+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل راحتی چوب و پارچه

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/10/03

مبل راحتی چوب و پارچهمبل راحتی

در این سری از مقالات مدل مبل راحتی شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب می خواهیم در مورد یک ار انواع محصولات مبلمان راحتی به نام چوب و پارچه با شما صحبت کنیم.

اما به طور کلی تعریف این نوع از مبلمان چیست؟

همانطور که از نام این دسته از مبل پیداست در آن به طور ترکیبی از چوب و پارچه استفاده شده است.لازم به ذکر است که به هیچ عنوان این اشتباه رخ ندهد که در محصولاتی مانند مبل تمام پارچه از چوب استفاده نشده است.در واقع هریک از محصولاتی مانند گروه استیل و  کلاسیک ، از چوب در ساخت فریم خود بهره برده اند.این مسئله در مورد مبل راحتی و زیر مجموعه های خود نیز صادق می باشد.

در واقع نام این نوع از مبلمان با توجه به طراحی ظاهری خود انتخاب شده است.که البته می توان گفت که ترکیب چوب و پارچه در کنار هم بر زیبایی های آن افزوده است.

حال این مسئله پیش می آید که این نوع از مبلمان مناسب کدام یک از بخش های منزل و یا محیط های دیگر است.

در واقع به طور کلی ایران چوب استفاده از این نوع از مبل راحتی را در مکان های عمومی پیشنهاد نمی کند.در این مکان با توجه به رفت و آمد های زیاد امکان ایجاد خسارت بر روی قسمت های چوبی نیز وجود دارد.حال آنکه در بسیار از موارد دیده شده است که استفاده از نوع از مبلمان بر زیبایی های محیط افزوده است.

اما نکته بعدی استفاده از این نوع از مبلمان در منازل هموطنان عزیز ما می باشد.

ایران چوب به عموم کار برانی که در منزل خود درای فرزندی خردسال و یا فردی کهنسال می باشند توصیه می کند که این نوع از مبلمان را در اولویت خرید خود قرار ندهند.این توصیه از این بابت است که ممکن است در هنگام بازی های کودک شما به طور اتفاقی یکی از اعضای بدن او به قسمت های چوبی مبل برخورد کرده و دچار آسیب شود.این مسئله برای افراد کهنسال با توجه به ضعف در مفاصل بدن ایشان کاملا قابل بسط می باشد.

مبل راحتی

جدا از هر گونه توصیه جهت خرید مبل های چوب و پارچه و یا مبل تمام پارچه می بایست این مسئله را در نظر داشت که همواره استفاده از چوب در دکوراسیون و یا خرید وسایل چوبی برزیبایی های محیط منزل شما می افزاید و گرمی خاصی به محیط زندگی شما می دهد.حال آنکه این چوب در کالایی مانند مبل راحتی به کار رفته باشد.

ایران چوب توصیه می کند تا در صورت عدم وجود مشکلی خاص یکی از اولویت های خود را در خرید مبلمان منزل مبل راحتی چوب پارچه قرار دهید.

اما در خرید مبل راحتی چوب و پارچه به چه نکاتی می بایست توجه داشت؟

به طور کلی همیشه در خرید یک مبلمان منزل ظاهر آن در اولین قدم ما را به خود جذب می کند.شاید تعداد اجزای این مبلمان می تواند یکی از مهم ترین ملاک های ما برای خرید باشد.شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب با توجه به تولید بیش از 50 مدل مبل راحتی می تواند از جمله شرکت های مناسب جهت خریداری مبل راحتی شما باشد.

اما شاید یکی از مهم ترین و یا شاید مهم ترین ملاک برای خرید هر محصول کیفیت آن نیز باشد.

ایران چوب در بخش نمای کلی از هر مبل راحتی به طور کامل به شرح ساخت محصولات این شرکت پرداخته است.لذا از تمام کاربران این درخواست را داریم تا به طور دقیق به مطالعه این بخش بپردازند.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری