+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

جلوه ی رنگ طلایی در دکوراسیونی با مبل های سلطنتی

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/07

امروزه خیلی از افراد به سبک مدرن و ساده علاقمند هستند و برای دکوراسیون داخلی منزل خود از این سبک ها استفاده می کنند. اما با این وجود هنوز هم سبک کلاسیک و سلطنتی طرفداران خاصی دارد. دکوراسیون سلطنتی که اغلب با رنگ های زرشکی و طلایی هستند شکوه و عظمت خاصی به منزل می بخشد. در واقع استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی موجب می شود که همه چیز خیلی گران قیمت تر و مجلل تر به نظر برسند و همین مسئله موجب محبوبیت آن شده است. اگر می خواهید با جلوه رنگ طلایی در چیدمان با مبل های سلطنتی بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

استفاده از مبلمان سلطنتی در دکوراسیون منزل

مبل استیل و (سلطنتی) در میان انواع مبلمان زیبایی و جذابیت خاصی دارند. این مبل ها معمولا دارای پایه ها، تاج ها و دسته های چوبی با منبت کاری ها و نقوش زیبا هستند که آن ها را خیلی ارزشمند نموده است. مبل های سلطنتی با هنر دست انسان ساخته شده اند و همین ظریف کاری هایی که بر روی آن ها انجام شده موجب شده که تاثیر بسزایی در زیبایی منازل داشته باشد. بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دکوراسیون لوکس و تجملاتی علاقه دارند.

رنگ طلایی در مبلمان سطنتی

درخشش و جذابیتی که مبل های سلطنتی دارند موجب می شود که فضای منزل چشمگیرتر و با شکوه تر به نظر برسد. در ساخت این مبلمان از رنگ های مختلفی استفاده می شود اما تاثیرگذارترین و جذاب ترین رنگی که در این مبل ها به چشم می خورد رنگ طلایی است که واقعا زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. رنگ طلایی بسیار فریبنده است، حال اگر در کنار رنگ های مکمل و مناسب استفاده شود قطعا شکوه خاصی به محیط می بخشد و زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد. از این رو اگر می خواهید یک دکوراسیون داخلی فوق العاده بی نظیر و خاص داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از رنگ طلایی استفاده نمایید.

در واقع هنگامی که از رنگ طلایی در مبل های سلطنتی استفاده می شود یک حس وقار و سنگینی خاصی به آن ها می بخشد و درخشش بی نظیری به محیط می دهد. اگر به نقش و نگارها، پایه ها و تاج های مبل های سلطنتی که عمدتا به رنگ طلایی هستند توجه کنید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد و می بینید که چقدر می توانند فضای منزل شما را متحول سازند.

بهترین مکمل های رنگ طلایی در دکوراسیونی با مبل های سلطنتی

رنگ طلایی یکی از لوکس ترین رنگ های دنیا است و با ترکیب آن با رنگ های مکمل آن در دکوراسیون داخلی منازل و مبلمان می توان فضایی شیک و آنتیک به وجود آورد. از بهترین مکمل های رنگ طلایی برای مبل های سلطنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رنگ قرمز و طلایی

ترکیب رنگ زرشکی یا قرمز و طلایی از گذشته های دور و دوران آسیای باستان طرفداران بسیاری داشت و نمادی از قدرت و ثروت است. مبل های سلطنتی با این ترکیب رنگ از زیبا ترین و پرفروش ترین مبل ها هستند.

  • رنگ آبی و طلایی

ترکیب رنگ طلایی و آبی بسیار خاص و زیبا است و استفاده از آن در مبلمان سلطنتی و دکوراسیون داخلی منزل می تواند خیلی چشمگیر و فریبنده باشد. در کنار رنگ طلایی می توان از یکی از رنگ های آبی آسمانی، لاجوردی، سرمه ای، اطلسی و ... استفاده نمود و ترکیب بی نظیری ایجاد کرد.

  • رنگ مشکی و طلایی

خیلی از افراد به استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی منزل خود علاقه دارند. مبل های سلطنتی طلایی و مشکی می تواند گزینه ای مناسب برای این افراد باشد. تضاد رنگی که میان طلایی و مشکی وجود دارد موجب شده این مبل های سلطنتی ابهت و سنگینی خاصی داشته باشند.

  • طلایی و رنگ های خنثی

طلایی با رنگ های خنثی و طبیعی روشن نیز می تواند زیبایی چشمگیری داشته باشد. به همین دلیل مبل های سلطنتی که ترکیبی از کرم و طلایی، سفید و طلایی و .. هستند طرفداران زیادی دارند. این مبل ها با وجود وقار و جذابیت خاصی که دارند موجب می شوند که فضای منزل بزرگ تر و دلباز تر نشان داده شود.

 

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری