+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل راحتی چوب و پارچه

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/11/05

قیمت مبل راحتی چوب و پارچهمبل راحتی

در این مقاله از سری مقالات قیمت مبل راحتی می خواهیم در مورد نحوه ی قیمت گذاری یکی از دسته های مبلمان ذکر شده به نام چوب پارچه صحبت کنیم.

اما در اولین وهله می بایست دانست که تعریف مبل راحتی چوب و پارچه چیست و مناسب کدام مکان ها و به طور اختصاصی کدام منازل نیز می باشد.

به طور کلی استفاده از موادی مانند چوب و یراق آلات و همچنین مواد سازنده ی اساسی مانند چوب در ساخت مبل همواره از جمله ذهنیت های عموم جامعه نسبت به تعریف مبلمان نیز بوده است.حال اینکه مقدار استفاده از هر کدام از مواد مذکور در ساخت مبلمان راحتی می تواند از جمله نکات بسیار مهم در خرید شما نیز باشد.

مبل راحتی چوب پارچه همانطور که از نامش پیداست دارای ترکیبی از چوب و همچنین پارچه مود نظر شخص خریدار نیز می باشد.حال انکه این تعریف در محصولاتی مانند استیل و یا کلاسیک نیز کاملا قابل تامیم استفاده از چوب و پارچه در این نوع از ترکیب مبلمان کاملا تابع فریم داخلی و همچنین طراحی آن نیز می باشد.

اما نکته ی بعدی این است که این نوع از مبلمان منساب کدام فضا ها و به طور اختصاصی کدام منزل نیز می باشد.استفاده از این نوع مدل مبل در مکان هایی مانند دفاتر پر رفت و امد و یا محیط های اداری معمولا توصیه نمی شود.این امر از این بابت است که ممکن است قسمت چوبی این نوع از مبلمان در هنگام قرار گیری در دفتر پر رفت و امد دچار آسیب های عمدی و یا غیر عمدی شود که به تبع بر زیبایی این مبل راحتی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

مبل راحتی

اما به طور اختصاصی می توان گفت که استفاده از مبل راحتی چوب و پارچه در عموم منازل باعث افزایش زیبایی آن منزل نیز خواهد شد.اما همواره می بایست این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت وجود کودک و یا فرد کهنسالی همواره می بایست توجه به میزان خطر وسایل چوبی برای حفظ سلامتی کودک شما نیز ضروری است.

اما از مهم ترین و یا شاید ملاک اصلی عموم خریداران این نوع از مبلمان قیمت ان نیز می باشد.شاما می بایست به این نکته توجه داشت که عوامل موثر بر قیمت گذاری این نوع از مبلمان چیست.مواردی مانند :

مواد سازنده مبلمان

تعداد اجزای مبل راحتی

هزینه های جانبی

و.....

به طور مثال برای مورد اول می توان به این نکته توجه داشت که استفاده از مواد مختلف برای ساخت نشیمنگاه و یا تکیه گاه و همچنین قسمت های چوبی از جمله موارد بسیار مهم در قیمت گذاری مبل راحتی چوب و پارچه نیز می باشد.برای نمونه می توان به این نکته توجه داشت که در قسمت نشیمن گاه می توان از موادی مانند اسفنج ، فوم ، فنر پاکتی ، فنر لول ، فنر زیگزاگ و ........ نیز استفاده نمود.استفاده از هرکدام از مواد ذکر شده در ساخت مبلمان به طور کامل می تواند بر نحوه ی قیمت گذاری این دسته از محصولات نیز تاثیر گذار باشد.البته گفتنی است که میزان استفاده از هرکدام از متریال ذکر شده نیز از جمله موارد کاملا موثر در میزان قیمت گذاری محصول شما نیز می تواند باشد.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر محصول ذکر شده به طور کامل به بررسی مواد سازنده ی مبل راحتی و یا محصولا دیگر نیز پرداخته است.

مبل راحتی

اما نکته ی دوم در قیمت گذاری مبل راحتی چوب و پارچه میزان تعداد اجزای ان نیز می باشد.به طور کلی ست یک مبل راحتی را هفت نفره در نظر می گیرند.حال آنکه ممکن است در مواقع متفاوت نسبت به موقعیت شخص خریدار و یا سلیقه ایشان ست مورد نظر دچار تغییر در هارمونی ان شود.از جمله مواردی که عموما در ساخت و همچنین تعداد اجزای یک مبل راحتی تمام پارچه و یا مابقی محصولات همین دسته کاملا یکسان است به شرح زیر است :

کاناپه سه نفره مبل راحتی 

کاناپه دو نفره مبل راحتی

کاناپه تک نفره مبل راحتی

میز جلو مبل راحتی

میز کنار مبل راحتی ( میز عسلی )

استفاده و تعداد موارد ذکر شده از جمله مسائل کاملا تاثیر گذار در نحوه قیمت گذاری یک مبلمان راحتی تمام پارچه نیز می باشد.

اما در آخر نکته ی بسیار مهم در خرید مبلمان منزل و به طور اختصاصی نوع چوب و پارچه آن هزینه های جانبی از قبیل هزینه حمل و نقل ، نصب و یا خدمات پس از فروش است.

ایران چوب با حذف هزینه های مذکور در صدد است تا قدرت خرید مشتریان عزیز را افزایش داده و همچنین محصولی با کیفیت بالا به خریداران گرامی ارائه دهد.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری