+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مدل مبل استیل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1394/09/18

مدل مبل استیلمبل استیل

در این مقاله می خواهیم در مورد نوع مدل مبلمان و به خصوص در مورد نوع استیل آن صحبت کنیم.

اما در مورد مدل مبل استیل چه نکاتی حائز اهمیت است و این نکته بر چه مواردی تاثیر گذار خواهد بود.

به طور کلی مدل مبلمان استیل تابع چندین موارد از جمله موارد زیر است :

مواد سازنده

پارچه

فریم داخلی و خارجی

قالب های منبت

در واقع موارد ذکر شده در بالا می تواند نکات متمایز کننده این دسته از محصولات از مبل راحتی و مبل کلاسیک باشد

مواد سازنده:

در این اصل بیشتر می خواهیم در مورد مواد سازنده ای مانند جنس چوب و یا مواد صنعتی این دسته از مبلمان صحبت کنیم.به طور کلی در این عرصه از محصولات بسیار مواردی دیده شده است که از مواد پلیمری استفاده شده.حال آنکه این مواد دارای تبعات سمی نیز نمی باشد.در واقع استفاده از پلیمر های صنعتی باعث می شود تا منبت های به کار رفته بر روی این دسته از مبل درای نظم بیشتری نیز باشد.در عین حال استفاده از این مواد در ساخت باعث می شود تا مبلمان شما با افت بسیاری در مبلغ مواجه شود.

ایران چوب توصیه می کند تا در انتخاب مبل استیل خود به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید.این بدان معناست که سعی کیند در هنگام خرید این نوع از کالای منزل خود سراغ مواردی رفته که مواد سازنده آن از چوب باشد.حال آنکه خود چوب نیز دارای بخش های متفاوتی است که در مقالات بعد به آن اشاره خواهیم کرد.

البه لازم به ذکر است در بسیار از موارد به ناچار می بایست از پلیمر های صنعتی اضافه نمود که این خود از ارزش های مبلمان منزل شما نمی کاهد.

پارچه

از جمله مسائل بسیار مهم در مدل مبل شما پارچه آن نیز می باشد.استفاده از پارچه های مرغوب حال حاضر بازار در ساخت مبل استیل از جمله ویژگی های محصولات شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب است.اما جدا از کیفیت شما می بایست این مطلب را در نظر داشته باشید که رنگبندی پارچه مبلمان شما همیشه یکی از مهم ترین نکات در دکوراسیون محیط پذیرایی منزل شما است.

فریم داخلی و خارجی

منظور از نکته یاد شده در قسمت بالا فریم چوبی مبلمان شما نیز هست.معمولا مبل استیل از دوبخش فریم چوبی و نیز فریم پارچه ای تشکیل شده است و این دو فریم در مرحله آخر به یکدیگر مومنتاژ می شود.این نکته را می بایست توجه داشت که در ساخت فریم چوبی می بایست از بهترین مواد سازنده و همچنین یراق آلات استفاده کرد.

قالب های منبت

اما شاید زیبا ترین بخش مبل استیل قالب های منبت آن نیز باشد.طرح های به کار رفته بر روی قسمت بدنه مبلمان استیل نیز ناشی از استفاده هر کدام از این نوع قالب ها نیز می باش.این قالب ها در ابعاد بسیار کوچک ساخته می شود و در مرحله آخر با دقت فراوان می بایست به یکدیگر متصل شود.حال آنکه امروزه در ساخت این از طرح ها بر روی قسمت های مختف مبلمان استیل از ذدستگاه های مختلفی نظیر سی ان سی استفاده می شود.

 

تحریریه شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب

کیفیت . طراحی . قیمت


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری