+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل برای کجا ؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/13

مبل برای کجا مبل راحتی

در این سری از مقالات شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم به انواع مبل از قبیل  راحتی ، استیل ،  کلاسیک ، مبل تختخوابشو و همچنین مکان های مورد استفاده ی این نوع از محصولات بپردازیم.

حال انکه در مقالت قبلی به طور کامل به شرح مدل هر یک از مبلمان های ذکر شده و همچنین موارد موثر در تعیین قیمت هر کدام از محصولات ذکر شده پرداختیم.

اما در اولین قدام می بایست دانست که تعریف کلی هر یک از محصولات ذکر شده چیست.

مبل راحتی

این نوع از مبلمان همانطور که از نامش پیداست برای استفاده های شخصی و همچنین استفاده در محیط های پذیرایی نیز بسیار مناسب است.به طور کلی می توان گفت که هدف استفاده از این نوع از انواع مبلمان استراحت دادن به بدن نیز می باشد.حال انکه ممکن است در مابقی محصولات گروه مبل این اتفاق کمتر بیفتد.این نوع از محصولات دارای انواع مختلفی از قبیل مبل ال ، مبل راحتی تمام پارچه ، مبلمان چرمی ، مبل رحتی هفت نفره و چند نوع دیگر نیز می باشد.حال آنکه در سری مقالات مدل مبل راحتی و قیمت مبل راحتی به طور کامل به بررسی موارد موثر در انتخاب این نوع از محصولات نیز پرداخته ایم.

مبل راحتی

به طور کلی این نوع از محصولات دارای اجزای زیر نیز می باشد:

کاناپه سه نفره مبل راحتی

کاناپه دو نفره مبل راحتی

کاناپه تک نفره مبل راحتی

میز جلو مبل

میز عسلی ( میز کنار مبل )

استفاده و یا عدم استفاده از محصولات ذکر شده می تواند در مدل و قیمت مبل راحتی شما نیز تاثیر گذار باشد.حال آنکه استفاده در مکان های مختلف نیز برای این دسته از محصولات و اجزای آن کاملا متفاوت نیز می باشد.

مبل استیل

مبمان استیل همواره در طی چند دهی اخیر با ورود صنعت مبل به کشور عزیزمان همواره از جمله محصولات بسیار پر طرفدار و همچنین محبوب نیز بوده است.این مبلمان با توجه به طراحی های بسیار پیشچیده بر روی قسمت های مختلف ان همواره می تواند زیبایی خاصی را به محیط پذیرایی شما نیز ببخشد.حال آنکه این مبلمان همانند مبلمان راحتی دارای انواع مختلفی نیز می باشد که در واقع در این سری از مقالات ایران چوب به نوع نگرش عام جامعه نسبت به این نوع از مبلمان نیز خواهیم پرداخت.به طور کلی مبلمان استیل دارای اجزای زیر نیز می باشد.

مبل استیل

کاناپه سه نفره مبل استیل

کاناپه تک نفره مبل استیل

صندلی میزبان مبل استیل

میز جلو مبل استیل

میز عسلی استیل ( میز کنار مبل استیل )

استفاده از این نوع از مبلمان همانند مبل راحتی نیز نمی باشد.این نوع از انواع مبل دارای سبک سلطنتی و همچنین بسیار رسمی نیز می باشد.پس به طور کلی استفاده از این نوع از محصولات در قسمت های مختلف منزل نیز مرسوم نمی باشد.

مبل کلاسیک

این نوع از مبلمان را می توان حد وسطی مابین مبل استیل و راحتی نیز دانست.حال انکه در برخی موارد ممکن است این نبت به طرف یکی از دو محصول ذکر شده گرایش پیدا کند.به طور مثال مبل کلاسیک چنگ با توجه به میزان ظرافت در قسمت های مختلف چوبی ان نیز نسبتا شبیه یک مبل استیل شده است.حال آنکه مقدار چوب به کار رفته در ان نیز تایید کننده ی این مورد می باشداما مبل کلاسیک شیپوری در عسن استفاده از منبت های بسیار در قسمت های پایه و همچنین دسته با توجه به مواد سازنده در قسمت های تکیه گاه و همچنین نشیمن بسیار نزدیک به مبل راحتی نیز می باشد.این نوع از مبلمان دارای اجزایی همانند یک مبلمان استیل و یا راحتی نیز می باشد.

مبل کلاسیک

کاناپه 3 نفره مبل کلاسیک

کاناپه دو نفره مبل کلاسیک

کاناپه تک نفره مبل کلاسیک

میز جلو مبل کلاسیک

میز عسلی کلاسیک ( میز کنار مبل کلاسیک )

این نوع از محصولات با توجه به مدل و طراحی، از جمله محصولات بسیار پر طرفدار حال حاضر بازار نیز می باشد.حال آنکه استفاده از این نوع از مبلمان در هر قسمت از منزل کاملا رایج و بسیار پر طرفدار نیز می باشد.

در مقالات بعدی به بررسی دقیق قسمت های مناسب برای قرار گیری هر یک از مبلمان های ذکر شده در بالا خواهیم پرداخت.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری