کیفیت را قربانی میزان قیمت مبل نکنید و توجه بسیار ویژه ای به این ملاک داشته باشید. به طور مثال از جمله مواد و متریال سازنده در مبل راحتی چوب و پارچه می توان به موادی مانند اسفنج ، فوم ، ویسکوز ، متقال ، فنر زیگزاگ ، فنر لول و غیره نیز اشاره داشت.حال آن که استفاده از هریک از مواد ذکر شده در ساخت مبل راحتی می تواند کاملا بر کیفیت آن مبلمان نیز تاثیر گذار باشد.البته در این نوع از محصولات می بایست توجه داشت که استفاده از بهترین نوع چوب کاملا بر کیفیت این نوع از محصولات تاثیر گذار خواهد بود.

مبل راحتی

مسئله دوم در خرید و انتخاب که مستقیما می تواند بر محل قرار گیری مبلمان منزل شما نیز تاثیر گذار باشد میزان تعداد اجزای ان نیز است.موردی که در محصولی مانند مبل راحتی چوب و پارچه کاملا مشهود است.به طور کلی یک مبل راحتی چوب و پارچه دارای اجزای زیر نیز می باشد :

کاناپه سه نفره مبل راحتی

کاناپه دو نفره مبل راحتی

کاناپه تک نفره مبل راحتی

میز جلو مبل راحتی

میز عسلی ( میز کنار مبل )

در برخی موارد ممکن است که مبلمان دارای اجزای مانند مبل خواب و یا پاف مبل باشد.حال آنکه به طور کلی یک مبل راحتی دارای اجزای ذکر شده در بالا نیز است.استفاده از اجزای ذکر شده و همچنین تعداد آن کاملا می تواند بر محل قرار گیری این دسته از محصولات نیز تاثیر گذار باشد .

مورد سوم در خرید مبل راحتی چوب و پارچه با توجه به ملاک قرار دادن محل قرار گیری این دسته از محصولات مدل مبل شما نیز می باشد.مدل مبل با توجه به دکوراسیون های مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد.به طور مثال ما همواره توصیه می کنیم که برای منازلی با دکوراسیوم مدرن به هیچ عنوان اقدام به انتخاب مبل های راحتی با سبک قدیمی نکنند و مبلمان مدرن را ملاک اولیه ی خود در خرید قرار دهند.این مورد در مابقی محصولات منزل نیز کاملا قابل تامیم است.

مبل راحتی

اما آخرین مورد در خرید این دسته از مبلمان میزان قیمت و همچنین هزینه های جانبی این دسته از محصولات نیز می باشد.در وهله ی اول اشاره داشتیم که به هیچ عنوان کیفیت را قربانی قیمت محصولات خود نکنید.ایران چوب با توجه به دامنه ی گسترده ی محصولات خود در گروه مبل راحتی می تواند نیاز عموم خریداران را در مورد قیمت مبل تعمیم  نماید.اما از جمله دغدغه های بسیار مهم در خرید یک مبل راحتی و به طور کلی مبلمان منزل هزینه های جانبی ان نیز می باشد.هزینه هایی مانند حمل و نقل و نصب و یا خدمات پس از فروش.

ایران چوبی با حذف هزینه های مذکور در صدد است تا قدرت خرید شخص خریدار را افزایش داده تا ایشان با خیالی آسوده به انتخاب مبل راحتی منزل خود نیز بپردازند.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری