+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

مبل فرانسوی دوگل

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1403/02/05

مبل دوگل

با انتخاب یک‌دست مبلمان مناسب می‌توانید تغییرات بسیار مثبتی در خانه خود ایجاد کنید. مبل فرانسوی انواع مختلفی دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به مبل دوگل اشاره کنیم. این مدل مبل طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و به‌راحتی با وسایل منزل شما هماهنگ می‌شود. استفاده از متریال باکیفیت، راحتی و طراحی ظریف از ویژگی‌های این مدل مبل است که آن را به گزینه‌ای بسیار پرطرفدار برای دکوراسیون منازل ایرانی تبدیل کرده است. در ادامه، توضیحات کامل‌تری در مورد مدل مبل کلاسیک دوگل ارائه داده‌ایم.

مبل فرانسوی دوگل چیست؟

مبل دوگل یکی از انواع مبل کلاسیک فرانسوی است که در گذشته‌های دور، در خانه‌های اشرافی نجیب‌زادگان جای داشته است؛ اما به‌دلیل طراحی شیک و زیبای آن همچنان در خانه‌های امروزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبل در عین زیبایی، طراحی ساده‌ای دارد و به همین دلیل، به‌خوبی با وسایل منزل شما هماهنگ می‌شود. طراحی ظریف مبلمان فرانسوی دوگل باعث شده است که در خانه‌های کوچک نیز قابل استفاده باشند. اگر طرفدار سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک هستید، دوگل فرانسوی برای شما بهترین انتخاب است. پیش از خرید این مدل مبلمان باید با ویژگی‌های ظاهری و ابعاد آن آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه، به ویژگی‌های ظاهری این مدل مبل می‌پردازیم.

طراحی کلاسیک

دوگل فرانسوی طراحی کلاسیک و بسیار شیکی دارد؛ همین موضوع باعث شده است که این مدل طرفداران بسیاری داشته باشد. با انتخاب این نوع مبل فرانسوی، می‌توانید دکوراسیون خانه کلاسیک یا نئوکلاسیک شیک و فاخری داشته باشید. در طراحی این مبل، شاهد نهایت ظرافت و دقت هستیم؛ در برخی از مدل‌ها از طرح‌های منبت با نقش گل و برگ استفاده شده است که جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا به آن‌ها بخشیده‌اند.

استفاده از رنگ‌های طبیعی

استفاده از رنگ‌های طبیعی که گرایش بیشتری به گرمی دارند، از ویژگی‌های بارز مبلمان دوگل فرانسوی است. رنگ پارچه این مدل مبل در بیشتر مواردکرم، نسکافه‌ای، قهوه‌ای با طرح‌های گیاهی و تزئینات طلایی‌رنگ است. چوب مبلمان نیز با رنگ‌های متنوعی در طیف قهوه‌ای و طلایی رنگ‌آمیزی می‌شود که به آن‌ حالتی فاخر و باشکوه می‌بخشد.

متریال باکیفیت

چوب به‌کار رفته در ساخت مبلمان دوگل از نوع بسیار باکیفیت است. انوع چوب‌های گردو، راش و افرا برای ساخت این مدل مبل فرانسوی استفاده می‌شوند. برای پارچه روی مبلی نیز وسواس بسیاری به‌کار می‌رود؛ ازاین‌رو، اگر به‌دنبال مبلمانی کاربردی شیک و راحت هستید که تا سالیان سال قابل استفاده باشد، دوگل برای شما بهترین انتخاب است. این مدل مبلمان به‌دلیل ظاهر ساده و رنگ‌های طبیعی، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه انتخابی شیک و به‌روز خواهد بود.

دسته‌های نرم و خمیده

مبل کلاسیک دوگل دسته‌های نرم و خمیده‌ای دارد که به آن حالتی باشکوه و زیبا بخشیده است. طراحی ظریف دسته‌ها و منبت‌کاری آن‌ها، این مدل مبلمان را به انتخابی لوکس برای خانه‌های ایرانی تبدیل کرده است. می‌توانید با انتخاب یک میز جلو مبلی زیبا، زیبایی این مدل مبل کلاسیک فرانسوی را تکمیل کنید. در انتخاب لوازم دکوری نیز دقت کنید که با طراحی مبلمان هماهنگی خوبی داشته باشند. علاوه‌بر آن، با تلفیق انواع آباژور و چراغ‌های تزیینی نیز می‌توانید یک نشیمن دنج و کلاسیک برای خود طراحی کنید که همه در آن احساس آرامش داشته باشند.

پارچه زیبا و باکیفیت

برای ساخت مبل دوگل از انواع پارچه‌های باکیفیت و زیبا استفاده می‌شود که طرح و رنگ بسیار متنوعی دارند. از میان پارچه‌های مورد استفاده در مبل فرانسوی دوگل، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ولوت: این مدل پارچه طرح گل‌دار و بسیار زیبایی دارد که به سبک باروک نزدیک است.

  • ولوور: پارچه‌های ولوور با نقش گل و برگ نیز انتخاب بسیار جذابی برای ساخت مبل کلاسیک دوگل هستند.

  • ولوفرانس: این نوع پارچه‌ها تنوع بسیاری دارند و جلوه زیبایی به مبلمان می‌بخشند.

  • ولوصلور: این مدل پارچه‌ها محبوبیت بسیاری دارند و با الگوهای زیبا و شیک، ظاهری خاص و دلنشین به مبلمان می‌بخشند.

انواع پارچه‌های باکیفیت و راحت مانند پنبه، پلی استر، شنل و... نیز برای پوشش مبلمان دوگل کاربرد دارند و می‌توانید به‌عنوان خریدار از میان آن‌ها انتخاب کنید.

راحتی مبلمان

مبلمان دوگل در عین زیبایی ظاهری، بسیار راحت هستند و این موضوع باعث شده است که کاربرد خوبی در خانه‌های کوچک داشته باشد؛ چراکه از آن‌ها می‌توانید به‌عنوان مبل راحتی در فضای نشیمن نیز استفاده کنید. پشتی و نشیمن این مدل مبل فرانسوی نرم و راحت هستند؛ همچنین ارتفاع و عمق استاندارد این مدل مبل کلاسیک فرانسوی، باعث شده است که نشستن و برخاستن از آن برای تمام افراد راحت باشد.

قیمت مبل کلاسیک دوگل

قیمت مبلمان فرانسوی دوگل به عوامل متعددی بستگی دارد. به‌طورکلی، قیمت انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی به‌دلیل استفاده از متریال چوب و پارچه باکیفیت، نسبت‌به مبلمان معمولی کمی بالاتر است. عوامل تعیین کننده برای قیمت مبلمان فرانسوی دوگل عبارت‌اند از:

  • نوع چوب مورد استفاده در ساخت مبلمان؛

  • جنس پارچه مورد استفاده در ساخت مبلمان؛

  • منبت‌کاری و طراحی دسته‌ها و پایه‌های مبل؛

  • کیفیت ساخت مبل.

هنگام خرید انواع مبل فرانسوی، علاوه‌بر جنس پارچه و چوب، باید به کیفیت ساخت مبلمان نیز دقت کنید. اتصالات قطعات مبلمان باید تمیز و بدون ایراد باشند تا در زیبایی آن خللی ایجاد نشود و دوام آن برای سالیان دراز تضمین شود. با خرید از فروشگاه‌های معتبر مبلمان در سراسر کشور، دیگر نگران دوام مبلمان نخواهید بود؛ همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها، امکان خرید مبل به‌صورت اینترنتی را ارائه می‌دهند که به‌راحتی می‌توانید با بررسی ویژگی‌های مبلمان و تصاویر آن، انتخاب درستی داشته باشید.

سخن پایانی

انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل یکی از چالش‌هایی است که ممکن است تمام افراد با آن روبه‌رو شوند. در نظر گرفتن نکاتی مانند ابعاد منزل، سبک دکوراسیون و شکل فضا هنگام خرید مبلمان ضروری است. مبل فرانسوی دوگل یک انتخاب بسیار شیک و زیبا برای خانه‌های ایرانی است که در عین راحتی، جلوه‌ای کلاسیک و لوکس دارد. طراحی ظریف این مبلمان، باعث شده است که بتوانید از آن در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید.

برای خرید این مدل مبلمان به‌صورت آنلاین، می‌توانید به وب‌سایت ایران چوب مراجعه کنید. ایران چوب فروشگاهی کاملا مطمئن و معتبر برای فروش انواع مبلمان کلاسیک، استیل، راحتی و مدرن است. این فروشگاه اینترنتی ارتباط مستقیمی را بین خریدار و فروشنده برقرار می‌کند و برای خرید مبلمان باکیفیت و خوش‌قیمت بهترین انتخاب است


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری