+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه عروس

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در:

زمانی که در حال مطالعه این مبحث هستید، ممکن است که در جایگاه یک بانو قرار گرفته باشید که قرار است به زودی خانه رویا های خود را برای آغاز زندگی مشترکش آماده سازی نماید. مطمئنا نگرانید تا با هزینه‌‌ای که در دست دارید، بتوانید همان چیدمانی را پیاده‌ سازی نمایید که همه رویایش را در ذهنتان می‌ پروراندید. البته که نمیتوان نقش تزئینات کوچک را نادیده گرفت اما وسایل ضروری تر قسمت بیشتری از دید ما را پوشش می‌ دهند. برای مثال در پذیرایی مبلمان، بوفه، میزغذاخوری و... و در اتاق‌ها سرویس خواب ها و در حالت کلی سرویس چوب ۹۰ درصد چیدمان را از آن خود ساخته‌ اند و اولین مواردی هستند که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌ کند. مضاعف بر مدل، طیف رنگی در این میان نقش اساسی‌ تری را بازی می‌ کند. در ادامه با چند قانون کاربردی و مهم آشنا خواهید گشت تا اینکه موفق به انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه عروس گردید.

انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه _ طراحی کلی فضا تعیین کننده همه چیز

شما در همان گام ابتدایی که قرار است اقدام به خرید سرویس چوب جهیزیه نمایید وابسته به قوانین حاکم در دکوراسیون مجبور به مدنظر قراردادن رنگ دیوار ها، فرش ها و پرده ها می‌ باشید. این قانون بیان می‌ دارد که مطلوب است انگشت انتخاب خود را روی مبلمانی بگذارید که نسبت به رنگ دیوار و فرش در تضاد قرار گیرد. برای مثال بی شک فضایی با دیوار های روشن، توام با مبلمان و وسایل چوبی تیره حس اصالت را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه  _ رنگ چوب روح بخش هر محصول

هر نوع چوبی صاحب طیف و طرح معینی است. تولیدکنندگان مبل سال های متمادی است که به جهت ایجاد تغییرات در رنگ چوب دست به دامان روکش و لاک می‌ شوند. سرویس چوب جهیزیه با فاکتور گرفتن مبلمان می تواند از میان طیف‌ های زرد، نارنجی، قرمز-قهوه ای، قهوه ای مایل به آبی یا قهوه ای تیره انتخاب شود. اما یک فاکتور مهم را بدست فراموشی نسپارید؛ اینکه به جهت انتخاب طیف رنگی سرویس چوب جهیزیه موافق تضاد و کنتراست هستید یا خیر. از طرف دیگر نیاز نیست نگرانی در باب تطابق رنگ تمام قطعات چوبی بخرج دهید. چرا که ایجاد شرایط تضادی رنگی می‌ تواند به زنده تر نشان دادن فضای اتاق پذیرایی شما کمک کند.

انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه _ کمک گرفتن از قانون 60-30-10

با تکیه بر این قانون رنگ اصلی 60 درصد فضا و رنگ ثانویه 30 درصد رنگ اتاق را پوشش می دهد. ۱۰ درصد باقی می‌ ماند که به رنگ تاکیدی اختصاص داده می‌ شود. منظور از طیف رنگی اصلی ، نوع رنگ اجرایی روی دیوار ها، فرش ها و انواع مبلمان است. رنگ ثانویه رنگ وسایل اصلی و هدف مبحث ما یعنی سرویس چوب و پنجره هاست. و اما رنگ تاکیدی به اشیا جزئی‌تر چون  وسایل تزئینی و کوسن  ها اطلاق می گردد.

انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه  _  وابسته به نوع نورپردازی تصمیم بگیرید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در فروشگاه یک محصول را انتخاب و به خانه بیاورید و یکباره با تغییر یکباره حاکم در آن جا بخورید؟

نور طبیعی و مصنوعی نقش ویژه ای را در رنگ سرویس چوب جهیزیه ایفا می‌کنند. بنابر این بسیار اهمیت دارد که پیش از استفاده از یک رنگ خاص، دریابید که چگونهیک نور چگونه موفق به تاثیر گذاری بر روی رنگبندی مبلمان منزل می‌ گردد. برای مثال نور ساطع شده از لامپ های رشته ای سبب گرم تر بنظر رسیدن رنگ ها و  لامپ های فلورسنت موجب سرد تر یا آبی تر نشان دادن آن‌ها می‌ شوند. پس پیش از خرید نوع نورپردازی منزلتان را نیز مدنظر قرار دهید و اگر نیز به تغییری است آن را اعمال نمایید.

انتخاب بهترین رنگ بندی سرویس چوب جهیزیه _ به سراغ یک طرح رنگ مشابه یا مکمل بروید

بی شک زمانی می‌ توان به فضای اتاق پذیرایی، گرما و جذابیت بخشید که طرح رنگ سرویس چوب جهیزیه مشابه و مکمل یکدیگر قرار گیرند. بدین صورت که طیف زرد، نارنجی و قرمز با قرارگیری در کنار یکدیگر معجزه می آفرینند یا مثلا یک مبل آبی سرمه ای توام با یک کوسن زرد خردلی و میز عسلی و جلو مبلی چشم شما را با جذاب‌ ترین تلاقی دنیای رنگ ها مواجه می سازد. البته در کنار احترام به قوانین رنگ ها نباید از یاد ببریم که انتخاب رنگ سرویس چوب جهیزیه امری کاملا شخصی است که با همراهی قوانین یا استاندارد ها زیبایی دو چندانی را به تصویر می کشد.

سرویس خواب


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری