+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

انواع مبلمان ال

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/09/23

مبلمان ال از جمله مبل های سکشنال یا چند بخشی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند. این مبل ها گزینه مناسبی برای خانه های کوچک و بزرگ هستند. خیلی از افراد با شنیدن نام مبلمان ال یک مبل L  شکل ساده و بزرگ را در ذهن خود تصور می‌کنند. در صورتی که امروزه این مبل ها دارای مدل های متنوع و جذابی هستند که می‌توان با استفاده از آن ها تغییراتی چشمگیر و البته جذاب در فضای منزل ایجاد نمود. اگر می‌خواهید با انواع مبلمان ال بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

در صورتی که تصمیم گرفته اید از این مبلمان در فضای منزل خود استفاده کنید بهتر است که ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد انواع مبلمان ال کسب کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. از جمله انواع مبل ال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

مبل ال کلاسیک

این مدل از مبلمان ها دقیقا شبیه به حرف L انگلیسی هستند و دارای طرحی ساده و مینیمال می‌باشند. به همین دلیل در بیشتر منازل کوچکی که دارای دکوراسیون داخلی مدرن هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبل ال کاژو

از معروف ترین مبل های ال در بازار ایران می‌توان به مبل ال کاژو یا کاجو اشاره نمود که دارای ست های 7 نفره هستند. این مبل ها معمولا یک کاناپه سه نفره و یک لاوست و یا یک کاناپه دو نفره، یک مبل ال کنج و یک صندلی به همراه پاف هستند. در مبلمان کاژو مبل تک بدون دسته هستند و تنها کاناپه دارای یک دسته یک طرفه است. این مبلمان ها دارای سبک خاصی هستند و مدرن می‌باشند.

مبل ال سلطنتی

مبلمان ال در اصل زاده سبک مدرنیته هستند اما علاقه ای که مردم به مبلمان سلطنتی دارند موجب شده که تولید کنندگان این مبل ها تصمیم بگیرند که مبل ال سلطنتی را بسازند. این مبل ها دقیقا ویژگی های مبل های سلطنتی را به طور کامل دارند. به عنوان مثال این مبل های ال نیز دارای پایه ها، تاج و دسته های منبت کاری شده هستند و از گران ترین پارچه ها و متریال در تولید آن ها استفاده شده است، به همین دلیل دارای ظاهری با وقار و سنگین هستند.

مبل ال اسپرت

مبلمان ال اسپرت که به سبک امروزی یا همان معاصر هستند از محبوب ترین مبلمان ال هستند. در طراحی این مبل ها از جدیدترین تکنولوژِی های روز دنیا استفاده شده است، به طوری که بیشتر آن ها هوشمند هستند و دارای قابلیت اتصال به اینترنت اشیا می‌باشند.

مبل ال چستر

مبلمان ال چستر از معروف ترین مبل های کلاسیک هستند و راحتی و زیبایی بی نظیر آن ها موجب شده طرفداران بسیاری داشته باشند. با استفاده از این مبل های ال می‌توان در محیط کوچک منزل فضایی زیبا و دلنشین ایجاد نمود.

مبل ال فرانسوی

مبل های ال فرانسوی دارای کاناپه های منحنی ومدور شکل هستند و نمی‌توان آن ها را جز مبلمان سکشنال قرار داد. مبلمان ال فرانسوی خود دارای انواع مدل ها و شکل های مختلفی می‌باشند و اغلب به صورت نیم دایره کامل هستند.

مبل ال تختخواب شو

طراحی مبلمان ال به گونه ای است که خیلی راحت هستند و به راحتی می‌توان از آن ها به عنوان تخت خواب نیز استفاده نمود. اما نوع خاصی از مبلمان ال به نام مبل ال تختخواب شو وجود دارد که دارای تمامی ویژگی های مبل های ال و مبل های تخت خواب شو هستند. این مبل ها را به سادگی می‌توان به تخت خواب تبدیل نمود و از فضای تعبیه شده در آن ها برای نگهداری کالاهای خواب استفاده نمود.

قیمت مبلمان ال

مبلمان ال انواع مختلفی دارند که هر یک دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند. قیمت این مبل ها با توجه به عواملی مانند طرح، جنس، متریال پارچه، چرم، فوم، دسته و سایر بخش های آن تعیین می‌شود. مبل های ال وارداتی در مقایسه با مبل های داخلی دارای قیمت بالاتری هستند.

برای خرید شیک ترین و با شکوه ترین مبلمان ال می‌توانید به نمایشگاه های عرضه کننده انواع مبل و یا وب سایت های اینترنتی معتبر ارائه دهنده مبلمان مراجعه کنید و بهترین و با کیفیت ترین مبل های ال را با قیمت مناسب خریداری نمایید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری