+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی ال برای کجا ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/21

مبل راحتی ال برای کجامبل راحتی

در این مقاله از سری مقالات مبل برای کجا می خواهیم در مورد محل قرار گیری یکی از انواع مبلمان پرطرفدار به نام مبل ال با شما صحبت کنیم.اما در اولین وهله می بایست دانست که تعریف کلی این دسته از محصولات چیست ؟

به طور کلی مبل راحتی ال دارای نامی اقتباس گرفته شده از نوع طراحی ان است.به طوری که مدل مبل ال دارای طراحی ال مانند می باشد و ممکن است در برخی مواقع از ان به نام مبلمان گوشه ای و یا کرنر یاد شود.اما در خرید این نوع از مبلمان می بایست به چه نکاتی توجه داشت تا بتوان از آن در بهترین موقعیت و مکان استفاده برد.

نکاتی مانند :

کیفیت مبلمان

تعداد اجزای آن 

مدل مبل

قیمت و هزینه های جانبی

یکی از مهم ترین و یا شاید مهم ترین ملاک برای خرید مبلمان منزل کیفیت ان نیز می باشد.شما همواره می بایست توجه داشته باشید که کیفیت را قربانی مواردی مانند قیمت و یا هزینه های جانبی نگردانید.ایران چوب در بخش نمای کلی از هر یک از محصولات خود و به طور کلی مبل ال به شرح کامل مواد سازنده و کیفیت یک محصول نیز پرداخته است.به طور مثال در خرید مبلمان ال همواره می بایست به نکاتی از قبیل استفاده از بهترین مواد خام در ساخت نشیمن این دسته از مبلمان نیز اشاره داشت.استفاده از مواد خام گاه به نوع طراحی و مدل مبل و گاه به سلیقه ی شخص خریدار نیز می باشد.استفاده از موادی مانند فوم سرد و یا اسفنج و همچنین فنر های زیگزاگ و یا لول می تواند از جمله نکات کاملا تاثر گذار در نوع کیفیت مبل راحتی ال شما نیز باشد.

مبل راحتی ال

نکته ی بعدی در خرید مبل ال می تواند تعداد اجزای ان نیز باشد.به طور کلی یک مبل ال دارای اجزایی همانند زیر است:

کاناپه سه نفره مبل راحتی

مبل خواب

میز جلو مبل راحتی

البته در برخی موقع ممکن است اجزایی همانند پاف مبلمان و یا کاناپه تک نفره مبل راحتی نیز به آن افزوده شود.حال تعداد اجزای مذکور در نوع مبلمان راحتی هم می تواند در نحوه ی قیمت گذاری و سپس مدل و مکتان قرار گیری این نوع از مبل تاثیر گذار باشد.از جمله دغدغه های خریداران این نوع از انواع مبل تعداد اجزای آن و همچنین محل قرار گیری این نوع از اجزا می باشد.

نکته ی سوم در خرید مبل راحتی ال مدل آن نیز می باشد.به طور کلی تعریف این دسته از موارد برای خرید مبلمان منزل به این شرح است که گاه ممکن است که مبل ال شما دارای سبکی بسیار مدرن باشد و این مسئله به طور قطع لازم دارد که دکوراسیون منزل شما نیز دارای طراحی مدرن باشد.در برخی موارد نیز ممکن است که مدل مبل ال شما نیز دارای ترکیب رنگی خاصی باشد که این مسئله نیز می بایست با جایگیری این نوع از مبلمان در دکوراسیون دارای هارمونی با آن نیز حل گردد.

البته گفتنی است که مدل مبل همواره از جمله ملاک های کاملا تابع شخص خریدار نیز می باش د و ایران چوب توصیه می کند که با تحقیق بیشتر اقدام به خرید این نوع از انواع مبل بپردازید.

مبل راحتی ال

اما نکته ی آخر در خرید مبل ال که در مابقی محصولات منزل شما نیز بسیار اهمیت دارد قیمت و هزینه های جانبی در خرید مبل ال نیز می باشد.قیمت گذاری یک کبلمان ال کاملا تابع موارد ذکر شده در بالا نیز می باشد.به طور مثال می توان توجه داشت که با تغییر تعداد اجزای یک مبلمان ال قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.اما یکی از مهم ترین ملاک ها در خرید هر یک از محصولات هزینه های جانبی ان نیز می باشد.هزینه های مانند حمل و نقل و یا نصب محصولات و هزینه های خدمات پس از فروش و گارانتی ان.

ایران چوب با حذف هزینه های مذکور در صدد است تا قدرت شخص خریدار را افزایش داده تا شما بتونید بهترین و مناسب ترین محصول را برای مبلمان منزل خود انتخاب نمایید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری