+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

قیمت مبل راحتی ال

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/10/28

قیمت مبل راحتی المبل ال

در این مقالهاز سری مقالات قیمت مبل راحتی در مورد قیمت مبلمان ال و عوامل موثر در قیمت گذاری این دسته از محصولات با شما صحبت می کنیم.اما به طور کلی چه مسائلی در قیمت گذاری مبلمان ال نیز تاثیر گذار است و تعریف کلی این دسته از محصولات چیست.

مبلمان ال را می توان از جمله مبل های جوان حال حاضر بازار دانست.حال آنکه قدمت استفاده از محصولاتی مانند مبل راحتی ، مبل استیل ، مبل کلاسیک بسیار بیشتر از این دسته از کالا های منزل نیز می باشد.دسته ی جوانی که طرفداران خاص خود را نیز داراست.

به طور کلی می توان تعریف مبل راحتی ال را اینگونه بیان نمودذ که شکل هندسی این نوع از محصولات به شکل ال مانند می باشد.حال انکه در برخی مواقع از این دسته از محصولات به نام مبل کنج و یا مبل گوشه ای نیز یاد می شود.

اما از جمله مسائل تاثیر گذار در قیمت گذاری مبلمان راحتی ال چیست؟از جمله این موارد می توان به نکات زیر اشاره داشت.عواملی مانند :

مواد سازنده مبلمان

طراحی و مدل مبل راحتی ال

تعداد اجزا

هزینه های وابسته

مواد سازنده را می توان عضو مشترک قیمت گذاری هر محصولی نیز دانست.اینکه در هر نوع از مبلمان از چه مواد سازنده ای استفاده می شود از جمله نکات بسیار مهم در انتخاب ان نوع از مبلمان است.به طور مثال می توان به نوع مواد سازنده در کف و یا نشیمن یک مبل راحتی ال نیز اشاره نمود.در برخی موارد با توجه به نوع در خواست شخص خریدار می توان مواد سازنده ی بخش مورد نظر را تغییر داد.منظور از مواد سازنده در قسمت نشیمن مبل راحتی ال می توان به مواردی مانند فوم ، اسفنج ، فنر لول ، فنر پاکتی ، فنر زیگزاگ و .... اشاره داشت.این دسته از مواد خام با توجه به نوع مدل و در خواست خریدار نیز می تواند متفاوت باشد و به تبع در قیمت گذاری آن مبل راحتی ال نیز موثر گردد.

مبل راحتی ال

مورد بعدی که در قیمت گذاری مبل راحتی ال نیز تاثیر گذار است مدل و نوع طراحی مبل راحتی ال نیز می باشد.این نوع از ملاک ها به طور کامل متوجه نوع سلایق خریدار نیز می باشد .اما می بایست توجه داشت که میزان مواد و زمان و همچنین نیروی متمرکز بر روی ساخت یک مبل راحتی ال با محصولات دیگر یکسان نیست.این مسئله ممکن است در خود این دسته بندی نیز صادق باشدبه طور مثال می توان گفت اگر یک مبل راحتی ال جنبه ی دکوراسیون نیز داشته باشد به تبع نیاز به صرف وقت بیشتری برای ساخت آن نیز می باشد و لذا نسبت به یک مبل راحتی ال که دارای سادگی بیشتری در طراحی ان است قیمت ان نیز متغیر خواهد بود.

اما نکته یبعدی که امروزه از جمله ملاک های مهم در قیمت گذاری مبل راحتی ال نیز می باشد تعداد اجزای ان مبلمان نیز است.به طور کلی می توان گفت که یک مبل راحتی ال دارای یک کاناپه ی 3 نفره و یا دو نفره تک دسته است که به یک مبل خواب و یا کاناپه 2 یا 3 نفره ی تک دسته ی دیگر متصل می گردد.این مورد می تواند در مواقعی توام با قرار گیری در کنار یک کنج و یا .......... نیز باشد.اما در برخی مواقع اجزایی مانند میز جلو مبل و یا پاف های نشیمن نیز به ان اضافه می گردد و به تبع بر روی قیمت ان نیز تاثیر گذار است.

مبل راحتی ال

اما از دیگر مسائل و یا به طور واضح تر دغدغه های خریداران این دسته از محصولات هزینه های وابسته به ان است.هزینه هایی مانند حمل و نقل ، نصب ، خدمات پس از فروش و غیره.

ایران چوب با حذف هزینه های مذکور اقدام به تسهیل نمودن خرید برای عموم کاربران این شرکت نموده است.شما با مطالعه ی بخش حمل رایگان می توانید بیشتر با خدمات شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب آشنا گردید.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری